Anime i manga en català

Moderadors: Guiru, Maki

 
Krovikan

VMWare i el SAMBA

dv. 02 set. 2005, 22:51

Hola:

Aquí aniré posant dubtes del Wine 20050725 sempre que no ho trobi a Internet (google) o no em funcioni.
Recordar que aquesta versió de Wine no té arxiu config. Només una utilitat winecfg.

El meu primer interrogant és:

1 - Com instal·lo fonts al fake HD?

He instal·lat el Sub Station Alpha i a l'hora d'arrancar em demana els tipus de lletra Arial, Courier New, System i Small Fonts.
He agafat un paquet que tinc de 1300 fonts (més de 100 fonts per un lloc i les que s'han anat instal·lant al Windoze respectivament) i l'he copiat a /home/krovikan/.wine/drive_c/windows/fonts i no funciona.


Salutacions :adeu:

PD: Dir que amb el Wine el World of Warcraft es veu i funciona de conya amb opengl. Llàstima del bug del ratolí i els trancaments continus de so. ^^u
Krovikan l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. 03 set. 2005, 22:49, en total s’ha editat 1 vegada.
 
Avatar de l’usuari
Mad93
Moderadors
Moderadors
Entrades: 5850
Membre des de: dj. 27 nov. 2003, 20:00
Ubicació: Vivint a la universitat ><
Contacta:

ds. 03 set. 2005, 00:16

De Wine jo no en tinc ni la menor idea. Per el que dius de les fonts és pel que faig servir vmware per a fer-ho.
Imatge
Tant avorrit que m'he fet un bloc... un més. Servidor mig online...
 
Krovikan

ds. 03 set. 2005, 22:54

Ja està posat el VMWare. :yeah:

He mirat la documentació sobre Samba i no m'aclaro.

Així que he tingut que grabar en un DVD+RW:

VirtualDub Mod, SSA, dB Power AMP Converter, codecs, WinRAR, i un parell d'animes (ja t'imaginaràs quins Mad).

Un cop tot grabat l'he passat a la màquina virtual.

Ara el problema és per treure i ficar els fitxers d'una forma més facilona que no sigui el DVD+RW.

Si em podeu ajudar amb el Samba...


Salutacions :adeu:

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants