Anime i manga en català

Moderadors: Moderadors, Webmaster

 
Avatar de l’usuari
Mad93
Moderadors
Moderadors
Entrades: 5850
Membre des de: dj. 27 nov. 2003, 20:00
Ubicació: Vivint a la universitat ><
Contacta:

MangAnimelliure

dc. 17 ago. 2005, 09:20

Us faig un copy de la web :P

Seguim de novetats a Animelliure. Avui toca el torn a la nova part de la xarxa animelliure anomenada MangAnimelliure. En ella podreu llegir online tots els mangues editats en català, no llicenciats, que hi hagi.

Està fet amb el software gallery i té una funció java molt interessant per veure els mangues a pantalla completa mitjançant java, proveu-ho ;)

Ara per ara s'ha pujat tot el que s'ha fet a Animelliure Fansub i a [cat-scan], però si trobeu que falta algun manga, recordeu, no llicènciat a l'estat espanyol, feu-nos-ho saber en aquest fil.

Ara només queda gaudir de les més de 2000 planes de manga per llegir, bona lectura.

Altra cosa que podreu apreciar és que la traducció no és completa. Miraré de veure si es pot aprofitar la traducció que vaig fer amb la 1.4 que tinc a la meva web, però ja veurem si surt bé XD

Recordeu que sempre podeu ajudar amb els projectes opensource a tenir-los en català, normalment només cal un editor de fitxers PO i ganes, us descarregueu els .PO en anglés de l'aplicació i a començar, fàcil no?
Imatge
Tant avorrit que m'he fet un bloc... un més. Servidor mig online...
 
Sardaukar

dc. 17 ago. 2005, 12:14

ostres, doncs està molt bé aquest servei
gràcies :D
 
Semi-Demonio

dc. 17 ago. 2005, 13:45

Mad93, també es poden penjar creacions nostres a aquesta secció?
 
Pyzzy
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3376
Membre des de: dc. 03 des. 2003, 22:34
Ubicació: Can'-Ka No Rey

dc. 17 ago. 2005, 13:47

La veritat és que és molt bona idea! M'agradat molt, a part és fàcil de llegir :mrgreen: . A veure si amb el temps podem fer una bona llibreria de mangues ^^.

:adeu:
 
Avatar de l’usuari
Mad93
Moderadors
Moderadors
Entrades: 5850
Membre des de: dj. 27 nov. 2003, 20:00
Ubicació: Vivint a la universitat ><
Contacta:

dc. 17 ago. 2005, 14:30

Això és només per llegir mangues, no pujar fotos. Em va por pensar les imatges que podeu pujar :P
Imatge
Tant avorrit que m'he fet un bloc... un més. Servidor mig online...
 
Avatar de l’usuari
Sake
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 208
Membre des de: ds. 07 maig 2005, 15:57
Ubicació: Dins un got

dc. 17 ago. 2005, 14:40

Mad93 ha escrit:
Això és només per llegir mangues, no pujar fotos. Em va por pensar les imatges que podeu pujar :P


no siguis mal pensaaaat :bleh: xD

buff, amb les novetats O_O ara no tindré temps per fer res més, escoltar la ràdio, llegir manga, llegir el fòrum, mirar anime, timejar anime... vosaltres el que voleu es treure el temps!!! :xiulant: xD ;-)

molt currat! :yeah:, felicitats!
cada cop està més wapo tot!

apa, adéu! :adeu:
Imatge
 
[Tigre]

dc. 17 ago. 2005, 15:22

Collons!! Aviat sortirem a la tele!
 
Semi-Demonio

dc. 17 ago. 2005, 17:46

Mad93 , hem refereixo a mangas que haguem fet nosaltres xDD
 
Avatar de l’usuari
Mad93
Moderadors
Moderadors
Entrades: 5850
Membre des de: dj. 27 nov. 2003, 20:00
Ubicació: Vivint a la universitat ><
Contacta:

dc. 17 ago. 2005, 21:50

El tema dels mangues d'autoria pròpia s'està tractant, ja donaré una resposta tant aviat com la tinguem.

Un error imperdonable ha estat oblidar-me de dir que en K ha ajudat a pujar els mangues ^^u Gràcies K :yeah:
Imatge
Tant avorrit que m'he fet un bloc... un més. Servidor mig online...
 
Avatar de l’usuari
Uchiha_Itachi
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 939
Membre des de: dj. 04 des. 2003, 02:08
Ubicació: A l'Exili... Coses que passen al matar tot un Clan
Contacta:

dj. 18 ago. 2005, 01:55

Magnífic!! Us ho curreu massa tot!!!

Per cert...els mangues que no posa incomplet..vol dir que estan complets?? Em sembla que no...però és que en algúns posa complets i en altres no!

Ara anava a dir si era molta feina ordenar-ho alfabèticament...però acabo de trobar el botó per fer búsquedes ^^ Perfecte! Jajajaja

Per cert, no creieu que seria millor posar-los tots en una pàgina..fins que hi hagi uns bastants en una pàgina per passar a la següent?
:mrgreen: Jo només vai fent suggerències..per a veure si puc aportar algo amb idees ja que no faig gaire jo xDD

Molt currat!
Imatge

Yo soy el que recuerda el olvido.
 
Dauet

dj. 18 ago. 2005, 02:29

molt guai, per llegir desde on vulguis, sobretot des de la feina!
a més pots anar llegint mentres es carrega la imatge, ja que es carrega de dal a baix :mrgreen:
 
Avatar de l’usuari
Mad93
Moderadors
Moderadors
Entrades: 5850
Membre des de: dj. 27 nov. 2003, 20:00
Ubicació: Vivint a la universitat ><
Contacta:

dj. 18 ago. 2005, 11:34

Errr, el "Icomplet" és un error tipogràfic ^^u , és "Incomplet" que senzillament vol dir que no s'acabarà, que s'ha deixat per conclós el projecte sense acabar el manga pel motiu que sigui.

Així doncs això està en mangues com HEN en els que no poden continuar pq no tenen scans en anglés dels mangues.

El que estiguin tots els àlbums en una plana en comptes de tots junts, la veritat és que queda molt llarg i en cert aspecte encara menys pràctic que per planes, a més de ser més lent per la quantitat d'imatges a carregar.
Imatge
Tant avorrit que m'he fet un bloc... un més. Servidor mig online...
 
Avatar de l’usuari
Uchiha_Itachi
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 939
Membre des de: dj. 04 des. 2003, 02:08
Ubicació: A l'Exili... Coses que passen al matar tot un Clan
Contacta:

dj. 18 ago. 2005, 15:45

Ahhh ok ok ^^ No acabava d'entendre lo d'incomplet ^^

Bé, de conya! Ara a llegir els de contingut altament violent...i qui sap..potser també els eròtics :bleh: :bleh: jajajaja :mrgreen:
Imatge

Yo soy el que recuerda el olvido.
 
roboticmen

dj. 18 ago. 2005, 16:04

wuau O_O qina pasada. molt be, felicitats x tot el treball q esteu fent. q currat!
sembla q va ser air quan vau obrir la pagina, i mireu quines actualitacions mes currades, sou els millors.
:yeah:
 
Avatar de l’usuari
Mad93
Moderadors
Moderadors
Entrades: 5850
Membre des de: dj. 27 nov. 2003, 20:00
Ubicació: Vivint a la universitat ><
Contacta:

dv. 19 ago. 2005, 02:45

Pel que respecta a mangues en català fets pe'ls usuaris d'Animelliure o d'altres, es crearà una àlbum on posar-los quan en tinguem cap ;)
Imatge
Tant avorrit que m'he fet un bloc... un més. Servidor mig online...

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 13 visitants