Anime i manga en català

Moderadors: Guiru, Maki

 
Krovikan

Problemes amb els CD-AUDIO

dl. 02 gen. 2006, 18:58

Hola:

No sé que passa però no hi ha manera d'escoltar un CD de música.

Si ho probo amb el Kscd quan el KDE em detecta el CD, res.
Si ho probo amb els comandaments del lector, res.
Si ho probo a una sessió root, res.
Si ho probo amb els comandaments fent un init 3 per matar les X, res.

Si ho probo en un XP emulat al VMWare, funciona :blink:

Estic sense sapiguer què pot ser. Us poso una captura:

centrant imatgeImatge

Podeu veure el CD montat automàticament al escriptori, però fent un mount no es veu com muntat el CD. ¿?
M'he oblidat, però si probo de muntar /dev/hdc em dona error. O sigui que encara que no surti teclejant mount deu estar montat.

Podeu veure també que el volum per CD està activat i pujat al KMix.

Dir també que tinc un enllaç simbòlic /dev/dvd que apunta a /dev/hdc i un enllaç simbòlic /dev/cdrom que apunta a /dev/hdc.

Dir també que tinc un enllaç simbòlic /dev/dvdrecorder que apunta a /dev/hdd i un enllaç simbòlic /dev/cdrecorder que apunta a /dev/hdd.

Per últim us poso el /etc/fstab i el /etc/mtab per si serveix...

/dev/sda2            /                    ext3       acl,user_xattr        1 1
/dev/hdb1            /datos               vfat       defaults              0 0
/dev/sda3            /home                ext3       defaults              1 2
/dev/hda1            /windows/C           vfat       users,gid=users,umask=0002,utf8=true 0 0
/dev/sda1            swap                 swap       pri=42                0 0
devpts               /dev/pts             devpts     mode=0620,gid=5       0 0
proc                 /proc                proc       defaults              0 0
usbfs                /proc/bus/usb        usbfs      noauto                0 0
sysfs                /sys                 sysfs      noauto                0 0
/dev/hdc            /media/dvd           subfs      noauto,fs=cdfss,ro,procuid,nosuid,nodev,exec,iocharset=utf8 0 0
/dev/hdd         /media/dvdrecorder   subfs      noauto,fs=cdfss,ro,procuid,nosuid,nodev,exec,iocharset=utf8 0 0
/dev/fd0            /media/floppy        subfs      noauto,fs=floppyfss,procuid,nodev,nosuid,sync 0 0


/dev/sda2 / ext3 rw,acl,user_xattr 0 0
proc /proc proc rw 0 0
sysfs /sys sysfs rw 0 0
tmpfs /dev/shm tmpfs rw 0 0
devpts /dev/pts devpts rw,mode=0620,gid=5 0 0
/dev/hdb1 /datos vfat rw 0 0
/dev/sda3 /home ext3 rw 0 0
/dev/hda1 /windows/C vfat rw,noexec,nosuid,nodev,gid=100,umask=0002,utf8=true 0 0
usbfs /proc/bus/usb usbfs rw 0 0
/dev/fd0 /media/floppy subfs rw,nosuid,nodev,sync,fs=floppyfss,procuid 0 0



Salutacions :adeu:
 
elbuit

Deu ser que no tens conectat el cable a la targeta de so

dl. 02 gen. 2006, 22:37

Hola, tal com ho mostres en la captura de pantalla si que et pilla el cd de audio i amés tens volum en l'entrada del CD.
Els CD de audio no es monten tal i com ho fa el windows (hi han pegats per a fer-ho, pero no hi vec cap utilitat).
Jo el que crec que et passa és que el cable que va del CDROM a la targeta de so (bo el cable IDE) no el deus tindre connectat.
Una prova podria ser comprovar com quan en linux li dius play el CD es posa en marxa (el led del cd s'encen).
Jo crec que el vmware el que fa es emular en part el CDROM i per aixo si que el va.

Espere haver-te servit.
Bon any
 
Krovikan

dl. 02 gen. 2006, 22:52

He mirat pel plàstic de la torre a veure i es veia conectat a placa. Però com no veia el del lector l'he oberta.

Un cop oberta he pogut corrobar que el cable està conectat tant a placa com al lector. I la forma de conexió és entra o no entra. Així que no pot estar mal conectat. ^^u

Per cert, quan li dono Play al butó del lector, el CD reprodueix. Però no s'escolta.

Bon any i gràcies per la resposta. Espero més. :xiulant: :mrgreen:
 
Krovikan

Re: Deu ser que no tens conectat el cable a la targeta de so

dj. 12 gen. 2006, 19:43

elbuit ha escrit:
Jo el que crec que et passa és que el cable que va del CDROM a la targeta de so (bo el cable IDE) no el deus tindre connectat.


Que burro que sóc. :acops2:

Avui estava canviant el cable de AUDIO i m'he fixat que el conector de la placa que jo creia que era de AUDIO era el del AUX. El de AUDIO estava al costat. ^^u

Bé, he punxat al conector correcte i ara estic escoltant amb el Kscd l'ABBA Gold. :D

I també funcionan els butons del DVD, clar.

Gràcies per les respostes.


Salutacions :adeu:

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 21 visitants