Anime i manga en català

Moderadors: Guiru, Maki

 
Avatar de l’usuari
bitERROR
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2876
Membre des de: dt. 16 des. 2003, 01:57
Ubicació: El cajón de las braguitas

Accedir a un directori remot

dc. 26 nov. 2008, 01:05

Iep!

Mem.. cas... estic amb es portàtil tirat al sofà i vull veure una pel.lícula q tinc al servidor en un directori compartit per samba.

Vull entrar per consola al directori compartit i executar l'mplayer per veure es vídeo, pq amb el GUI no puc obrir-lo.

Si entro al directori compartit amb el Nautilus se'm monta automàticament una unitat d xarxa, però no sé quin és es punt d montatge. n_n'
Imatge
Si teniu qualque problema amb lcrypt.eu contacteu amb mi pel fòrum, twitter, discord o telegram
 
Avatar de l’usuari
Mad93
Moderadors
Moderadors
Entrades: 5850
Membre des de: dj. 27 nov. 2003, 20:00
Ubicació: Vivint a la universitat ><
Contacta:

dc. 26 nov. 2008, 02:10

El punt de muntatge no estarà al directori media (suposant ubuntu) o mnt.

Per cert, es poden veure a sac:

mplayer smb://168.192.0.x/recurs/video.avi (tot i que per wifi pot arribar a laguejar)

PD: També pots mirar tots els directoris muntats amb "df -h"
Imatge
Tant avorrit que m'he fet un bloc... un més. Servidor mig online...
 
Avatar de l’usuari
bitERROR
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2876
Membre des de: dt. 16 des. 2003, 01:57
Ubicació: El cajón de las braguitas

dc. 26 nov. 2008, 23:45

Vaja, m'agrada això des df però no surt es directori remot ni res q ho sembli n_n' potser q el samba no empri cap directori per montar els accesos?

El problema d reproduir-lo així com dius amb smb:// ... és q tens q escriure tot es nom d s'arxiu n_n'''' i clar, quan te posen coses com ... "The.Big.Bang.Theory.2x09.The.White.Asparagus.Triangulation.HDTV.XviD-FoV", a un directori q se diu "The big bang theory" te cagues XD i ja has d'anar a canviar-lo. Trigues menys en copiar-lo al portàtil.
Imatge
Si teniu qualque problema amb lcrypt.eu contacteu amb mi pel fòrum, twitter, discord o telegram
 
Avatar de l’usuari
Mad93
Moderadors
Moderadors
Entrades: 5850
Membre des de: dj. 27 nov. 2003, 20:00
Ubicació: Vivint a la universitat ><
Contacta:

dj. 27 nov. 2008, 10:49

Si tens un servidor central, el millor és forçar tu els muntatges de les particions al iniciar-se la teva màquina. És a dir, afegir al fstab coses com:

//172.26.0.100/pelis /home/mad93/pelis smbfs auto,fmask=000,dmask=000,guest,codepage=utf8,iocharset=iso8859-1,user,rw,uid=1000,gid=100 0 0
Imatge
Tant avorrit que m'he fet un bloc... un més. Servidor mig online...
 
Avatar de l’usuari
bitERROR
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2876
Membre des de: dt. 16 des. 2003, 01:57
Ubicació: El cajón de las braguitas

dv. 28 nov. 2008, 22:04

Gràcies, és el q necessitava.

He canviat 'auto' per 'noauto' i he afegit s'adreça al hosts.. algo q ja trigava en fer XD i és el q volia.

Ara amb un "mount //servidor/rebuts" el tinc montat a un directori del home. Mola. n_n'
Imatge
Si teniu qualque problema amb lcrypt.eu contacteu amb mi pel fòrum, twitter, discord o telegram

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants