Anime i manga en català

Moderadors: Guiru, Maki

 
gaty
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 127
Membre des de: dj. 19 maig 2005, 17:08
Ubicació: oculta a les penombres de la nit

problema amb el compilador gcc

dj. 15 nov. 2007, 18:13

a les practiques de matemàtiques fem servir linux i el gcc per a compilar les pràctiques que fem en c, i com que a casa faig servir l' ubuntu vaig provar de fer a casa, en lloc de a la universitat, un programa que ens havien manat. Primer vaig instalar tots els paquets que hi hacia de programació en c i després vaig fer un programa al bloc de notes i vaig anar a compilarlo al gcc i la meva sorpresa va ser que em deia que cap de les llibreries que hi ha en c era instalada, aixi que no se que es el que falla, no se si es que m'he deixat d'instalar algun paquet o es que el que pase. si algú puguera dir-me algun mode de solucionar el problema, li estaria molt agraida
Si te molesta que te mientan, no preguntes.
 
Avatar de l’usuari
Mad93
Moderadors
Moderadors
Entrades: 5850
Membre des de: dj. 27 nov. 2003, 20:00
Ubicació: Vivint a la universitat ><
Contacta:

dj. 15 nov. 2007, 18:21

Crec que et deu faltar el build-essentials (aprox es diu així) que conté les llibreries bàsiques (llavors crec que també hi ha la libdistc++ o semblant). Amb el synaptic les trobaràs, sento no ser més precís però vaig amb gentoo i ja tinc totes les llibreries necessàries per compilar "de sèrie".
Imatge
Tant avorrit que m'he fet un bloc... un més. Servidor mig online...
 
Avatar de l’usuari
Marc
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 183
Membre des de: dj. 12 gen. 2006, 16:17

dj. 15 nov. 2007, 19:06

De pas, digue-li al teu profe que hi ha millors opcions que C per fer pràctiques de matemàtiques, com per exemple Matlab :P
 
gaty
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 127
Membre des de: dj. 19 maig 2005, 17:08
Ubicació: oculta a les penombres de la nit

dv. 16 nov. 2007, 15:16

moltes gracies, ara ja esta solucionat, pero encara em continua dient que l'arrel quadrada no esta definida tot i que vaig ficar la llibreria corresponent al programa
Si te molesta que te mientan, no preguntes.
 
Avatar de l’usuari
Mad93
Moderadors
Moderadors
Entrades: 5850
Membre des de: dj. 27 nov. 2003, 20:00
Ubicació: Vivint a la universitat ><
Contacta:

dv. 16 nov. 2007, 21:18

La math.h?

Potser et falta la libstdc++5-3.3-dev
Imatge
Tant avorrit que m'he fet un bloc... un més. Servidor mig online...
 
Avatar de l’usuari
Vincent
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 571
Membre des de: dl. 31 gen. 2005, 22:05
Ubicació: Ziltoidia 9

dv. 04 gen. 2008, 16:09

Sincerament no se molt bé com va el tema llibreries i tal, pero a mi sempre m'han dit que utilitzi el g++ per compilar, i mai m'ha donat cap problema, tant per compilar codi C com C++.

Nga dww :adeu:

PD:
Marc ha escrit:
De pas, digue-li al teu profe que hi ha millors opcions que C per fer pràctiques de matemàtiques, com per exemple Matlab :P


Ells que fan mates programen en C, i aqui a la UdL fan programes amb Matlab... el que s'ha de veure :lol:

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants