Anime i manga en català

Moderadors: Guiru, Maki

 
Avatar de l’usuari
Vincent
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 571
Membre des de: dl. 31 gen. 2005, 22:05
Ubicació: Ziltoidia 9

Vull un "Video PC" amb Linux.

ds. 05 nov. 2005, 15:08

Resulta que tinc un Pentium III @ 500mhz + 256 SDRam + HDD 8GB amb el Windows XP, i estic veient que es un despilfarro innecessari si l'únic fi d'aquell PC es veure videos (musica, capitols i pelis d'anime...) de totes mides i casi res més.
Y ara que començo a fer anar linux vec que seria una bona opció. Lo que passa es que no sé com instalar codecs (ni altres coses, pero ja n'apendré xD ), ni quina versió i distribució s'adequa als fins que l'hi vull donar, ni quin reproductor es el més potent per linux ( necessitariam un molt bon equalitzador ) pero SENSE pijades rollo winamp.
Buscariem un reproductor que s'assembles al Zoom Player 4 ( senzill i amb calitat ).

Moltes Gràcies :yeah:
 
Avatar de l’usuari
DeGEtE
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 182
Membre des de: dt. 10 ago. 2004, 01:31
Ubicació: Perdut en una altra dimensió
Contacta:

dg. 06 nov. 2005, 17:02

Bé, si el que vols tan sols és per fer un reproductor de videos, etc...jo et recomano una distribució especialitzada en això, la Geebox, és tracta d'una livecd que tu poses el cd amb el video o el que sigui i t'ho reprodueix
http://geexbox.org
Per si t'interessa aquí et deixo la web, ocupa encara no 6mb.
Imatge
Hi ha 10 tipus de persones,
les que saben binari i les que no
 
TasMan

dg. 06 nov. 2005, 18:16

Jo t'aconselleria una distribució menuda que permetera instal·lar-lo al ordinador.
No en sé si el geexbox que diu DeGEtE és instal·lable, però sería millor que el tingueres instal·lat al PC, per tal de no estar cada volta insertant el Live-Cd, i carregant-lo xq tarda molt més que si està instal·lat.

Després si no tens molta idea de Linux t'aconselle una distribució senzilla.

Amb això jo em quedaria amb un Lliurex, guadalinex, o (k)ubuntu, que són en realitat debian i mandriva o suse, intal·lant lo bàsic, que són uns 400 MB. Estes dos últimes per que per a instal·lar i configurar coses són molt fàcils.

Per últim, un reproductor, sense cap dubte MPlayer, per a mi el millor que he vist fins ara. A més quan vas a instal·lar el MPlayer, ja et demana que instal·lis els Codecs "Win32 codec". Després ja tot és bufar i fer ampolles.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 19 visitants