Anime i manga en català

Moderadors: Guiru, Maki

 
Avatar de l’usuari
DeGEtE
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 182
Membre des de: dt. 10 ago. 2004, 01:31
Ubicació: Perdut en una altra dimensió
Contacta:

Compatibilitat amb unitats windows

dv. 30 des. 2005, 18:19

Bé, resulta que acabo de probar el nou Ubuntu 5.10, i el problema que trobo a faltar és que no hi ha per accedir a les unitats de windows, també m'he trobat amb altres distribucions, hi ha algun programa per això o com s'ha de configurar, perquè la veritat és que sense és una putada, ja que tinc moltes coses allà i no les puc passar directament.

Gràcies
Imatge
Hi ha 10 tipus de persones,
les que saben binari i les que no
 
Avatar de l’usuari
Mad93
Moderadors
Moderadors
Entrades: 5850
Membre des de: dj. 27 nov. 2003, 20:00
Ubicació: Vivint a la universitat ><
Contacta:

dv. 30 des. 2005, 18:24

Amb tots els linux has de poguer llegir ntfs sense problemes, l'únic que l'escriptura no va activada per defecte perquè no es té la certesa de que alguna cosa pogués fallar, ja que microsoft no en publica les especificacions.

Però ja et dic que per llegir-les no hi ha cap problema. Si vols escriure des de win i linux sense problema fes que win vagi amb fat32...
Imatge
Tant avorrit que m'he fet un bloc... un més. Servidor mig online...
 
Avatar de l’usuari
DeGEtE
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 182
Membre des de: dt. 10 ago. 2004, 01:31
Ubicació: Perdut en una altra dimensió
Contacta:

dv. 30 des. 2005, 18:38

D'acord...és això el que volia saber, havia llegit que es podia fer, instal·lant uns drivers, el que no era molt fiable, me'n volia assegurar a veure, el que faré serà fer una partició en fat32 per posar totes les coses allà i així poder fer anar la partició tan a windows com a linux.

Gràcies Mad ^^
Imatge

Hi ha 10 tipus de persones,

les que saben binari i les que no
 
klixato

ds. 31 des. 2005, 19:04

si vas amb ubuntu ves a sistema->administració->discs i allà podràs muntar les particions que vulguis a on vulguis ;-)

i si, si win va amb fat32 millor que millor, o si ja el tens instal·lat amb ntfs i et fa palu tornar a instal·lar el que pots fer és crear una partició amb fat32 que serà d'intercanvi entre win i linux
 
Avatar de l’usuari
DeGEtE
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 182
Membre des de: dt. 10 ago. 2004, 01:31
Ubicació: Perdut en una altra dimensió
Contacta:

ds. 31 des. 2005, 20:12

Sísí, tan sols volia saber si era fiable, el que he fet és crear una partició fat32 per compartir arxius entre windows i linux.
Llavors el que he fet ha estat editar el fstab per tal que en aquesta unitat pugui llegir i escriure i en la nfts només pugui llegir per si m'interessa alguna cosa :P
Ja està solucionat
Gràcies als dos però ^^
Imatge

Hi ha 10 tipus de persones,

les que saben binari i les que no

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 24 visitants