Anime i manga en català

Moderadors: Moderadors, Webmaster

 
cansa

dv. 21 set. 2007, 20:16

wolffan, ja te envia un MP amb les meves dades.

Si faltes alguna cosa diga'm-ho.

Moltes gracies per tot.

:adeu:
 
Pyzzy
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3376
Membre des de: dc. 03 des. 2003, 22:34
Ubicació: Can'-Ka No Rey

dv. 21 set. 2007, 21:09

Envieu-ho via mail, que si li envieu massas privats, es perden missagtes.

:adeu:
 
Avatar de l’usuari
Edokun
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 153
Membre des de: ds. 03 juny 2006, 16:38
Contacta:

ds. 22 set. 2007, 13:44

dons a mi em va be divendres dissabte i duemenge, aixo si per la tarda del divendres, o si no al saló del manga que aquest any el kdd del saló no me'l vull perdre :yeah:

perque em reconegueu portare la meva samarreta negra amb el nick en blanc, :lol: pero tb dure el resguard B)
Imatge
 
Avatar de l’usuari
wolffan
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 1631
Membre des de: ds. 20 nov. 2004, 21:11
Ubicació: Esplugues (País del foc)
Contacta:

dt. 25 set. 2007, 15:55

Ok tic fent recompte de la gent de la k tinc la direcció:

jmslash
hectorp21
Inudeaki
xuxim
cansa

si em deixo algu k m'ho digui!!! I els k falten per donar-me la direcció ja saven el k els toca!! ^^

(nomes falta l'uchiha_itachi si no em falla la vista). Aixi k ja sabeu, a donar-se pressa!!!
Imatge
DIARI D'UN INFORMÀTIC
Gràcies al Maki_ per la firma!
 
Avatar de l’usuari
hectorp21
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 393
Membre des de: dc. 03 des. 2003, 13:43
Ubicació: Soy de Castellón

dt. 25 set. 2007, 18:33

Bueno gracias wolffan, veo q x fin has podido leer mi email, menos mal...pq ya m estaba preocupando en no saber 1 respuesta tuya ni x correo ni aqui, estaba empzando a pensar q no t habia llegado mi mensaje...supongo q estaras super liado, no pasa nada ;-)

Ahora a esperar la camiseta, q llegue lo antes posible

PD:Por lo visto en mi caso con mis señas y el tema del contrarrembolso y tal no tienes ninguna duda, m alegro, ya sabes q cualkier consulta q t surja dimela¿ok? e iviceversa.
 
Santor

dt. 25 set. 2007, 22:10

Hola wolffan!
Perdona per no haver dit res durant aquest temps. M'ho he pensat molt i crec que seria millor que me l'enviessis contrareembolso. Es pot fer encara? En cas afirmatiu t'enviaré les dades per mail. Gràcies i perdona per les molèsties.
 
Avatar de l’usuari
wolffan
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 1631
Membre des de: ds. 20 nov. 2004, 21:11
Ubicació: Esplugues (País del foc)
Contacta:

dc. 26 set. 2007, 20:53

Santor ha escrit:
Hola wolffan!
Perdona per no haver dit res durant aquest temps. M'ho he pensat molt i crec que seria millor que me l'enviessis contrareembolso. Es pot fer encara? En cas afirmatiu t'enviaré les dades per mail. Gràcies i perdona per les molèsties.


Santor això només en el cas k no poguessis venir a la kdd...
Imatge

DIARI D'UN INFORMÀTIC

Gràcies al Maki_ per la firma!
 
Avatar de l’usuari
wolffan
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 1631
Membre des de: ds. 20 nov. 2004, 21:11
Ubicació: Esplugues (País del foc)
Contacta:

dj. 04 oct. 2007, 17:33

Les 5 persones que vaig anomenar al anterior post s'els ha enviat la samarreta (concretament avui).

Aprox seran uns 8€ per samarra (a cobrar a destinació), que espero k pagueu, perk de moment he pagat jo xD (podeu multiplicar per 5).

Aixi k jasta, us arribara en 3 o 4 dies lavorables, per tant entre dimecres i dijous de la setmana k ve hi seran ^^.

Fins aviat!
Imatge

DIARI D'UN INFORMÀTIC

Gràcies al Maki_ per la firma!
 
Avatar de l’usuari
hectorp21
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 393
Membre des de: dc. 03 des. 2003, 13:43
Ubicació: Soy de Castellón

dj. 04 oct. 2007, 18:12

Gracias...yo ya estaba pendiente, ahora lo estare + gracias, espero q m llegue pronto...
 
Inudeaki

dv. 05 oct. 2007, 14:50

wolffan ha escrit:
Les 5 persones que vaig anomenar al anterior post s'els ha enviat la samarreta (concretament avui).

Aprox seran uns 8€ per samarra (a cobrar a destinació), que espero k pagueu, perk de moment he pagat jo xD (podeu multiplicar per 5).

Aixi k jasta, us arribara en 3 o 4 dies lavorables, per tant entre dimecres i dijous de la setmana k ve hi seran ^^.

Fins aviat!


Saps que..? t'anava a preguntar si podia deixar lo del correu i recollir-la a la kdd.. pero ja veis que es molt tard.. xD Bé, no pasa res ^^u Aixi ja la portare posada al Saló :yeah:

:adeu:
 
Avatar de l’usuari
wolffan
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 1631
Membre des de: ds. 20 nov. 2004, 21:11
Ubicació: Esplugues (País del foc)
Contacta:

dv. 05 oct. 2007, 15:14

Inudeaki ha escrit:
wolffan ha escrit:
Les 5 persones que vaig anomenar al anterior post s'els ha enviat la samarreta (concretament avui).

Aprox seran uns 8€ per samarra (a cobrar a destinació), que espero k pagueu, perk de moment he pagat jo xD (podeu multiplicar per 5).

Aixi k jasta, us arribara en 3 o 4 dies lavorables, per tant entre dimecres i dijous de la setmana k ve hi seran ^^.

Fins aviat!


Saps que..? t'anava a preguntar si podia deixar lo del correu i recollir-la a la kdd.. pero ja veis que es molt tard.. xD Bé, no pasa res ^^u Aixi ja la portare posada al Saló :yeah:

:adeu:


Mereixeries la mort... pero weno... :trigun: :trigun: :gun2: :gun2: :jason: :jason: :cadira: :cadira: :Teparta: :Teparta:

Ara ja esta fet.
Imatge

DIARI D'UN INFORMÀTIC

Gràcies al Maki_ per la firma!
 
Inudeaki

dv. 05 oct. 2007, 15:28

Pyzzy ha escrit:
Mereixeries la mort... pero weno... :trigun: :trigun: :gun2: :gun2: :jason: :jason: :cadira: :cadira: :Teparta: :Teparta:

Ara ja esta fet.


Dish... :lol: Ja he dit que es igual... tampoc fa falta que et posis aixi :profident: L'unic que em volia estalviar eren els calers de l'enviament.. pero ja es igual xD Prefereixo portarla posada i no tenir que carregar amb ella tot el dia :yeah:

:adeu:
 
Avatar de l’usuari
Edokun
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 153
Membre des de: ds. 03 juny 2006, 16:38
Contacta:

dv. 05 oct. 2007, 22:25

al final quan es fara la kdd, o ser la del saló del manga, bueno de totes maneres sera la meva primera kdd ^^u
Imatge
 
4catalonia

dv. 05 oct. 2007, 22:45

Edokun ha escrit:
al final quan es fara la kdd, o ser la del saló del manga, bueno de totes maneres sera la meva primera kdd ^^u


Aquí tens el post :adeu:
 
Avatar de l’usuari
LuXNa
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 999
Membre des de: dg. 22 maig 2005, 17:11
Ubicació: Veient la "millor" guerra de tots els temps
Contacta:

dg. 07 oct. 2007, 01:07

Hola! Wolffan una pregunta... A veure és que jo ja he quedat amb uns amics per anar amb ells al saló, i no podré venir a la KDD. Creus que podriem contactar d'alguna manera al Saló si hi vaig el mateix dia que es faci la KDD i així puc recollir la samarreta (bé, i més o menys a la mateixa hora clar)? Això, és clar, si abans no es fa una KDD per entregar samerretes^^

P.D: Uooooo!!!! He creat el missatge nº1000 de "Normes, novetats i anuncis d'Animelliure" :profident: :juas:
Imatge

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 16 visitants