Anime i manga en català

Moderadors: Guiru, Maki

 
Avatar de l’usuari
Krovikan
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 142
Membre des de: dc. 03 des. 2003, 22:36
Ubicació: Davant de l'ordinador

Maleït fitxer

dl. 08 nov. 2010, 22:22

Fa uns dies vaig descubrir el JDownloader.

Vaig baixar 3 arxius. Quan estava complert el primer es va descomprimir automàticament i va sortir el fitxer: El Se�or De Los Anillos El Retorno Del Rey Versi�n Extendida HDTV 720P.m2ts (he fet copy paste del nom)

Aquest fitxer NO es pot: reproduir, renombrar, esborrar, copiar, etc. SI el senyalo em diu que ocupa 3,3Gb i no el puc esborrar. Per asegurar-me he teclejat a consola:

du -h El\ Se�or\ De\ Los\ Anillos\ El\ Retorno\ Del\ Rey\ Versi�n\ Extendida\ HDTV\ 720P.m2ts

i em diu:

3,3G    El Se�or De Los Anillos El Retorno Del Rey Versi�n Extendida HDTV 720P.m2ts


Així que sembla que sí que ocupa 3,3Gb (per si de cas m'enganyava el Dolphin, KDE)

Com punyetes em puc desfer del punyeter fitxer?


Salutacions

PD: Extraient l'arxiu amb "unrar x <nom>.rar" va sortir l'arxiu bé. Així que vaig deshabilitar l'auto extracció per sempre al JDownloader. Millor fer-ho a mà. Ara a veure com esborro el maleït...
:tux: Imatge :tux:
ImatgeImatge
 
Avatar de l’usuari
wachimiro
Moderadors
Moderadors
Entrades: 1966
Membre des de: dg. 19 feb. 2006, 16:53

Re: Maleït fitxer

dt. 09 nov. 2010, 04:03

Jo sempre descomprimeixo manualment els arxius que es baixen, eixis se el que tinc. Per borrar l'arxiu prova amb el Unlocker

PD: Uii :blink: e vist que esta al subforum de linux, el que e posat es per windows. De linux ni idea.
Si teniu cap problema per descarregar amb JDownloader feu servir aquesta versió i actualitzeu aquí la trobareu. -->>JDownloader <<--
 
Avatar de l’usuari
bitERROR
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2876
Membre des de: dt. 16 des. 2003, 01:57
Ubicació: El cajón de las braguitas

Re: Maleït fitxer

dt. 09 nov. 2010, 09:46

has provat a fer un rm -f *.m2ts des d'un terminal?
Imatge
Si teniu qualque problema amb lcrypt.eu contacteu amb mi pel fòrum, twitter, discord o telegram
 
Avatar de l’usuari
Krovikan
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 142
Membre des de: dc. 03 des. 2003, 22:36
Ubicació: Davant de l'ordinador

Re: Maleït fitxer

dt. 09 nov. 2010, 16:46

Que burro soc que no s'ha m'havia ocurregut el force del rm.....

Gràcies bit. :yeah:


Salutacions
:tux: Imatge :tux:

ImatgeImatge

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants