Anime i manga en català

Moderadors: Guiru, Maki

 
Avatar de l’usuari
Krovikan
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 142
Membre des de: dc. 03 des. 2003, 22:36
Ubicació: Davant de l'ordinador

So en Flash

dl. 01 nov. 2010, 19:21

Hola:

Tinc 2 tagetes de so. Una integrada (SupremeFX X-Fi de Sound Blaster) i un altre son els cascos amb micron Logitech G35 que són una targeta de so per USB.

He posat el G35 (els cascos) com targeta per defecte. D'aquesta manera s'usa la integrada quan no es troben els cascos conectats. I funciona bé amb reproductors, jocs, Skype i similars....

Però tot el que sigui un Flash (Youtube, webs fetes amb flash com Diablo 3 ) no sona res de res. Ni conectant els cascos....

Alguna idea?


Salutacions
:tux: Imatge :tux:
ImatgeImatge
 
Avatar de l’usuari
bitERROR
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2876
Membre des de: dt. 16 des. 2003, 01:57
Ubicació: El cajón de las braguitas

Re: So en Flash

dj. 04 nov. 2010, 01:14

Jo vaig tenir aquest problema al actualitzar-me a Ubuntu 10.04. Degut a alguna actualització l'Adobe flash player no reproduïa s'àudio.

Ho vaig arreglar reinstal.lant es plugin oficial (adobe-flashplugin) i desinstal.lant un tal flashplugin-installer, que no sé ben bé d'on va sortir. ^^u
Imatge
Si teniu qualque problema amb lcrypt.eu contacteu amb mi pel fòrum, twitter, discord o telegram
 
Avatar de l’usuari
Krovikan
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 142
Membre des de: dc. 03 des. 2003, 22:36
Ubicació: Davant de l'ordinador

Re: So en Flash

dj. 04 nov. 2010, 13:04

Ho he desinstal·lat a fons i he probat a posar el de 64bit.

Funciona bé el de 64 encara que sigui beta però.... sembla que el Flash agafa la targeta que està posada per defecte al sistema (i quan vol).

Així que si algun cop necesito reproduir el Flash per la integrada tindré que cambiar la targeta per defecte a la integrada. O baixar el Flash amb el Download Helper o el 1 Click YouTube Video Downloader per després reproduir desde HD.


Salutacions
:tux: Imatge :tux:

ImatgeImatge

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants