Anime i manga en català

Moderadors: Guiru, Maki

 
Avatar de l’usuari
marcos91
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 1971
Membre des de: dj. 06 jul. 2006, 14:46
Contacta:

Crear CD Ubuntu personalitzat

dc. 29 oct. 2008, 22:31

Doncs això, voldria saber com es fa per crear un CD d'ubuntu personalitzat, hi si pogues cambiar el nom, per exemple, si posa ubuntu 8.04 que surti "ubuntu personalitzat" i si es pogues ficar alguna imatge o algo.

Se que s'ha de fer algo de compliar el kernel, però no tinc ni idea de com es fa.

En fi, a veure si algu ho sap.
 
Avatar de l’usuari
Mad93
Moderadors
Moderadors
Entrades: 5850
Membre des de: dj. 27 nov. 2003, 20:00
Ubicació: Vivint a la universitat ><
Contacta:

dc. 29 oct. 2008, 23:56

Si el que vols canviar és el menú d'arrencada és modificar el /boot/grub/grub.conf

Si vols modificar la signatura del kernel, és recompilar-lo omplint el camp append version (diria).

Hauries de saber una mica més tu que et demanen, ja que són coses completament diferents ;)
Imatge
Tant avorrit que m'he fet un bloc... un més. Servidor mig online...
 
Avatar de l’usuari
marcos91
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 1971
Membre des de: dj. 06 jul. 2006, 14:46
Contacta:

dj. 30 oct. 2008, 12:59

Vull perfe un CD personalitzat, es a dir, nomes amb els programes que acostumu a utilitzar, hi com que tampoc l'utilitzo molt doncs ferme aquest CD i ternirlo per un bon temps.

En principi seria ferme a partir de la instalació amb els programes que jo vull i tot, un CD, i si pogues canviar el nom.

Edito: he trobat aquests manual:
http://danubuntu.wordpress.com/2007/11/ ... e-ejemplo/

http://sinnoticiasdelosjefes.blogspot.c ... buntu.html

Pero jo el que vull es a partir del que tinc instalat, es a dir, del disc dur, es crear la .ISO i a poder ser comprimirla perque capiga en un CD.
 
Avatar de l’usuari
Mad93
Moderadors
Moderadors
Entrades: 5850
Membre des de: dj. 27 nov. 2003, 20:00
Ubicació: Vivint a la universitat ><
Contacta:

dv. 31 oct. 2008, 02:30

Tots dos venen a dir el mateix.

Pel que entenc, que no n'he fet mai cap, és que necessites partir del cd de l'ubuntu, doncs aquest està configurat per arrencar des del cd i té totes les configuracions fetes pertinents, i a partir d'aquí has d'instal·lar-hi el que vulguis dintre, i llavors tornar-lo a convertir a ISO.

El teu sistema actual no té res d'això. En tot cas, tampoc sembla molt difícil pel que he llegit fer-ho, i instal·lar-hi el que hi vulguis.

Pel que he llegit a més, pots llavors gravar la imatge en un DVD en comptes d'un CD (per si se't fa gaire gran) i anirà igual.
Imatge
Tant avorrit que m'he fet un bloc... un més. Servidor mig online...
 
Avatar de l’usuari
marcos91
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 1971
Membre des de: dj. 06 jul. 2006, 14:46
Contacta:

dv. 31 oct. 2008, 20:18

Em vull instalar el programa "Aircrack-ng" però no me'l troba ni amb APT-GET INSTALL i amb APTITUDE INSTALL, com m'ho puc fer fer instalarlo?

Hi una altre pregunta: si jo posu el WINE per emular ejecutables de windows, per que els propis programas de windows surtin amb copiarlo al directori del CD hi hauria prou ho hi ha algun directorio especific.
 
Avatar de l’usuari
Mad93
Moderadors
Moderadors
Entrades: 5850
Membre des de: dj. 27 nov. 2003, 20:00
Ubicació: Vivint a la universitat ><
Contacta:

ds. 01 nov. 2008, 01:02

Segons la web d'aircrack està als repositoris oficials d'Ubuntu:



Vigila no sigui en minúscules el nom del paquet i no el trobi. Si no recordo malament, per buscar era:
apt-cache search aircrack


Pel que fa al wine, CREC, que has d'instal·lar-lo com si es tractés d'un programa de windows. És a dir, si vull que funcioni x programa, l'instal·les a la màquina amb l'instal·lable ( wine install.exe ) i llavors el que podries fer és copiar al cd arrencable la carpeta ./wine , que és la que contindrà configuracions i els programes en si. No sé si m'explico...
Imatge
Tant avorrit que m'he fet un bloc... un més. Servidor mig online...
 
Avatar de l’usuari
DeGEtE
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 182
Membre des de: dt. 10 ago. 2004, 01:31
Ubicació: Perdut en una altra dimensió
Contacta:

ds. 01 nov. 2008, 11:59

Si el que vols es crear un LiveCD d'Ubuntu personalitzat per tu mateix, amb els programes que vulguis crec que el que busques és un programa com el "remastersys".
Amb aquest programa pots crear-te un LiveCD a mida i compartir-lo amb els amics.
Aquest és el repositori
deb http://www.remastersys.klikit-linux.com/repository remastersys/
Imatge
Hi ha 10 tipus de persones,
les que saben binari i les que no
 
Avatar de l’usuari
Mad93
Moderadors
Moderadors
Entrades: 5850
Membre des de: dj. 27 nov. 2003, 20:00
Ubicació: Vivint a la universitat ><
Contacta:

dl. 03 nov. 2008, 22:32

Segurament t'interessi aquest artícle -> http://www.somgnu.cat/ubuntu-customizat ... isponible/
Imatge
Tant avorrit que m'he fet un bloc... un més. Servidor mig online...
 
Avatar de l’usuari
marcos91
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 1971
Membre des de: dj. 06 jul. 2006, 14:46
Contacta:

dl. 03 nov. 2008, 23:35

Ja m'ho mirare que durant un parell de dies estare una mica liat.

Quan ho provi ja dire si m'ha funcionat.
 
Avatar de l’usuari
marcos91
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 1971
Membre des de: dj. 06 jul. 2006, 14:46
Contacta:

dj. 04 juny 2009, 17:37

Fa molt de temps d'això però si que em va funciona el remastersys, em va anar de perles. ^^u

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants