Anime i manga en català

Moderadors: Guiru, Maki

 
cronos
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 105
Membre des de: dt. 03 juny 2014, 22:34

Configurar aMule en Ubuntu

ds. 28 juny 2014, 13:55

Que disposo d'un server i m'agradaria instal·lar-hi aMule.

Ja l'he pogut instal·lar però algú hem pot dir con configurar-lo perquè descarregui ràpid?

Activo UPnP pel reenviament del port del router? així no haig d'obrir ports manualment.

Alguna opció més a configurar?

gràcies!
 
Avatar de l’usuari
bos257
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 644
Membre des de: dc. 18 maig 2005, 17:48
Ubicació: Barna
Contacta:

Re: Configurar aMule en Ubuntu

dg. 06 jul. 2014, 18:40

Aviam hi ha una explicacio crec de com configurar-lo, el mes important per descarregar ràpid es compartir ja que l'emule utilitza una puntuació. També has de mirar el tema de cuant donar-li de pujada i cuant de baixada.
Imatge
 
cronos
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 105
Membre des de: dt. 03 juny 2014, 22:34

Re: Configurar aMule en Ubuntu

dg. 06 jul. 2014, 19:18

gràcies per respondre. el que hem comentes ja ho he fet però tot i així, la gent que descarrega de mi a penes li va a 200KB. Es una llàstima perquè el server té 1Gbps simètric (80MB/s de pujada).
suposo que no hi ha manera de fer que vagi més ràpid.
 
Avatar de l’usuari
bos257
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 644
Membre des de: dc. 18 maig 2005, 17:48
Ubicació: Barna
Contacta:

Re: Configurar aMule en Ubuntu

dl. 07 jul. 2014, 18:35

Pasa unes captures de la configuració a veure si es veu alguna cosa rara.
Imatge
 
cronos
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 105
Membre des de: dt. 03 juny 2014, 22:34

Re: Configurar aMule en Ubuntu

dl. 07 jul. 2014, 23:52

hola de nou company.

doncs aquí tens unes captures de tom estan tots els panells de configuració d'aMule.

https://drive.google.com/folderview?id= ... sp=sharing

A veure si es pot millorar algo.

Es una llàstima que amb 1gpbps simètric apenes puji a 200KB/s

Si vols pots fer la proba tu mateix descarregant el primer capítol de la serie del dr slump de terminator.

Gràcies pel teu temps
salutacions
 
Avatar de l’usuari
bos257
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 644
Membre des de: dc. 18 maig 2005, 17:48
Ubicació: Barna
Contacta:

Re: Configurar aMule en Ubuntu

dt. 08 jul. 2014, 13:48

Així a simple vista sembla estar bé, no se, me'l configuraré que ara fa temps que no toco el amule i ja et diré.
He provat a descarregar el del dr slump i si no baixa gaire rapid.
Amb la meva conexió no será el mateix però bueno, li preguntaré a un amic si em deixa utilitzar el seu pc que te fibra, pq si ho faig amb els servidors de la feina em matan.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
jailbreak29
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 89
Membre des de: dv. 11 jul. 2014, 11:18

Re: Configurar aMule en Ubuntu

dv. 11 jul. 2014, 12:07

Gracias por la ayuda
Never Give Up
 
Avatar de l’usuari
bos257
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 644
Membre des de: dc. 18 maig 2005, 17:48
Ubicació: Barna
Contacta:

Re: Configurar aMule en Ubuntu

dv. 15 ago. 2014, 20:39

Hola, com et vaig dir l'he provat i li costa arrancar ja que al inici tira a uns 20 i va pujant de 0.3 o aixi per segon, però al final va arribar fins als 300, aqui ja ho vaig parar.
Tema de configuracio la veritat es que el amule no te res per a configurar, si no li has posat limit a la pujada amb aixo vas que ti mates, no sabria dirte pq a tu no t'acaba de tirar, sry.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
tato25
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3524
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

Re: Configurar aMule en Ubuntu

dv. 15 ago. 2014, 22:22

En altres coses, la transferència de dades depèn de la velocitat del disc dur, memòria cau, memòria ram, etc...

Per tal d'entendre'ns i potser no és el teu cas, però pots tenir una autopista de 32 carrils que si a l'inici hi ha un peatge, crea un embut i la circulació no flueix. El mateix exemple serveix per a l'ordinador de l'usuari que et descarrega. A mi per exemple, descarregar de Mega, que m'arriba a 12MB/s, l'ús del microprocessador es dispara, el disc dur on va l'arxiu descarregat es col·lapsa, i no toquis res perquè es penja.

També cal recalcar que, tot i que l'emule/amule vingui amb unes configuracions per defecte sobre el tema de connexions i velocitats, la veritat és que no te'n pots refiar gaire. I t'ho dic per experiència. He passat d'adsl on la pujada era de 80kb/s, però si afegia amics i els hi donava slot/preferència de descàrrega, la major part de banda ampla anava per aquests amics. Ara, amb fibra òptica i una pujada d'1,2MB/s, ni amics, ni punyetes. Fa el que li surt dels pebrots el ruc. Distribueix la banda ampla com vol. Tant li fa els amics, la prioritat dels arxius compartits, la capacitat de pujada... En altres paraules, no va tan fi en aquest aspecte com l'adsl. I això que no vaig tocar res. Només vaig canviar la capacitat de pujada i baixada per la indicada a la velocitat que li correspon la fibra, i el limit de fonts per arxiu i màxim de fonts connectades, res més. I ni per aquestes. Fins i tot vaig canviar de mod, ara faig servir l'Scarangel, però segueix igual. Així que, deixo que vagi fent.

D'altra banda, cap problema amb torrents i/o descàrregues directes. Sempre va al màxim de la connexió, limitant-la o sense.
Imatge
 
cronos
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 105
Membre des de: dt. 03 juny 2014, 22:34

Re: Configurar aMule en Ubuntu

ds. 16 ago. 2014, 11:47

gràcies igualment nois, no us preocupeu. Ja suposava que sol·lucionar el tema aquest era una quimera :lol:
L'emule es un programa molt antic i segurament perquè funcionés tal i com ha d'anar s'hauria d'escriure tot de nou. Imagino que per això van treure els torrents.

Estaria way crear un tracker. A veure si el jefe de la pàgina s'anima. Que jo sápigue no existeix cap tracker amb cine/series/anime en català.

Salutacions!
 
Avatar de l’usuari
bitERROR
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2876
Membre des de: dt. 16 des. 2003, 01:57
Ubicació: El cajón de las braguitas

Re: Configurar aMule en Ubuntu

dc. 15 març 2017, 19:49

El vas conseguir fer anar? No sé si encara el tens aquest servidor però podries passar la configuració.

Jo el problema el tinc amb la pujada, perquè baixa sense problemes però no puja res.

PD: aquest fil és de 2014 però tot i així el darrer actiu del subfòrum
Imatge
Si teniu qualque problema amb lcrypt.eu contacteu amb mi pel fòrum, twitter, discord o telegram
 
cronos
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 105
Membre des de: dt. 03 juny 2014, 22:34

Re: Configurar aMule en Ubuntu

dc. 15 març 2017, 22:08

ufff, ja ni tinc el server ni utilizo el programa en cuestión.
ara només utilitzo qbittorent sota windows.
a algún forum de linux segurament et podrán ajudar millor
 
Avatar de l’usuari
bitERROR
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2876
Membre des de: dt. 16 des. 2003, 01:57
Ubicació: El cajón de las braguitas

Re: Configurar aMule en Ubuntu

dj. 16 març 2017, 09:35

Jo es que nomes baix per emule des d'un VPS i gairebe no puja res ni del mateix Incoming.

Sospito que em tenen capat el protocol d'alguna manera perque ni canviant es port xusca i esta connectat amb High ID, i Kademlia i tot perfecte.

M'ho mirare de cercar algun forum. Ho deix aqui per si de cas algu s'ha trobat amb aixo.
Imatge
Si teniu qualque problema amb lcrypt.eu contacteu amb mi pel fòrum, twitter, discord o telegram

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant