Anime i manga en català

Moderadors: Guiru, Maki

 
Avatar de l’usuari
bitERROR
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2876
Membre des de: dt. 16 des. 2003, 01:57
Ubicació: El cajón de las braguitas

Ubuntu 11.10 (Oneiric Ocelot)

dt. 18 oct. 2011, 00:55

Idò, com cada 6 mesos, als usuaris d'Ubuntu se'ns planteja (afortunadament) el mateix dilema, actualitzar o no actualitzar a la següent versió?

Algú que ja s'hagi atrevit actualitzant o fent instal·lació neta? Què tal va de rendiment? Alguna valoració al respecte?

Jo tinc s'11.04 al portàtil amb Unity, al que ja més o manco m'he acostumat, i va prou fluid així que m'esperaré encara unes setmanes o mesos, segons vagi llegint comentaris per aquí i a d'altres bandes.
Imatge
Si teniu qualque problema amb lcrypt.eu contacteu amb mi pel fòrum, twitter, discord o telegram
 
Avatar de l’usuari
tato25
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3524
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

Re: Ubuntu 11.10 (Oneiric Ocelot)

dc. 02 nov. 2011, 07:15

El tinc al portàtil que ja té uns anys (Acer travelmate 5210). Llàstima que el touchpad no em funciona i no el puc trastejar. També tinc un ratolí inalàmbric però no té piles. ^^u

Bé, suposo que millora 11.04, encara que aquest no em va agradar gens la barra lateral, que també inclou 11.10.

Crec que cada vegada intenten que s'assembli més a windows per arribar a més gent i això pot ser una arma de doble fil.

En linux, sóc bastant "novato" però tot el que he provat, m'ha agradat. Des de el Mandrake, no sé quina versió era i fa anys és Mandriva, Opensuse 10.4, Debian 5.02 i les distros derivades d'ell, Kubuntu, Xubuntu i Ubuntu, que són totes iguals, només canvia l'entorn gràfic o desktop i el paquet de programes per instalar, tots tenen "algo" que ho fan diferent a windows.

Això sí, la comoditat que té windows, que crec que és el que la gent no s'animi més a linux, li poses qualsevol hardware, ja sigui per usb, placa base, i t'ho detecta, o com a mínim et posa els drivers "bàsics" perquè funcioni. Tot i que, a ubuntu, també s'està millorant en aquest aspecte.

Són dos tipus de filosfía ben diferents. Una, windows o apple, paga si vols un SO, encara que jo no pago :bleh: , i linux, en aquest cas ubuntu, fa les coses "por el amor al arte".

PD: M'oblidava que una cosa que no m'agrada gens d'Ubuntu, millor dit linux, és el sistema d'usuaris. D'acord que ho fan per prevenir errors i tal, però si el pc o portàtil és meu, si me'l vull carregar, me'l carrego. Em toca molt els nassos que si ets administrador, depèn de quines coses no t'ho deixa fer si no fas servir sudo. Cony! Si com a usuari sóc admin del sistema, per què no puc? Estic molt fart de tant permís i tant sudo. Una cosa és seguretat i una altra cosa és no poder pegar res a la carpeta root, com unes simples icones a les seves carpetes corresponts.

Al Mandrake, podies triar el nivell de seguretat que volies. M'enrecordo que vaig posar paranoica o algo així. Otres, quins mals de cap per fer qualsevol cosa! Per posar un cd de música al lector i escoltar-lo era tot una odisea. Només li faltava demanar permís per anar a cagar. :profident:

"- ¿Está seguro que quiere ir a cagar? - Pc diu
- Sí. - Responc.
- Introduzca el password para dicha tarea:"
:lol:
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Kero
Administrador
Administrador
Entrades: 1901
Membre des de: dc. 03 des. 2003, 16:00
Ubicació: Dressrosa

Re: Ubuntu 11.10 (Oneiric Ocelot)

ds. 05 nov. 2011, 14:23

Ara mateix l'estic actualitzant... Encara que a la versió 11.04 ja vaig treure la barra lateral i ho vaig deixar com estava xD
The weak don't get to choose how they die. - Donquixote Doflamingo
 
Avatar de l’usuari
bitERROR
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2876
Membre des de: dt. 16 des. 2003, 01:57
Ubicació: El cajón de las braguitas

Re: Ubuntu 11.10 (Oneiric Ocelot)

dv. 11 nov. 2011, 12:23

Home, tato25, jo això de que se vol semblar a windows. Sobre tot últimament amb Gnome 3 o Unity és més bé tot lo contrari. Alguna cosa guardaran en comú però la revolució (per a bé o per a mal) en disseny des que va sortir el gtk3, és una revolució que no s'ha fet a windows des del 95 o des del XP com a mínim (afegir transparències no compta com a revolució).

Jo amb Unity m'he acabat acostumant, al dash més que res i després d'haver tingut que canviar algunes dreceres de teclat.

I si treus sa barra lateral, Kero, on poses els icones pels accesos ràpids? :|

L'ocelot el volia posar aquesta setmana però justament estic tinguent problemes amb l'internet de Jazztel.
Imatge
Si teniu qualque problema amb lcrypt.eu contacteu amb mi pel fòrum, twitter, discord o telegram

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants