Anime i manga en català

Moderadors: Guiru, Maki

 
Krovikan

Eines de fansubeig Linux?

dl. 17 oct. 2005, 18:48

Hola:

He googlejat aquest cap de setmana buscant substituts del VirtualDub Mod i del Sub Station Alpha.

Com a substitut del VirtualDub Mod he trobat el Avidemux (que ja ho deveu conéixer). Està molt bé, però...

Només té un filtre per subs, Subtitler, i només suporta SRT.

He cercat més a google en busca d'un filtre SSA però no he trobat res.

En aquest punt, he escrit a l'autor a veure si tenia sort.

La resposta:

Krovikan wrote:

> Greetings,
>
> I'm very glad with your program.
>
> It's a very nice substitute of VirtualDub Mod.
>
> I googled the web and I can't see any filter for SSA like the Gabest Textsub.
>
> For subs, Subtitler in format SRT is very poor.
>
> You know of any filter like the Gabest for Avidemux and forget VirtualDub Mod?
>
> You have intention of put anyone in Avidemux 2.1.0?
>
>
Hello
   There is some work going on to port vobsub to avidemux but i don't know if it will
   succeed (not done by me)
Bye


He tornat a cercar però no trobo res.

Alguna ajuda amb el tema?

Algun altre tant bo com l'avidemux (que dubto) i que tingui el SSA?


Respecte al Sub Station Alpha semblava que havia trobat un programa però no carrega els arxius. :plora:

Mireu les imatges --> http://www.nongnu.org/orange-slice/screenshots.html

Semblava realment bo. :(

Sabeu d'algun programa per substituir el Sub Station Alpha?


I a què ve tot això?

Que és una tocada de nasos tenir que arrancar el VMWare per fer això...

Espero que algú em doni la fòrmula meravellosa. ^^u


Salutacions :adeu:
 
Avatar de l’usuari
Mad93
Moderadors
Moderadors
Entrades: 5850
Membre des de: dj. 27 nov. 2003, 20:00
Ubicació: Vivint a la universitat ><
Contacta:

dl. 17 oct. 2005, 21:00

El suport de SSA a linux és nul per desgràcia. El plugin aquest jo de tu l'esperava sentat, pq va per llarg, tothom el demana però ningú el fa.

Pel que fa a tractament dels ssa més del mateix, hi ha hagut dos intents el bakasub i el orange aquest, tots han acabat sent el mateix, intents.
Imatge
Tant avorrit que m'he fet un bloc... un més. Servidor mig online...
 
klixato

dl. 17 oct. 2005, 21:08

si és codi obert sempre és pot fer

al igual el karaoker que s'està fent es podria reutilitzar el codi per fer que sigui un filtre (tot i que diria que no ...)

el problema és que això no interessa a la majoria, i com que ho fan els 4 matats que estan a linux i d'aquests 4 només 2 els agrada l'anime i el manga si posen, però per desgràcia només 1 te habilitats per poder fer-ho ... el problema és que aquest no te temps per fer-ho pq dedica el seu temps a altres coses més profitoses ...
 
Avatar de l’usuari
[znake]
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 149
Membre des de: dt. 25 oct. 2005, 07:03
Ubicació: Badalona
Contacta:

dv. 30 des. 2005, 23:05

Heu provat el Sabbu? En teoria funciona sota Linux, tot i que jo no ho he aconseguit. És el millor substitut per al SubStation Alpha del moment, és de codi obert (lògicament xP) i l'únic que li falta són crear els karaokes (fa temps que hi treballen, però es veu que no acaba de rutllar. Per cert, incorpora una opció per previsualitzar directament al vídeo, la qual cosa és MOLT útil per no haver d'anar obrint el VirtualDub o el que sigui per veure com queda (per exemple, pots moure el subtítol manualment amb el ratolí per ubicar-lo en un lloc específic del vídeo (ideal per a cartells). També té ressaltat de codi SSA/ASS, etc... Us el recomano, me n'he tornat un addicte (sota Windows, però >.<), tant que li vaig demanar a l'autor de traduir-lo (la versió 0.3.0 ja ve en català). Ara el pobre SubStation només l'utilitzo per als karaokes... I quan afegeixin això al Sabbu, bye-bye SubStation xD
Imatge
 
Ereza

dv. 30 des. 2005, 23:10

El d'aquí dalt no era la znake sinó jo, estava amb el seu compte i no me n'havia adonat ^^u
 
Krovikan

dv. 30 des. 2005, 23:37

T'agraeixo l'interés, però a quest fil :
viewtopic.php?t=2205

ja explicava lo del Sabu i els problemes per compilar-lo.

Només hi han fonts per Linux fins a la versió 0.2.0 i m'interesa algo que vagi nativament a Linux, sense Win2. :(


Salutacions :adeu:
 
Avatar de l’usuari
Mad93
Moderadors
Moderadors
Entrades: 5850
Membre des de: dj. 27 nov. 2003, 20:00
Ubicació: Vivint a la universitat ><
Contacta:

ds. 31 des. 2005, 01:05

Jo he provat el 3.0 a linux.

El tema copy paste mil vegades millor, tema edició, ja que et permet sel·leccionar línies saltejades d'un personatge, cosa que ni ssa ni medusa deixen, i d'un clic apliques tot l'estil d'un personatge.

Per desgràcia el tema timing ni video rulen a linux, per veure el video fa servir vobsub, que no està a linux.

És del millor que hi ha a linux, però li falta moooolt per a que es pugui editar sense passar a un windows.
Imatge
Tant avorrit que m'he fet un bloc... un més. Servidor mig online...
 
Avatar de l’usuari
pringat
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 170
Membre des de: dv. 21 abr. 2006, 12:46
Ubicació: Enfront el monitor

ds. 03 juny 2006, 16:51

Per al GNOME:
audio -> aqui
video -> aqui

Per al KDE aqui

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants