Anime i manga en català

Moderadors: Guiru, Maki

 
juanandome

Instalar Linux

ds. 03 set. 2005, 03:21

Hola

A finales de septiembre voy aformatear el PC y pense en ademas de Windows XP ponerle el Linux, por curiosidad de ver que tal es, pero no tengo ni idea de como conseguirlo ni instalarlo (Bueno en el emule sale pero pienso ke seria mejor que me recomendarais una version)


Gracias
 
klixato

ds. 03 set. 2005, 11:58

versions

mandriva

fedora

gentoo

debian

ubuntu


et recomanaria per a novells o alguna de les dues primeres o l'última

per descarregar-ho tens enllaços de bittorrent a les pàgines de cada projecte ;)

mira't primer les live-cd que així sabrás quina et va bé i quina no
 
Krovikan

ds. 03 set. 2005, 18:17

klixato ha escrit:
versions

mandriva

fedora

gentoo

debian

ubuntu


et recomanaria per a novells o alguna de les dues primeres o l'última

per descarregar-ho tens enllaços de bittorrent a les pàgines de cada projecte ;)

mira't primer les live-cd que així sabrás quina et va bé i quina no


Quina mania li tens a la SuSE que no li dius... ¬¬

Per novels les millors són SuSE (també serveix per experimentats) i Mandriva.


Salutacions :adeu:
 
klixato

ds. 03 set. 2005, 19:40

pos me l'he descuidat res més

i no pq tingui un gestor de tot gràficament és més fàcil .... ¬¬
 
Krovikan

ds. 03 set. 2005, 22:47

klixato ha escrit:
pos me l'he descuidat res més

i no pq tingui un gestor de tot gràficament és més fàcil .... ¬¬


Home, això ja cadascú. :P

Jo faig servir molta consola... :mrgreen:


Salutacions
 
juanandome

dv. 23 set. 2005, 00:57

maleit exams, maleit treball

be finalment un amic m´ha deixat una versió del SUSE la 9.0 amb el openoffice inclos, la regalaven ja fa temps amb al "computer hoy"


probe amb aquesta o baixe un altra ??????
 
TasMan

dv. 23 set. 2005, 14:01

Ja. està la suse 10, però pots provar ixa.

Com diu Krovikan per als novels són millors aquestes dos, perquè està més orientat a un públic domèstic, encara que hi han moltes eines per a professionals.

Per cert, un recordatori per si et fiques altres destribucions i vols buscar informació:

Fedora = Red Hat
Mandriva = Mandrake
OpenSuse = Suse
Ubuntu, Knoppix, Lliurex, Catix, Guadalinux,linex, etc = Debian.
 
Avatar de l’usuari
Cloud
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2424
Membre des de: dj. 25 març 2004, 16:32
Ubicació: Entre Flix i Tarragona
Contacta:

dv. 23 set. 2005, 14:37

O Mandriva o OpenSuSE. Aquestes dos són les millors per a principiants.
La instal·lació és fàcilíssima. I el manejament també és bastant senzill. Lo milloret per a principiants.
Ni se t'ocorri pillar-te una gentoo, és per a usuaris més avançats. Bastant més avançats.
 
klixato

dv. 23 set. 2005, 22:40

Cloud ha escrit:
O Mandriva o OpenSuSE. Aquestes dos són les millors per a principiants.
La instal·lació és fàcilíssima. I el manejament també és bastant senzill. Lo milloret per a principiants.
Ni se t'ocorri pillar-te una gentoo, és per a usuaris més avançats. Bastant més avançats.


més aviat per usuaris amb MOOOOLTA paciència (per la compilació més que res)
 
Avatar de l’usuari
Mad93
Moderadors
Moderadors
Entrades: 5850
Membre des de: dj. 27 nov. 2003, 20:00
Ubicació: Vivint a la universitat ><
Contacta:

ds. 24 set. 2005, 00:55

Exagerats, el primer cop trigues una mica en tenir el SO en marxa però llavors poca cosa. Obres consola, poses "emerge world" i deixes que vagi fent (que normalment en 3-4 minuts acaba).

Un dia d'aquests t'ensenyo el meu custom gentoo klix :P
Imatge
Tant avorrit que m'he fet un bloc... un més. Servidor mig online...
 
TasMan

ds. 24 set. 2005, 00:59

Mad93 ha escrit:
Exagerats, el primer cop trigues una mica en tenir el SO en marxa però llavors poca cosa. Obres consola, poses "emerge world" i deixes que vagi fent (que normalment en 3-4 minuts acaba).

Un dia d'aquests t'ensenyo el meu custom gentoo klix :P


Com es nota que ets un PRO Linux. :jaja:
 
klixato

ds. 24 set. 2005, 01:54

Mad93 ha escrit:
Exagerats, el primer cop trigues una mica en tenir el SO en marxa però llavors poca cosa. Obres consola, poses "emerge world" i deixes que vagi fent (que normalment en 3-4 minuts acaba).

Un dia d'aquests t'ensenyo el meu custom gentoo klix :P

prefereixo que m'ensenyis els meus manges ¬¬ ¬¬ :bleh:
 
sandra

dj. 29 set. 2005, 21:37

ei bones.... escric aki per no obrir un tema nou... tinc live o life o com sa digui xD del knoppix, i em van dir ke em podria conectar a internet i tota la resta, pero no puc. Tinc na merda modem de color blau amb dos llumetes verdes (si algu te adsl de telefonica i te akest ja sap els problemes k hi ha xD) i cla... nose com fermu per poder utilitzar inet... es ke jo ja fa moltissim ke havia pensat posarme algu d linux... i ara k tinc prou HD, mu estik plantejant mes seriosament, ja ke a classes farem servir el linux.... nose.....xD valtrus direu ke puc fer i tot aixo xDDD i sino pos no, cap problema xD
Apasiau!!!
 
TasMan

dj. 29 set. 2005, 23:13

si et refereixes a aquest: Imatge

Pos va ser que no, quan jo tenia telefonica, els vaig trucar per a vorer si el seu modem USB anava amb linux i em van dir que no, que si volia utilitzar l'ADSL amb windows, tenia que demanar el router, però que debia configurar-lo amb windows.

Mira a vorer si a la pàgina del fabricant apareix alguns drivers per a linux, però no sé.

Xcert, hagués estat millor que haguerés ficat açò en un altre fil, per si a d'altres també necesiten aquesta ajuda.

======================
Açò és un Afegit
======================

També pots utilitzar un mòdem adsl de wanadoo (sagem fast 800), vas a la pàgina de Eagle USB i et descarregues el driver, aquest és compatible per a linux, xo necesitaras més que una versió LIVE per a instal·lar-lo, et cal el kernel source que quasi mai apareix a les versions LIVE.

Si tens un amic amb ADSL de Wanadoo que truque i li digui a l'operadora que se li ha trencat llavors t'enviaràn un de nou.
TasMan l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. 30 set. 2005, 16:17, en total s’ha editat 1 vegada.
 
Avatar de l’usuari
Mad93
Moderadors
Moderadors
Entrades: 5850
Membre des de: dj. 27 nov. 2003, 20:00
Ubicació: Vivint a la universitat ><
Contacta:

dj. 29 set. 2005, 23:49

O si tens 100 euros i poc comprar un router adsl, una meravella de la tecnologia :)

Un mòdem per adsl hauria d'estar catalogat com a estafa ¬¬
Imatge
Tant avorrit que m'he fet un bloc... un més. Servidor mig online...

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants