Anime i manga en català

Moderador: Ereza

 
Avatar de l’usuari
Ereza
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 365
Membre des de: dt. 03 feb. 2015, 21:59

[BT-ED2K-DD] [CatSub] Bola de drac Súper (02/?)

dl. 17 ago. 2015, 18:48

Sorpresa!! Aquí tenim Bola de drac Súper subtitulada en català! Que en gaudiu! :)

Bola de drac Súper

Dades de la sèrie:

  • Estudi: Toei Animation
  • Any: 2015
  • Durada: 24 minuts cada capítol, de moment estan prevists 100 capítols

Breu sinopsi:

Bola de drac Súper comença després del final de Bola de drac Z (obviant la saga GT, que no va ser escrita per Toriyama), després que en Goku aconseguís vèncer el Monstre Buu. La terra és ara un lloc de pau, però... seguirà sent així? No dubtis a seguir les aventures d'en Goku i els seus amics!

Característiques:

  • Àudio: japonès
  • Subtítols: català (incrustats)
  • Resolució: 1280x720
  • Contenidor: MP4
  • Còdec de vídeo: H264
  • Còdec d'àudio: AAC
  • Mida del fitxer: 500-700 MB per capítol
Descàrrega:

BitTorrent

ED2K:

MEGA:

Imatges:

Imatge Imatge Imatge Imatge

Més informació:

A CatSub :P

Que en gaudiu!
Ereza l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. 27 ago. 2015, 13:57, en total s’ha editat 2 vegades.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
fisiko005
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 236
Membre des de: dj. 30 set. 2010, 19:00
Ubicació: València, País Valencià

Re: [BT-ED2K-DD] [CatSub] Bola de drac Súper (01/100?)

dl. 17 ago. 2015, 23:39

moltes gràcies!!!!!! això de tindre que vore'l subtitulat en latino es massa jajaja
gràcies una altra vegada!!!
Jo.....Parle, pense, escric, somie, estime, recorde, imagine, gaudisc, llegisc, plore, m'emocione en Valencià VISC a Valencià!
 
Avatar de l’usuari
jueghje
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 299
Membre des de: dv. 13 juny 2008, 17:35
Ubicació: Petant estacions elèctriques. Sí, vull robar l'Ou dels Records ^^

Re: [BT-ED2K-DD] [CatSub] Bola de drac Súper (01/100?)

dt. 18 ago. 2015, 12:43

Gràcies pels subtítols en català! ^^
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: [BT-ED2K-DD] [CatSub] Bola de drac Súper (01/100?)

dt. 18 ago. 2015, 13:12

Primer que tot gracies per la feina.

Jo us recomano usar les raw a 720p perque aquest anime no existeix en 1080p (tot i que al Japo s'emet en 1440x1080i els animes fins que no surten els BD no son realment en qualitat 1080, per aixo casi totes les raw que fan son a 720p) i aquestes raw que heu usat vosaltres son un upscale d'aquelles en 720p. Mes que res ho dic perque jo crec que es pes inecesari, a 720p es veuria igual de be, el que si m'agrada es que hagueu usat les raw sense el rellotge, suposo que ja les coneixeu pero us recomano aquestes raw: https://www.nyaa.eu/?page=search&cats=0 ... +Super+THK

No se si estic demanant massa pero seria posible fer una versio en mkv sense pegar els subtitols?

Espero no molestar amb el meu comentari.
 
Avatar de l’usuari
Ereza
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 365
Membre des de: dt. 03 feb. 2015, 21:59

Re: [BT-ED2K-DD] [CatSub] Bola de drac Súper (01/100?)

dj. 27 ago. 2015, 14:02

fabrebatalla18 ha escrit:
Primer que tot gracies per la feina.

Jo us recomano usar les raw a 720p perque aquest anime no existeix en 1080p (tot i que al Japo s'emet en 1440x1080i els animes fins que no surten els BD no son realment en qualitat 1080, per aixo casi totes les raw que fan son a 720p) i aquestes raw que heu usat vosaltres son un upscale d'aquelles en 720p. Mes que res ho dic perque jo crec que es pes inecesari, a 720p es veuria igual de be, el que si m'agrada es que hagueu usat les raw sense el rellotge, suposo que ja les coneixeu pero us recomano aquestes raw: https://www.nyaa.eu/?page=search&cats=0 ... +Super+THK

No se si estic demanant massa pero seria posible fer una versio en mkv sense pegar els subtitols?

Espero no molestar amb el meu comentari.

No molestes! Les crítiques sempre són benvingudes! :)

Doncs tens tota la raó, em vaig confiar en agafar aquestes RAWs i sembla ser que són la versió de SOFCJ-Raws que dius tu, però amb upscale a 1080p. I el que és pitjor, als capítols 4 i 6 han partit d'una altra font i el logo de la cadena varia, falta la publicitat de Bandai, etc. He estat analitzant les diferents que hi ha i he vist també la de Leopard-Raws, és la de THK igualment però amb el logo de la cadena eliminat amb un filtre (en queden petites restes en les escenes amb més compressió i moviment, però només es veuen si pauses el vídeo en aquell punt). El problema és que les de Leopard estan massa comprimides i en les escenes amb moviment la qualitat és bastant pitjor que les de SOFCJ. Per tant, el que farem serà llançar una segona versió a 720p amb les RAWs que comentes, a la vegada que llancem el segon capítol, i a partir d'ara tots seran en 720p. En canvi, les RAWs de Charlotte (l'altra sèrie que estem fent ara) sí que crec que són a 1080, ja que les lletres de l'ending es veuen amb una resolució perfecta... Tot i que sí que sospito que el dibuix en si és a 720p com tu dius. Evidentment, si més endavant surt una versió en Blu-Ray amb més qualitat en treurem una nova versió.

Pel que fa als MKV amb softsubs, m'ho he plantejat alguna vegada, però de moment prefereixo seguir treballant amb hardsubs (i MP4+H264+AAC), ja que és la millor manera de maximitzar la compatibilitat (encara no tots els reproductors suporten correctament subtítols ASS i tots els seus efectes, tipus de lletra personalitzats, etc.)

Merci pels comentaris!

-- dj. 27 ago. 2015, 1:02 pm --

Afegit el 2n i la versió corregida en 720p del 1r! :)
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Ramon10
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 241
Membre des de: dj. 05 feb. 2015, 11:21
Contacta:

Re: [BT-ED2K-DD] [CatSub] Bola de drac Súper (02/?)

dl. 02 maig 2016, 16:00

Jo també la tinc subtitulada tota fins el 41 aquesta nit fare un tema nou
 
lof
Usuari
Usuari
Entrades: 17
Membre des de: dl. 18 juny 2012, 19:12

Re: [BT-ED2K-DD] [CatSub] Bola de drac Súper (02/?)

dl. 02 maig 2016, 20:11

Wow moltissssssimes gràcies! Quin luxe subtitulada en català :)
 
Avatar de l’usuari
Ereza
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 365
Membre des de: dt. 03 feb. 2015, 21:59

Re: [BT-ED2K-DD] [CatSub] Bola de drac Súper (02/?)

dl. 02 maig 2016, 22:50

Ramon10 ha escrit:
Jo també la tinc subtitulada tota fins el 41 aquesta nit fare un tema nou

Perfecte, però jo crec que no calia fer propaganda als fils de la competència... :P

Nosaltres hem de decidir què fem amb aquesta sèrie. Ens hem endarrerit considerablement, tenim uns quants capítols més traduïts però no crec que siguem capaços de posar-nos al dia, ja hi ha un altre fansub que la fa en català i a més a més sembla que la llicència per part de Selecta Visión està a prop... Però si algú es veu amb ànims i es vol oferir a col·laborar per posar-nos al dia, serà benvingut, evidentment!
Imatge

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants