Anime i manga en català

Moderadors: Moderadors, Webmaster

  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
 
Avatar de l’usuari
Risck
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1275
Membre des de: dt. 15 març 2005, 17:13
Ubicació: mmm.. bona pregunta...
Contacta:

dc. 19 des. 2007, 22:57

gIRo12 ha escrit:
M'agradaria demanar la cançó"ending" de l'ultim capítol de Planetes (no se on trobar-la), com també el seu opening. :yeah:

Gracies! :adeu:


aquesta és "PLANETES - with Hitomi" la pots trobar a la OST 2, al post de planetes hi és.
http://www.coucoucircus.org/ost/generique.php?id=296
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Mad93
Moderadors
Moderadors
Entrades: 5850
Membre des de: dj. 27 nov. 2003, 20:00
Ubicació: Vivint a la universitat ><
Contacta:

dg. 03 feb. 2008, 16:41

Com ja sabeu fa un temps ja que tenim Ràdio Animelliure, que bàsicament és un reproductor flash on es pot triar la cançó que es vol que soni, amb una qualitat força baixa, però acceptable.

Donat que els gustos són molt variats i per donar-vos-hi més participació, hem fet una ràdio on demand, aquesta vegada ja ràdio online de debò, on podreu demanar la cançó que voleu que soni.

A més, vosaltres mateixos podeu pujar les cançons que voleu que sonin a la ràdio (s'exigeix una qualitat mínima de la cançó) i després de ser validada podreu escoltar-la sempre que vulgueu/demaneu.

Hi ha en realitat dues ràdios, una d'anime en general, i una de versions en català. Ara per ara només hi ha cançons a la ràdio d'anime en general. La d'anime en català es posarà en marxa molt aviat, on amb un acord amb amiboshi.net (web dedicada exclusivament a mp3 en català d'anime i versions dels mateixos usuaris) penjarem tot el que hi ha en català a la ràdio (també ens hi podeu ajudar ;) ).

Només em resta desitjar-vos que la gaudiu i, com sempre, que si hi trobeu res malament ens ho feu saber.

Copy and paste de la web.

Bé, aquí ja serè una mica més informal :P

Com sabeu mirem de fer les coses participatives en la mesura del possible, que entre tots puguem fer animelliure, i aquesta és una nova acció enfocada en aquest sentit, on vosaltres també podreu dir la vostra a la ràdio, afegint-hi cançons i demanant que sonin. Esperem que us agradi ;)
Imatge
Tant avorrit que m'he fet un bloc... un més. Servidor mig online...
 
Avatar de l’usuari
Mad93
Moderadors
Moderadors
Entrades: 5850
Membre des de: dj. 27 nov. 2003, 20:00
Ubicació: Vivint a la universitat ><
Contacta:

dt. 05 feb. 2008, 17:24

La ràdio es tallava per problemes de timeout entre servidors, ja hi ha un cron executant-se cada minut per mirar de que estigui sempre online.
Imatge
Tant avorrit que m'he fet un bloc... un més. Servidor mig online...
 
Avatar de l’usuari
Aynodok
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2254
Membre des de: dv. 03 feb. 2006, 00:08
Ubicació: Perdut enmig de l'oblit

dg. 17 feb. 2008, 12:39

Mad, es poden penjar cançons que no siguin ben bé d'anime? Com ara cançons d'Idolmaster (el joc i no l'anime). Com que té estètica anime i tal : P
 
Avatar de l’usuari
Mad93
Moderadors
Moderadors
Entrades: 5850
Membre des de: dj. 27 nov. 2003, 20:00
Ubicació: Vivint a la universitat ><
Contacta:

dg. 17 feb. 2008, 17:54

S'ha de ser una mica estricte, que sinó després hi haurà de tot allí. En principi només cançons d'anime si us plau ;)
Imatge
Tant avorrit que m'he fet un bloc... un més. Servidor mig online...
 
Avatar de l’usuari
Aynodok
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2254
Membre des de: dv. 03 feb. 2006, 00:08
Ubicació: Perdut enmig de l'oblit

dg. 17 feb. 2008, 17:58

Ok. Cap problema. Precisament preguntava per no cagar-la : P
 
Avatar de l’usuari
crumusant
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1031
Membre des de: dg. 27 gen. 2008, 18:24
Ubicació: gran line a bort de suuny go ^^
Contacta:

dg. 02 març 2008, 02:56

jo rakumanut totes les de one piece ^^ sobtre tot l'ultim openign i ending en català ^^
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 11 visitants