Anime i manga en català

Moderadors: Guiru, Maki

 
Avatar de l’usuari
Aynodok
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2254
Membre des de: dv. 03 feb. 2006, 00:08
Ubicació: Perdut enmig de l'oblit

Desaparició de disc dur

dl. 04 ago. 2008, 14:21

Hola!
Bé, poso el fil a linux perquè m'ha passat mentre "feia servir" linux. Si creieu que ha d'anar a general, moveu-ho si us plau.

Ahir/avui (aka 4 del matí xD) mentre instal·lava un ubuntu ha marxat la llum i resulta que ara no puc accedir al disc dur on s'estaven fent les particions, ni des de Linux ni des d'enlloc.

A la BIOS si poso "auto" no em detecta cap disc. El partition magic tampoc. El diskmanager de Windows tampoc. etc.

Alguna manera de recuperar-lo o haurà mort directament?

Gràcies!
 
Avatar de l’usuari
marcos91
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 1971
Membre des de: dj. 06 jul. 2006, 14:46
Contacta:

dl. 04 ago. 2008, 16:22

Saps si el HDD es posa en funcionament. Si no ho saps, treu la carcasa de la torre, posa la mà sobre el HDD (amb compte de no ferse mal, no vul ternir res a veure XD :bleh: ), i si vibra una mica si que funciona, sino vibra, doncs diguem que ja ha passat a millor vida.

Ademes, si tenies preparades 3 particions i anava per la segona, posiblement la segona i la tercera no les reconegui, o potser tampoc cap de les particions.

Recordo que a mi també em va pasar el mateix desendollant el lector DVD-ROM del pc antic, el vaig endollar amb la torre encesa i diguem que també va passar a millor vida. Tampoc el detectava ni el pc ni cap programa.

Bueno, ja diras.

PD: Ja em diras per mp si et fa falta algun cap de monster dels ultims emessos, els tinc tots.

:adeu:
 
Uzu
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 6307
Membre des de: dv. 26 nov. 2004, 15:33
Ubicació: Al fons a la dreta, com els lavabos.

dl. 04 ago. 2008, 16:34

ai que hem perdut nodame per a sempre! xD
 
Avatar de l’usuari
.:MorPheuS:.
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1344
Membre des de: dg. 08 gen. 2006, 12:17
Ubicació: Barcelona
Contacta:

dl. 04 ago. 2008, 20:39

Pots intentar fer servir els disquets de recuperació que té el Partition Magic. A lo millor aconsegueixes que te'l reconegui. De totes les maneres, em sembla que si te'l reconeix, l'hauràs de formatejar, però és millor que perdre'l completament.
:adeu:
Imatge
 
Avatar de l’usuari
bitERROR
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2876
Membre des de: dt. 16 des. 2003, 01:57
Ubicació: El cajón de las braguitas

dl. 04 ago. 2008, 23:05

Si la BIOS no el troba res no el trobarà XD
Amb sort només és cosa del cable o d l'alimentació.

Uzu ha escrit:
ai que hem perdut nodame per a sempre! xD

Bueno.. ja teniu excusa.. .. . :bleh:
Imatge
Si teniu qualque problema amb lcrypt.eu contacteu amb mi pel fòrum, twitter, discord o telegram
 
Uzu
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 6307
Membre des de: dv. 26 nov. 2004, 15:33
Ubicació: Al fons a la dreta, com els lavabos.

dl. 04 ago. 2008, 23:14

riu riu... però li ha petat el pc uns quants cops xD
 
Avatar de l’usuari
Aynodok
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2254
Membre des de: dv. 03 feb. 2006, 00:08
Ubicació: Perdut enmig de l'oblit

dt. 05 ago. 2008, 00:25

Uzu ha escrit:
ai que hem perdut nodame per a sempre! xD

No, no, Nodame ja estava tot passat a l'altre disc i per sort estava "buit"

bit ha escrit:
Si la BIOS no el troba res no el trobarà XD

Gràcies per les esperances XD

Però no sabeu el pal que fa obrir ara la torre, que la vaig tancar fa dos dies després de 2 anys tinguent-la oberta ><
Bé, tant si s'ha desconnectat (que dubto que el quedar-me sense llum el desconnecti xD) com si ha petat l'hauré d'obrir igualment.

Per cert, diria que està viu però que s'ha quedat l'agulla travada, perquè fa soroll i fa soroll a travat ("clec-clec-clec" o algo per l'estil xD) a part de que el PC amb va fatal... però continua sense detectar-me res...
 
Avatar de l’usuari
marcos91
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 1971
Membre des de: dj. 06 jul. 2006, 14:46
Contacta:

dt. 05 ago. 2008, 12:20

Doncs si has de comprar un HDD nou, jo el que faria seria comprar un de 160-200GB maxim per els sistemes operatius que t'instalis i el programes, i llavors un altre HDD per l'emule, bittorrent i tot el que et gravis i baixis, aixi si has de formateixar no se t'oblidara de guarda res, sempre es queda alguna cosa ^^u

:adeu:
 
Avatar de l’usuari
Aynodok
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2254
Membre des de: dv. 03 feb. 2006, 00:08
Ubicació: Perdut enmig de l'oblit

dt. 05 ago. 2008, 23:30

Ala, per art de màgia, ha aparegut de nou el disc, però ara ha desaparegut el lector connectat al mateix IDE (sí, encara vaig amb IDE XD). Conclusió? Cable IDE mig mort XD
 
Avatar de l’usuari
marcos91
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 1971
Membre des de: dj. 06 jul. 2006, 14:46
Contacta:

dc. 06 ago. 2008, 00:24

Doncs segurament si, al anarsent la corrent s'haura fet malbé, però igualment es podern comprar apart, vull dir que no faria falta que compris un lector per exemple perque et donin el cable.

Sobre el IDE, el meu pc vell també té IDE amb 256Mb de RAM y excepte per la TDT que va un pel justet i per el photoshop en funciona perfectament.
 
Avatar de l’usuari
Aynodok
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2254
Membre des de: dv. 03 feb. 2006, 00:08
Ubicació: Perdut enmig de l'oblit

dc. 06 ago. 2008, 01:04

Sí, ja ho sé que es poden comprar, de fet en tinc uns quants de sobres, però gràcies igualment : P

I lo de que encara vaig amb IDE, no ho deia perquè anés malament, sinó perquè em va costar lo seu trobar una PB decent i no massa cara que portés dos connectors IDE XD

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants