Anime i manga en català

Moderadors: Guiru, Maki

 
Avatar de l’usuari
xose
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 744
Membre des de: dl. 19 set. 2005, 19:33
Ubicació: Al fondo a la derecha
Contacta:

Ubuntu 8.04

dv. 18 abr. 2008, 15:17

Sobre aquesta nova distribució que sortirà em sembla que d'aquí una setmana més o menys tinc algun dubte:

Me la vull instal·lar desde CD ja que encara vaig amb 7.04 i no em deixa actualitzar a 7.10 amb Synaptic perquè diu que no pot descarregar no se quin fitxer i tinc unes preocupacions.

Tinc un merder de coses al disc dur, he llegit que pots actualitzar desde CD sense que se't borri res del disc dur (tenir tots els arxius i aplicacions tal qual ho vas deixar) no sé si es viable o no.

També m'han dit que formategi la partició Linux per a instal·lar desde 0 la 8.04 ja que tota la tela que hi ha amb l'acceleració gràfica i demés ja vé tot automàtic i també m'han dit que es pot "importar" tots els arxius de dintre la carpeta home (vaja, la gran majoria XD) per a instal·lar i tenir tot allà... però que m'ho guardés tot en CDs per si acàs...

Jo són partidari d'instal·lar desde 0... que fareu vosaltres? (perquè suposu que tothom s'actualitzarà, a menys que hi hagi el bugazo del mil·lenni XD)
Imatge
Imatge
 
Avatar de l’usuari
wolffan
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 1631
Membre des de: ds. 20 nov. 2004, 21:11
Ubicació: Esplugues (País del foc)
Contacta:

dv. 18 abr. 2008, 15:24

No m'hi atreviria a posar la mà al foc... pero crec que el linux mateix formateja (si es des del cd). Es extrany que no et deixi el synaptic... igual ho has de forçar des de la línia de ecomandes.

De otes formes, si li dius que vols actualitzar a la 8.04 ell mateix en teoria ja t'ho fa (et pasa a la 7.1). Però jo m'esperaria 6 dies a que sortis la oficial (per si de cas).

PD: Jo tinc el desktop cd per 64 bits, per provar si va tot al portatil que tinc nou Dell XPS m1530.

PD: algu ha provat 64 bits a portatils nous?
Imatge
DIARI D'UN INFORMÀTIC
Gràcies al Maki_ per la firma!
 
Avatar de l’usuari
Mad93
Moderadors
Moderadors
Entrades: 5850
Membre des de: dj. 27 nov. 2003, 20:00
Ubicació: Vivint a la universitat ><
Contacta:

ds. 19 abr. 2008, 18:31

Jo vaig a 64 bits amb un Core 2 Duo, però amb gentoo, cap problema.

Pel que fa a un upgrade... és el problema de distrubicions com l'ubuntu (vaja, la majoria) que al actualitzar paquets molt importants per la resta doncs a vegades surt a compte fer una reinstal·lació, a menys que sàpigues una mica que toques.

Per curar-te en salut, sempre va bé un backup, facis el que facis ;)
Imatge
Tant avorrit que m'he fet un bloc... un més. Servidor mig online...
 
Avatar de l’usuari
bitERROR
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2876
Membre des de: dt. 16 des. 2003, 01:57
Ubicació: El cajón de las braguitas

ds. 19 abr. 2008, 20:13

A jo s'actualització d la 7.04 a la a la 7.10 me la va fer el gestor d'actualitzacions sense cap problema quan va sortir la versió final. Només la targeta gràfica.. pq me va desaparèixer el Envy, però ho vaig poder solventar (no recordo com).

Ara estic posant les actualitzacions d torn i he vist q n'hi ha pel update-manager i update-manager-core, suposo q en alguna cosa vindran a compte d la 8.04... q per cert, encara no sé quin nom té, m'hauria d passar més sovint per la web ^^u

Jo el q te recomano és q esperis a la versió final i a veure si el gestor d'actualitzacions t'ho fa tot sol.
Imatge
Si teniu qualque problema amb lcrypt.eu contacteu amb mi pel fòrum, twitter, discord o telegram
 
Avals
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 1666
Membre des de: dv. 06 maig 2005, 19:55
Ubicació: 127.0.0.1

dt. 29 abr. 2008, 02:15

Wolffan ha escrit:
algu ha provat 64 bits a portatils nous?


Jo el tinc al macbook a 64 bits i va de maravella ^^

Al PC, per fi em detecta la tarja de xarxa i la gràfica sense cap problema, igual que amb la gràfica del macbook. M'agrada perquè s'han resolt els problemes que tenia ambdos ordinadors.
 
Avatar de l’usuari
marcos91
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 1971
Membre des de: dj. 06 jul. 2006, 14:46
Contacta:

dt. 29 abr. 2008, 13:43

Jo el tinc instalat i en funciona perfectament. Lo que una pregunta: jo de processador tinc un Intel Core 2 Quad 6600 i tinc posat l'ubuntu de 32 bits, hi ha alguna versió que em pugui rendir més que aquesta per aquesta CPU, ho dic perque es de 64 bits.
 
Avatar de l’usuari
wolffan
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 1631
Membre des de: ds. 20 nov. 2004, 21:11
Ubicació: Esplugues (País del foc)
Contacta:

dt. 29 abr. 2008, 15:36

Doncs ara per ara hi ha molts problemes amb les targes gràfiques NVidia. Tinc un amic que ha perdut tot el disc per reinstalar a 8.04 i tenir que posar una 7.1 perk no veia res.

Ja s'ha solucionat el problema?
Imatge

DIARI D'UN INFORMÀTIC

Gràcies al Maki_ per la firma!
 
Avatar de l’usuari
xose
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 744
Membre des de: dl. 19 set. 2005, 19:33
Ubicació: Al fondo a la derecha
Contacta:

dt. 29 abr. 2008, 20:37

Jo tinc una Nvidia i de moment no tinc cap problema, és més, la primera vegada que engegava em deia si volia activar l'acceleració gráfica XD
Imatge

Imatge
 
Avatar de l’usuari
marcos91
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 1971
Membre des de: dj. 06 jul. 2006, 14:46
Contacta:

dt. 29 abr. 2008, 21:45

Jo tinc una Nvidia GeForce 8400 GS i de moment nomes té un petit problema hi es que si posu un video a pantalla completa es veuen unes ralles, a part d'això em funciona perfectament.
 
Avatar de l’usuari
Mad93
Moderadors
Moderadors
Entrades: 5850
Membre des de: dj. 27 nov. 2003, 20:00
Ubicació: Vivint a la universitat ><
Contacta:

dv. 02 maig 2008, 03:21

El d'nvidia jo m'hi vaig trobar amb un company, però no s'ha de perdre tot :)

De fet només vam haver de canviar al xorg.conf el "nv" per "nvidia", el nom del mòdul ha canviat.
Imatge
Tant avorrit que m'he fet un bloc... un més. Servidor mig online...
 
Avatar de l’usuari
marcos91
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 1971
Membre des de: dj. 06 jul. 2006, 14:46
Contacta:

ds. 10 maig 2008, 11:00

Llavors, si full treuren un millor rendiment hauria d'instalar aquesta versió si tinc un intel core 2 quad 6600?

http://releases.ubuntu.com/releases/8.0 ... -amd64.iso
 
Avatar de l’usuari
Mad93
Moderadors
Moderadors
Entrades: 5850
Membre des de: dj. 27 nov. 2003, 20:00
Ubicació: Vivint a la universitat ><
Contacta:

dg. 11 maig 2008, 22:24

Sí, per 64 bits és aquesta.
Imatge
Tant avorrit que m'he fet un bloc... un més. Servidor mig online...

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants