Anime i manga en català

Moderadors: Moderadors, Webmaster

 
Avatar de l’usuari
MaxiDave
Usuari
Usuari
Entrades: 3
Membre des de: ds. 22 abr. 2017, 14:18

Re: Addon per Kodi

ds. 22 abr. 2017, 14:29

Bones!
Podrieu afegir Bola de drac GT? Us ho agrairia molt!
 
Avatar de l’usuari
bitERROR
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2876
Membre des de: dt. 16 des. 2003, 01:57
Ubicació: El cajón de las braguitas

Re: Addon per Kodi

dg. 23 abr. 2017, 12:43

Sí, cap problema. Miraré de pujar-la aquests dies.

També tinc que mirar d'afegir One Piece Film: Gold.

Edito: Ja estan afegits Bola de Drac GT release de l'Albert Wesker, Tamako Love Story de CatSub i Un cadàver enterrat sota els peus de la Sakurako (9/12) i Sankarea (1/15) de LlPnF.
Imatge
Si teniu qualque problema amb lcrypt.eu contacteu amb mi pel fòrum, twitter, discord o telegram
 
Avatar de l’usuari
MaxiDave
Usuari
Usuari
Entrades: 3
Membre des de: ds. 22 abr. 2017, 14:18

Re: Addon per Kodi

dv. 28 abr. 2017, 12:06

Moltes gracies! ;)
 
Avatar de l’usuari
bitERROR
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2876
Membre des de: dt. 16 des. 2003, 01:57
Ubicació: El cajón de las braguitas

Re: Addon per Kodi

dv. 07 jul. 2017, 21:39

He fet un petit canvi per suportar els vídeos allotjats a YouTube que han deixat de funcionar amb el urlresolver.

L'addon de YouTube és el que s'hi pot trobar als repositoris oficials, s'instalarà automàticament al actualitzar-vos.
Imatge
Si teniu qualque problema amb lcrypt.eu contacteu amb mi pel fòrum, twitter, discord o telegram
 
Avatar de l’usuari
MaxiDave
Usuari
Usuari
Entrades: 3
Membre des de: ds. 22 abr. 2017, 14:18

Re: Addon per Kodi

dv. 21 jul. 2017, 22:09

Bona nit a tots,

Primer de tot m'agradaria donar les gràcies a la gent que ha fet possible aquest addon. És una passada! La meva parella i jo hem pogut veure molts animes gràcies a vosaltres. Ens agradaria, també, proposar nous animes per afegir, si fos possible, al repertori. Concretament, hem trobat a faltar 2, Sailor Moon i Kochikame, i agrairïem molt si les poguessiu afegir. Tot i així, insisteixo que és un gran complement i té una varietat brutal.

Gràcies per tot.
 
Avatar de l’usuari
bitERROR
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2876
Membre des de: dt. 16 des. 2003, 01:57
Ubicació: El cajón de las braguitas

Re: Addon per Kodi

dg. 23 jul. 2017, 15:45

Gràcies, me'n alegro molt que us agradi ! :)

Sailor Moon i Kochikame

- Sailor Moon, no hi ha problema, la tenia pendent perquè són força capítols però ara que l'heu demanat m'hi posaré.
- Kochikame, chungo. Aquesta sèrie no he pogut aconseguir-la, i a jo m'agrada molt, no veig manera si ningú que la tingui no la torna a distribuir. No he pogut trobar enllaços i per l'eMule va deixar de tenir fonts.

La darrera que vaig afegir és Neo Ranga, que també li passa el mateix però com a mínim s'hi trobava pujada al Youtube.
Imatge
Si teniu qualque problema amb lcrypt.eu contacteu amb mi pel fòrum, twitter, discord o telegram
 
Avatar de l’usuari
bitERROR
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2876
Membre des de: dt. 16 des. 2003, 01:57
Ubicació: El cajón de las braguitas

Re: Addon per Kodi

dl. 08 gen. 2018, 15:50

Amés d'algunes sèries i pel·lícules també he afegit un enllaç a dalt de la pàgina de continguts (aka http://is.gd/kodiAnimelliure) d'on se poden descarregar els zip.
Imatge
Si teniu qualque problema amb lcrypt.eu contacteu amb mi pel fòrum, twitter, discord o telegram
 
Avatar de l’usuari
bitERROR
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2876
Membre des de: dt. 16 des. 2003, 01:57
Ubicació: El cajón de las braguitas

Re: Addon per Kodi

dc. 14 feb. 2018, 15:58

MaxiDave ha escrit:
Sailor Moon

Entre d'altres afegits, el darrer és la primera temporada de Sailor Moon que s'està pujant ara mateix.
Imatge
Si teniu qualque problema amb lcrypt.eu contacteu amb mi pel fòrum, twitter, discord o telegram
 
shuten
Usuari
Usuari
Entrades: 2
Membre des de: dc. 11 abr. 2018, 11:29

Re: Addon per Kodi

dc. 11 abr. 2018, 12:21

Es fantàstic! Tot el q volía per veure anime en català al televisor

Alguns animes no carreguen o falten episodis com El món de Rumiko, Bleach, Nana, Bola de drac Kai (episodi 129), Z (ep 180), Lamu, Puny de l'estel del nord, Elfen Lied, Cinturó negre, Musculman, Monster.. No trobe al llistat Conan el noi del futur

Aniria molt be les opcions de marcar els episodis vistos, descàrrega o afegir a biblioteca de kodi

També algun connector amb libtorrent per aprofitar la coleccions de .torrent q hi ha al forum, aumentaria el nombre de parells disponibles (com al complement Alfa)

Moltes gràcies
 
Avatar de l’usuari
bitERROR
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2876
Membre des de: dt. 16 des. 2003, 01:57
Ubicació: El cajón de las braguitas

Re: Addon per Kodi

dc. 11 abr. 2018, 15:58

Bones!

Doncs, són molt males notícies.

Streamcloud està esborrant els fitxers que no hagin tingut visualitzacions des de fa temps (potser més d'un any, perquè jo Nana la vaig reveure fa potser més d'un any).

Això serà doncs la fi d'aquest complement per Kodi.

Em sap greu, també és una putada per mi, però no puc dedicar-me a repujar tot lo que desaparegui.

Com posa al primer missatge del fil, podieu considerar aquest addon "en fase beta" perquè no n'estava gens segur de quant fiable/estable/durader seria.

:adeu:
Imatge
Si teniu qualque problema amb lcrypt.eu contacteu amb mi pel fòrum, twitter, discord o telegram
 
shuten
Usuari
Usuari
Entrades: 2
Membre des de: dc. 11 abr. 2018, 11:29

Re: Addon per Kodi

dc. 11 abr. 2018, 18:03

Una pena. Gràcies igualment
 
Avatar de l’usuari
revolution887
Usuari
Usuari
Entrades: 16
Membre des de: dg. 03 jul. 2016, 12:24

Re: Addon per Kodi

dt. 08 maig 2018, 15:42

Hola que pena per que estic tornant a veure els capitulos de one piece i la majoria no funcionen
 
Avatar de l’usuari
bitERROR
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2876
Membre des de: dt. 16 des. 2003, 01:57
Ubicació: El cajón de las braguitas

Re: Addon per Kodi

dt. 08 maig 2018, 15:52

Sí, és una llàstima però són molts teras que mantenir.

Això ha quedat com un experiment força interessant però no és viable així com l'havia plantejat.

Potser en algun moment trob una idea millor.
Imatge
Si teniu qualque problema amb lcrypt.eu contacteu amb mi pel fòrum, twitter, discord o telegram
 
Dokman
Usuari
Usuari
Entrades: 3
Membre des de: dc. 16 des. 2020, 01:07

Re: Addon per Kodi

dc. 16 des. 2020, 19:51

Segueix funcionant el plugin?
 
satkader
Usuari
Usuari
Entrades: 2
Membre des de: dj. 24 des. 2020, 18:42

Re: Addon per Kodi

dj. 24 des. 2020, 22:26

Hola ja no funciona des de fa força temps

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants