Anime i manga en català

Moderadors: Guiru, Maki

 
Avatar de l’usuari
DeGEtE
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 182
Membre des de: dt. 10 ago. 2004, 01:31
Ubicació: Perdut en una altra dimensió
Contacta:

dj. 06 oct. 2005, 23:15

Sí, estic completament d'acord amb en Mad, val més que et deixis estar d'òsties de modems usb, jo abans en tenia un, i la veritat és que són una merda, sort que se'm va espatllar i em vaig comprar un router :bleh:
Ara va de puta mare, a més, per linux no has de fer tantes òsties, en el knoppix, o en qualsevol distro, tan sols és arrancar i connectar-te :D
Imatge
Hi ha 10 tipus de persones,
les que saben binari i les que no
 
Krovikan

ds. 08 oct. 2005, 19:48

sandra ha escrit:
ei bones.... escric aki per no obrir un tema nou... tinc live o life o com sa digui xD del knoppix, i em van dir ke em podria conectar a internet i tota la resta, pero no puc. Tinc na merda modem de color blau amb dos llumetes verdes (si algu te adsl de telefonica i te akest ja sap els problemes k hi ha xD) i cla... nose com fermu per poder utilitzar inet... es ke jo ja fa moltissim ke havia pensat posarme algu d linux... i ara k tinc prou HD, mu estik plantejant mes seriosament, ja ke a classes farem servir el linux.... nose.....xD valtrus direu ke puc fer i tot aixo xDDD i sino pos no, cap problema xD
Apasiau!!!


Et recomano el ADSL Router de Conceptronic versió Data Comunication que pots trobar per 52? (IVA inclós) aquí

El vaig demanar on line i en 5 dies el vaig tenir a casa. I va rebé.


Salutacions :adeu:

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants