Anime i manga en català

Moderadors: Guiru, Maki

 
ildure

dc. 08 ago. 2007, 23:54

Si no us fa res que estigui en anglès, podeu provar el PCLinuxOS 2007. És una distro basada en Mandake/Mandriva i és de les més senzilles a usar, ja que s'han adaptat força a que el seu KDE s'assembli al windows.
Partint del PCLinuxOS hi ha unes quantes distribucions i crec que una d'elles és el que es demanava, que estigui una mica enfocada al "vídeo".

Deien que per aquest Agost/Setembre surtiria un DVD amb localitzacions i segurament hi haurà el castellà, i d'altres llengües diferents de l'anglès.

La podeu trobar, per exemple, en distrowatch ;)
 
Avatar de l’usuari
Meil Mitsui
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 706
Membre des de: dg. 06 juny 2004, 20:24
Ubicació: Earth

dj. 09 ago. 2007, 17:48

gracies, m'ho miraré. :yeah:
ImatgeImatgeImatge
 
Avatar de l’usuari
Meil Mitsui
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 706
Membre des de: dg. 06 juny 2004, 20:24
Ubicació: Earth

dj. 23 ago. 2007, 23:54

crec q tinc una altra solució, fa pocs dies q la conec, i potser em pot anar millor i tot ja q em permet tenir un windows i un linux arrancats alhora en un mateix pc, jo creia q era impossible però hi ha una cosa anomenada "virtualització", "emulació", i d'altres coses similars q ho permeten. Ara faig servir el VirtualBox q ho fa. :profident: :profident: GENIAL!!! arranco windows i després linux dins de windows i els puc fer anar alhora XDDDD !!!!
ImatgeImatgeImatge
 
Avatar de l’usuari
Mad93
Moderadors
Moderadors
Entrades: 5850
Membre des de: dj. 27 nov. 2003, 20:00
Ubicació: Vivint a la universitat ><
Contacta:

dv. 24 ago. 2007, 00:33

:) fa un temps que corre això :P

També hi ha el vmware per exemple.

N'hi ha un (diria que encara verd) que permetria correr linux i windows com si els dos estiguessin nativament i no un emulant l'altre. Ara no recordo el nom però com anava per llarg, o això em va semblar, ho vaig deixar de seguir.
Imatge
Tant avorrit que m'he fet un bloc... un més. Servidor mig online...
 
Avatar de l’usuari
Meil Mitsui
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 706
Membre des de: dg. 06 juny 2004, 20:24
Ubicació: Earth

dv. 24 ago. 2007, 15:02

per q serà q sempre m'entero tard de les coses ¬¬ :jiji:
ImatgeImatgeImatge

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants