Anime i manga en català

Moderadors: Guiru, Maki

 
Avatar de l’usuari
bitERROR
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2876
Membre des de: dt. 16 des. 2003, 01:57
Ubicació: El cajón de las braguitas

Actualització d'Ubuntu LTS

ds. 21 nov. 2009, 13:01

Se pot actualitzar directament d'una versió LTS d'ubuntu a la següent versió LTS?

Tenia la versió 7.10 instal.lada a un servidor i com que ja s'havia quedat sense suport la vaig actualitzar a la 8.04 LTS, sense cap problema. Les LTS, com sabeu, tenen 3 anys de suport en comptes de l'any i mig q tenen ses altres versions.

En abril de l'any q ve surt sa 10.04 LTS i m'agradaria posar-li al servidor. Podré actualitzar-lo directament de la 8.04 LTS a la 10.04 LTS, o tinc q passar per totes ses versions intermitges?
Imatge
Si teniu qualque problema amb lcrypt.eu contacteu amb mi pel fòrum, twitter, discord o telegram
 
Avatar de l’usuari
Mad93
Moderadors
Moderadors
Entrades: 5850
Membre des de: dj. 27 nov. 2003, 20:00
Ubicació: Vivint a la universitat ><
Contacta:

Re: Actualització d'Ubuntu LTS

ds. 21 nov. 2009, 23:38

Jo passaria per les versions intermitges, ja que Ubuntu, al menys les darreres versions, t'ho fa quasibé tot a l'hora d'actualitzar el sistema d'una versió a l'altre. Ja et dic, jo amb Ubuntu només he vist el darrer canvi a Karmic i no va costar gens fer la migració.
Imatge
Tant avorrit que m'he fet un bloc... un més. Servidor mig online...
 
Avatar de l’usuari
bitERROR
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2876
Membre des de: dt. 16 des. 2003, 01:57
Ubicació: El cajón de las braguitas

Re: Actualització d'Ubuntu LTS

dl. 14 des. 2009, 11:17

Bé, doncs m'aniré posant d forma progressiva.. X'D
La veritat és q s'actualització a 8.04 va anar perfecta, lo únic és es temps... que entre q baixa i instal.la poden passar dos o tres hores per cada versió. Fallo meu de no tenir-lo al dia. :b
Imatge
Si teniu qualque problema amb lcrypt.eu contacteu amb mi pel fòrum, twitter, discord o telegram
 
Avatar de l’usuari
bitERROR
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2876
Membre des de: dt. 16 des. 2003, 01:57
Ubicació: El cajón de las braguitas

Re: Actualització d'Ubuntu LTS

dt. 22 juny 2010, 17:18

Au, idò. Ja m'he posat mans a la obra, ahir vaig començar ses migracions de la 8.04 Hardy Heron fins sa darrera LTS, la 10.04 Lucid Lynx, passant per la 8.10 Intrepid, 9.04 Jaunty i 9.10 Karmic.

Últimament estic mantenint actualitzat un bloc, per primera vegada, i hi deixaré caure com va la cosa.

Ahir la Intrepid va quedar instal.lada i tot funcionant ni que van sortir problemes amb sa gràfica i el inadyn (per actualitzar IP dinàmica a dyndns.org), que va deixar de sortir com a dimoni o algo així perque ni s'iniciava al principi del sistema ni me sortia a sa llista de "Serveis" des del menú del Gnome.

Ho vaig arreglar posant-lo al fitxer /etc/rc.local ni que no estic massa segur de que sigui la millor opció.
Imatge
Si teniu qualque problema amb lcrypt.eu contacteu amb mi pel fòrum, twitter, discord o telegram

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants