Anime i manga en català

Moderadors: Guiru, Maki

 
Avatar de l’usuari
marcos91
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 1971
Membre des de: dj. 06 jul. 2006, 14:46
Contacta:

Debian CD-DVD [SOLUCIONAT]

dj. 18 set. 2008, 19:07

Hola, voldria saber si existeix alguna versió de debian y si pot ser la més nova que ocupi un sol CD o DVD i que porti el programes (hi ha una versió que no els porta). El que he trobat jo a la seva web hi ha 3 DVD's i un munt de CD's, vull dir que estan separats.

En fan falta perque aquest curs farem servir el debian.
marcos91 l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. 26 set. 2008, 13:34, en total s’ha editat 1 vegada.
 
Avatar de l’usuari
Mad93
Moderadors
Moderadors
Entrades: 5850
Membre des de: dj. 27 nov. 2003, 20:00
Ubicació: Vivint a la universitat ><
Contacta:

dj. 18 set. 2008, 19:37

Amb el que estigui en un sol DVD entenc que vols un livedvd no?

Potser t'aniria més bé el VirtualBox. És una màquina virtual, ràpida (si el pc és decent), i hi podràs fer tot el que et roti a ella sense por ;)

PD: Per el liveCD mira a http://debian-live.alioth.debian.org/ (el dvd no l'he trobat) però potser et va millor la imatge per al llapis usb -> http://live.debian.net/debian-cd/current/i386/usb-hdd/
Imatge
Tant avorrit que m'he fet un bloc... un més. Servidor mig online...
 
Avatar de l’usuari
DeGEtE
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 182
Membre des de: dt. 10 ago. 2004, 01:31
Ubicació: Perdut en una altra dimensió
Contacta:

ds. 20 set. 2008, 12:17

Crec que el que ell vol no és un liveCD, sinó el Debian per instal·lar, però tan sols en un sol CD/DVD, o sigui que no necessiti 3DVDs o 10CDs per intal·lar.

Si és això, crec que amb el 1r DVD en tens ben bé prou, doncs ja que és on hi ha el sistema base amb tots els paquets essencials. Diria que amb l'OpenOffice i tots aquests més importants que es troben en quasi totes les distribucions.

Tots els altres DVDs extres tan sols són de paquets de programari i això, pel que si tan sols vols instal·lar-lo amb el 1r en tens prou.

PD: Ja que si necessiten algun paquet en concret, crec que és més eficaç baixar-lo directament dels repositoris que no dels DVDs.
Imatge
Hi ha 10 tipus de persones,
les que saben binari i les que no
 
Avatar de l’usuari
Mad93
Moderadors
Moderadors
Entrades: 5850
Membre des de: dj. 27 nov. 2003, 20:00
Ubicació: Vivint a la universitat ><
Contacta:

ds. 20 set. 2008, 16:50

Aps, es tampoc entenc perquè sinó vols els DVD, amb el CD vas sobrat i despŕes vas instal·lant les coses via inet.
Imatge
Tant avorrit que m'he fet un bloc... un més. Servidor mig online...
 
Avatar de l’usuari
DeGEtE
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 182
Membre des de: dt. 10 ago. 2004, 01:31
Ubicació: Perdut en una altra dimensió
Contacta:

ds. 20 set. 2008, 17:06

Sí, o sigui pot instal·lar-lo tant amb el 1r CD com el DVD. Ara he posat d'exemple el DVD ja que disposarà de més paquets, res més.

Ell dirà que és el que necessita.
Imatge

Hi ha 10 tipus de persones,

les que saben binari i les que no
 
Avatar de l’usuari
marcos91
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 1971
Membre des de: dj. 06 jul. 2006, 14:46
Contacta:

dl. 22 set. 2008, 21:04

Llavors, si em baixo això: http://live.debian.net/debian-cd/curren ... esktop.img
podre gravarlo en un CD i fer una instalació normal, gairabé em dona igual si es livecd o no, nomes l'utilitzare per treballs del FP i instalat pel mateix.

Es que hi ha alguns que per pocs MB no caben en un CD.

-Aprifito per preguntar si en sabeu s'algun que sigui sense entorn grafic (tot via comandes), és el que farem servir al FP fins semana santa.

Baixare unes imatges que m'ha dit el profe i anire provan a la maquina virtual de l'ubuntu que tinc ^^u
 
Avatar de l’usuari
Mad93
Moderadors
Moderadors
Entrades: 5850
Membre des de: dj. 27 nov. 2003, 20:00
Ubicació: Vivint a la universitat ><
Contacta:

dl. 22 set. 2008, 22:38

Sense interfície gràfica (gui) pots tocar el damn small linux, gentoo, slackware (si no vaig errat)...
Imatge
Tant avorrit que m'he fet un bloc... un més. Servidor mig online...
 
Avatar de l’usuari
marcos91
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 1971
Membre des de: dj. 06 jul. 2006, 14:46
Contacta:

dt. 23 set. 2008, 13:06

I quan arrenco el cd, on posa BOOT, si poso installgui, serviria per instalarlo sense entorn grafic?

Ho sino, dels que hi ha aqui (http://cdimage.debian.org/debian-cd/4.0 ... 86/iso-cd/) quin seria el que no porta entorn grafic?
 
Avatar de l’usuari
Mad93
Moderadors
Moderadors
Entrades: 5850
Membre des de: dj. 27 nov. 2003, 20:00
Ubicació: Vivint a la universitat ><
Contacta:

dt. 23 set. 2008, 14:49

installgui = Instal·lar interfície gràfica d'usuari

El debian no l'he provat des de fa molt, però suposo que deixa instal·lar sense gui. He llegit que té un instal·lador que et va demanant si vols instal·lar x o y en el procés...
Imatge
Tant avorrit que m'he fet un bloc... un més. Servidor mig online...
 
Avatar de l’usuari
marcos91
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 1971
Membre des de: dj. 06 jul. 2006, 14:46
Contacta:

dv. 26 set. 2008, 13:33

Ja ho tinc solucionat. Quan et pregunta els paquets que vols instalar desmarques l'opció d'entorn grafic i llestos.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants