Anime i manga en català

Moderadors: Moderadors, Webmaster

 
Avatar de l’usuari
Maki
Moderadors
Moderadors
Entrades: 6323
Membre des de: dt. 18 maig 2004, 17:02
Ubicació: Donde-puedo-verte
Contacta:

dv. 09 feb. 2007, 17:07

bitERROR ha escrit:
A jo em sembla bona aquesta, i un pop-up per als col.laboradors quan hi hagin e-links pendents d validar. :bleh: XDD (no ho dic en conya :-p)

Afegeixo una proposta... podria ser jo, clar, però a vere si surt qualque usuari ociós q es dediqui a afegir els e-links d DBZ amb es títol d cada capítol.
La release va acabar fa molt i encara queden per afegir uns quants... (uns 120).

El fil encara hi és al subfòrum d'ed2k, si un dia desapareix l'haurem ben cagada. ^^u
viewtopic.php?t=3239


de fet, son 141 els que falten. El popup no cal. Quan hi ha algun element a validar ja ens surt l'opcio al menu, i sinó, no surt.

i els elinks, tranquil, els tinc tots a un txt. Un dia que m'aborreixi (molt) n'anire ficant.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
enhermo
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 752
Membre des de: dg. 19 març 2006, 19:45
Ubicació: perdido en corrientes circulares en el tiempo

dv. 09 feb. 2007, 20:44

bitERROR ha escrit:
A jo em sembla bona aquesta, i un pop-up per als col.laboradors quan hi hagin e-links pendents d validar. :bleh: XDD (no ho dic en conya :-p)

Afegeixo una proposta... podria ser jo, clar, però a vere si surt qualque usuari ociós q es dediqui a afegir els e-links d DBZ amb es títol d cada capítol.
La release va acabar fa molt i encara queden per afegir uns quants... (uns 120).

El fil encara hi és al subfòrum d'ed2k, si un dia desapareix l'haurem ben cagada. ^^u
viewtopic.php?t=3239



Jo de la release que estic pujant he de enviar els elinks o encara no, o com està el tema?
 
Avatar de l’usuari
Teparta
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 968
Membre des de: dl. 01 des. 2003, 21:45
Ubicació: Thriller Bark
Contacta:

dv. 09 feb. 2007, 21:49

Jo crec que el que esta clar es que la release que estas fent es mes completa que la que ferem nosaltres al seu dia degut a que tu tens els audis complets amb la edició de Selecta.

La cosa seria anar substituint poc a poc els elinks pels teus o almenys crec que seria el correcte :adeu:
Imatge :Teparta:
 
Avatar de l’usuari
Maki
Moderadors
Moderadors
Entrades: 6323
Membre des de: dt. 18 maig 2004, 17:02
Ubicació: Donde-puedo-verte
Contacta:

ds. 10 feb. 2007, 01:08

jo abogo per posar una altra versió. Posant que la que va fer el Teparta i van continuar Merjan i Sergio com a completa i aquesta que d'enhermo.

Això es el que proposo i un altra cosa es el que els alts carrecs decideixin.

Au, salut!
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Mad93
Moderadors
Moderadors
Entrades: 5850
Membre des de: dj. 27 nov. 2003, 20:00
Ubicació: Vivint a la universitat ><
Contacta:

dg. 11 feb. 2007, 16:44

Bé, aprofitant el diumenge dir que he millorat el buscador, ara és més 'inteligent' a l'hora de trobar resultats. Podeu comprovar-ho amb búsquedes com ara "piece one", "drac de bola" o "one drac" :P
Imatge
Tant avorrit que m'he fet un bloc... un més. Servidor mig online...
 
Avatar de l’usuari
wolffan
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 1631
Membre des de: ds. 20 nov. 2004, 21:11
Ubicació: Esplugues (País del foc)
Contacta:

dg. 11 feb. 2007, 17:06

Mad93 ha escrit:
Bé, aprofitant el diumenge dir que he millorat el buscador, ara és més 'inteligent' a l'hora de trobar resultats. Podeu comprovar-ho amb búsquedes com ara "piece one", "drac de bola" o "one drac" :P


Ok wai ^^.

Perk avans jo posava una paraula i em sortien temes k no tenien res a veure xD. AIxò del buscador era un tema k s'havia de resoldre una mica.

Felicitats pel treball que esteu fent^^.
Imatge
DIARI D'UN INFORMÀTIC
Gràcies al Maki_ per la firma!
 
Avatar de l’usuari
CzPoP
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 724
Membre des de: ds. 13 maig 2006, 12:41
Ubicació: Girona
Contacta:

dl. 12 feb. 2007, 21:18

Ara és millor, molt bona feina.
Sou uns cracks :bleh:
 
Avatar de l’usuari
bitERROR
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2876
Membre des de: dt. 16 des. 2003, 01:57
Ubicació: El cajón de las braguitas

dt. 13 feb. 2007, 10:02

Bé, en comptes d'enviar MP vos lo dic per aquí, s'enllaç ed2k a sa web dels subtítols del 106 de BD està malament.

ed2k://|file|Db-106.Dbox+Audio%20Catalan.by%ed2k://|file|Db-106.Dbox+Audio%20Catalan.by%20bitERROR&
bictor_spirit(www.animelliure.net)v2.srt|646|9DA997C03EE038C0149768F7D787FECB|h=WM3VSYRTADQMUWJWOLY247LF5JBAZ4X2|/


Potser va ser cosa meva al fer el copypaste, es podria afegir una funció q validés s'elink. XDD

:adeu:


PD: Miraré d cercar-ne alguna ja feta per estalviar feina. :P
bitERROR l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. 13 feb. 2007, 17:10, en total s’ha editat 2 vegades.
Imatge
Si teniu qualque problema amb lcrypt.eu contacteu amb mi pel fòrum, twitter, discord o telegram
 
Avatar de l’usuari
Maki
Moderadors
Moderadors
Entrades: 6323
Membre des de: dt. 18 maig 2004, 17:02
Ubicació: Donde-puedo-verte
Contacta:

dt. 13 feb. 2007, 10:34

Mea culpa al modificar :PP
Arreglat.

Vinga, aquesta setmana has d'arribar al 111 :Teparta:
Imatge
 
Sefirot-VII

dt. 13 feb. 2007, 22:13

Molt bona idea, ja ficare arxius
:adeu:
 
4catalonia

dg. 18 feb. 2007, 12:53

M'encanta aquesta solució al tema d'elinks que heu posat, almenys ja no hauré d'enviar privats :P
 
4catalonia

dg. 11 març 2007, 21:03

Com que si edito no ho veureu, escric per a informar de que he parlat amb el wolffan que era qui feia Onegai Teacher i ell diu que no ha tret cap capítol, algú em podria dir de qui són o qui fa els capis que es van penjant a la web?¿ Més que res pq no són els del fansub i s'hi van afegint de tant en tant :adeu:

P.D: Potser aquesta és l'única pega, no poder saber el que s'afegeix si és fake o no.
 
Avatar de l’usuari
Mad93
Moderadors
Moderadors
Entrades: 5850
Membre des de: dj. 27 nov. 2003, 20:00
Ubicació: Vivint a la universitat ><
Contacta:

dl. 12 març 2007, 00:18

Veiem quin usuari ho envia però aqui ens hem colat pel que es veu :P

Ara elimino els elinks que no toquen.
Imatge
Tant avorrit que m'he fet un bloc... un més. Servidor mig online...
 
BALONCESTO

dl. 12 març 2007, 16:25

Quería felicitaros a todo el equipo de esta gran página. Me parece la mejor que hay en España sobre anime.

Un saludo
 
Sanji
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2438
Membre des de: dc. 03 gen. 2007, 14:51
Ubicació: Al Bar de Ciències de la UAB

dl. 12 març 2007, 17:00

DreamTeam87 ha escrit:
Quería felicitaros a todo el equipo de esta gran página. Me parece la mejor que hay en España sobre anime.

Un saludo


Al menys de Catalunya de moment crec que si jo tambe :yeah: . Felicitats!!! :adeu:
Imatge

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 44 visitants