Anime i manga en català

Moderadors: Guiru, Maki

 
Harlan

dc. 22 feb. 2006, 17:34

Vale lo de borrar programes ho he trobat ja ^^

El windows es ntfs si no vaig errat, i lo k dius del hda1... pues avere es k nomes entrar al ubuntu al escriptori lunic k tenia era una icona de un disc dur k es diu "hda1" i jo he suposat k era el disc dur on tenia el ubuntu. Pero no, es on tinc el windows (suposo k per aixo no em deixa veure ke hi ha dintre).

xcrash: posi ho podria haver fet ^^ pero weno ara ja tinc instalat akest i weno tb ve amb molts programes (s'ha estat un rato descarregant de inet a la instalacio xD), Nomes necesito lo dels codecs (de moment).

Vinga gracies als 2
 
Avatar de l’usuari
Mad93
Moderadors
Moderadors
Entrades: 5850
Membre des de: dj. 27 nov. 2003, 20:00
Ubicació: Vivint a la universitat ><
Contacta:

dc. 22 feb. 2006, 18:30

Si és ntfs et pot donar problemes, si només ets tu al teu pc fat32 sempre :P
Imatge
Tant avorrit que m'he fet un bloc... un més. Servidor mig online...
 
Krovikan

dj. 23 feb. 2006, 20:05

Harlan ha escrit:
:plora: :plora: :plora: :plora: Ho he aconseguit :plora: :plora: :plora: :plora:

Edito2: Ultima pregunta (ho prometo xD): D'on em puc baixar codecs de video i tb d'audio, pk no em reprodueix ni mp3 ^^


No necesites còdecs manualment. Vull dir:

1- Si no tens Synaptic posate'l fent apt-get install synaptic (com tens ubuntu dono per suposat que tens instal·lat apt, apt-libs i apt-devel. Si no ja ho escullirà apt per tu). Si no tens Synaptic o passes d'ell passa al punt 4.

2- Arranca Synaptic i instal·la el xine-ui. El Synaptic resoldrà les dependències..

3- Si et faltan còdecs el Synaptic escull per tu els còdecs a instal·lar. Fi

4- Fes apt-get install xine-ui i el apt et resoldrà ell solet les dependències com la libxine1 i els còdecs necesaris. Fi


Salutacions :adeu:

PD: Com parles de Ubuntu suposo que et refereixes al que porta Gnome en comptes de KDE, oi? Suposo que si fos el de KDE diries Kubuntu...

PD2: Si no saps arreglarteles amb el apt perque no tens sources.list, etc. no et puc ajudar, ja que el meu sources.list és per OSS 10.0 :xiulant:
 
klixato

dj. 23 feb. 2006, 21:17

millor que s'instal·li el vlc que aquest si que els porta built-in els còdecs :bleh:
 
Krovikan

dj. 23 feb. 2006, 21:51

klixato ha escrit:
millor que s'instal·li el vlc que aquest si que els porta built-in els còdecs :bleh:


El xine-ui és més maco i no tens cap problema de subtítuls o vídeos duals i trials. :bleh: :bleh: :bleh:
 
Avatar de l’usuari
Mad93
Moderadors
Moderadors
Entrades: 5850
Membre des de: dj. 27 nov. 2003, 20:00
Ubicació: Vivint a la universitat ><
Contacta:

dj. 23 feb. 2006, 22:30

Tothem o kaffeine segons el gestor de finestres :P

Tot i així convé sempre tenir a mà el totpoderós mplayer :)
Imatge
Tant avorrit que m'he fet un bloc... un més. Servidor mig online...
 
Harlan

dj. 23 feb. 2006, 23:00

Be com k tothom diu la seva mels baixo tots i ja decidire :bleh: :bleh:
encara k hi ha skins pel xine k.... xD

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants