Anime i manga en català

Moderadors: Guiru, Maki

 
Krovikan

TFTP = FTP ?

dl. 31 oct. 2005, 18:26

Hola:

He anat al YAST a activar el Server FTP i m'he trobat amb un server TFTP... ^^u

Li he donat per veure i només demana activar o no. Res més.

Com no sé què és no he fet res.

Qui em porta llum? :xiulant:


Salutacions :adeu:
 
klixato

dt. 01 nov. 2005, 00:36

l'ftp és un protocol, el tftp al igual és una implementació del protocol i li han posat el programa aixi

el que jo sé sobre tftp és com en diem del programa que fem servir per resucistar ràdios a guifi.net

durant uns segons després d'engegar la ràdio accepta una connexió tftp per empotrar-li un firm (això és útil si es dòna el cas que fent una actualització per web se't fa malbé la ràdio o no es completa l'entrada del firm)
 
Avatar de l’usuari
Maki
Moderadors
Moderadors
Entrades: 6323
Membre des de: dt. 18 maig 2004, 17:02
Ubicació: Donde-puedo-verte
Contacta:

dt. 01 nov. 2005, 01:11

Curs Cisco CCNA 1 ha escrit:
TFTP es un servicio no orientado a conexión que usa el Protocolo de datagramas del usuario (UDP). TFTP se usa en el router para transferir archivos de configuración e imágenes de Cisco IOS y para transferir archivos entre sistemas que admiten TFTP. TFTP está diseñado para ser pequeño y fácil de implementar. Por lo tanto, carece de la mayoría de las características de FTP. TFTP puede leer o escribir archivos desde o hacia un servidor remoto pero no pued listar los directorios y no tiene manera de proporcionar autenticación de usuario. Es útil en algunas LAN porque opera más rápidamente que FTP y, en un entorno estable, funciona de forma confiable.


Espero que et serveixi per algo ^^

Salut!
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Morest
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 185
Membre des de: dt. 14 juny 2005, 20:37
Ubicació: Banyoles - Girona
Contacta:

dc. 02 nov. 2005, 22:21

Dons això k t'han dit!!

és un ftp normal, l'unic k no té autentificacions, es a dir tothom pot entrar sense password ni res.

Avui el profe de Administració de Sistemes Operatius ho ha explicat! :jaja:

Per això no és un ftp que és faci servir per internet, ja que és molt perillos, tot i que em sembla que no es poden crear fitxers nous, sinò que només es poden sobreescriure els que ja hi han.

L'altre problema es k no es poden fer llistats, es a dir, no pots saber que hi ha a l'altra banda.

Apa, espero que et serveixi!! :yeah:
Imatge
 
Krovikan

dc. 02 nov. 2005, 22:39

Gràcies per les respostes. :yeah:

Al final he tornat a desactivar el TFTP del Yast.

Resulta que el VMWare amb la Ethernet bridge i compartint directoris puc fer al XP un site nou de FTP.

En comptes de posar una direcció FTP, li dono a examinar i escullo el directori compartit.

Ja puc intercanviar fitxers de Linux a VMWare i viceversa. B)


Salutacions :adeu:

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants