Anime i manga en català

Moderadors: Guiru, Maki

 
viktor104

dj. 10 abr. 2008, 18:46

Bé gracies a tots per l'interès la veritat,
buscant he trobat una guia força interessant (be per mi la mes interessant que he trobat i facil d'entendre, amb espanyol i imatges)
Es del Ministeri d'Espanya, ara n orecordo quin ministeri es, pero sent d'alli suposo que deu ser bona, la deixo aqui per si en kaku o algu que li interessi, pero de debo que està molt be, amb ella he resolt els dubte que presentava amb el meu anterior pedazo text, aixi que n ocal que em respongueu el dubte que tenia nires, sol em queda agrair-vos a tots l'ajuda i la confiansa que m'haveu donat per instalarme aquest SO.

http://formacion.cnice.mec.es/materiale ... _frame.htm

Sol em queda espera a la sortida del nou ubuntu que avui ja tant sols falta 14 dies :P

Gracies!
 
Avatar de l’usuari
Kaku
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1119
Membre des de: dv. 08 juny 2007, 17:23
Ubicació: Terrassa

dj. 10 abr. 2008, 19:46

Moltes gràcies per la guia viktor104, aquests del ministerio de educación i ciencia veig que treballen bé.

Llegint el tutorial he vist que posant el Live CD de l'Ubuntu també hi ha un programa "Editor de particiones de Gnome" que serveix per fer particions del disc dur si només en tens una i pel que es veu a les imatges es idèntic al gparted.

La meva pregunta és quin recomaneu per fer la partició al que ja ve amb l'Ubuntu o aquest altre que dieu?

Em sembla però que és el mateix programa.
Imatge
 
viktor104

dj. 10 abr. 2008, 20:15

Jo diria que es el mateix programa, a aprt que els 2 s'utilitzen amb livecd perque reepresente que l'utilitzaries desde el livecd de ubuntu, jo ho faria desde aquell mateix programa pero en fi, aqui els entesos son els que n'enentenen i no jo.
 
Avatar de l’usuari
Mad93
Moderadors
Moderadors
Entrades: 5850
Membre des de: dj. 27 nov. 2003, 20:00
Ubicació: Vivint a la universitat ><
Contacta:

dv. 11 abr. 2008, 00:47

El gparted és una eina que l'únic requeriment que té és que els discs durs no estiguin muntats (iniciats), així que possiblement sigui el mateix. En tot cas jo no ho he provat, així que tampoc us puc dir que sí.
Imatge
Tant avorrit que m'he fet un bloc... un més. Servidor mig online...
 
Avatar de l’usuari
Kaku
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1119
Membre des de: dv. 08 juny 2007, 17:23
Ubicació: Terrassa

dv. 25 abr. 2008, 16:58

Ja tinc instal·lat el nou Ubuntu, la veritat és que el tema de les particions i la instalció la vaig trobar molt fàcil més del que m'esperava i tot.

Ara pero estic intentant familiaritzar-me amb aquest nou entorn i aprendre a instalar programes, per mi es mes complicat instalar un programa que el sistema operatiu mateix. ^^u

També he volgut instalar el Compiz Fusion, em sembla que ho he fet bé , pero no ser com poder veure el cub i donar-li voltes... Em podrieu explicar com ho tinc de fer es que no m'en surto.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Mad93
Moderadors
Moderadors
Entrades: 5850
Membre des de: dj. 27 nov. 2003, 20:00
Ubicació: Vivint a la universitat ><
Contacta:

dv. 25 abr. 2008, 20:42

Si entens anglès segueix aquesta guia http://lhansen.blogspot.com/2008/04/3d- ... u-804.html

No és molt difícil de fer anar ;)
Imatge
Tant avorrit que m'he fet un bloc... un més. Servidor mig online...
 
Avatar de l’usuari
Kaku
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1119
Membre des de: dv. 08 juny 2007, 17:23
Ubicació: Terrassa

ds. 26 abr. 2008, 10:33

El manual està molt bé, i amb les imatges es molt entenedor, pero tot i així no aconseguixo de fer-lo anar.

To test your rotating "cube" press and hold down
"Alt + Ctrl + Left-Mouse-Button + Move Mouse"


Ho fet tot com va dient, pero despres apreto aquesta sequencia de botons i no em passa res.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Cloud
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2424
Membre des de: dj. 25 març 2004, 16:32
Ubicació: Entre Flix i Tarragona
Contacta:

ds. 26 abr. 2008, 12:48

A veure, per tenir un cub, ves a Sistema > preferències > Configuració avançada dels efectes de l'escriptori. Amb això entres al configurador del compiz. Llavors vas a General Options > Desktop Size > Horitzontal Virtual Size = 4. Això et posarà 4 escriptoris virtuals, amb els quals després tindràs el cub.
Ara, des del mateix configurador del compiz, actives el Desktop cube i el cube rotate.
 
Avatar de l’usuari
Kaku
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1119
Membre des de: dv. 08 juny 2007, 17:23
Ubicació: Terrassa

ds. 26 abr. 2008, 15:47

Moltes gracìes, funciona de marevella.
Imatge

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants