Anime i manga en català

Moderadors: Guiru, Maki

 
4catalonia

no puc veure la partició NTFS en mode usuari

dc. 03 ago. 2005, 11:47

A veure tinc el fedora core 3 e hi vaig montar les particions ntfs que tinc de windows per a poder veure els meus arxius dins de linux, doncs bé el tema és el següent:

Quan estic en mode root ho puc veure tot i es monta al iniciar el linux, però quan estic en mode usuari només puc veure el contingut d'una de les particions i a l'altre només tinc el nom de la carpeta però està buida algú sap a què pot ser degut?

El codi que vaig fotre al fstab és idèntic en els dos casos i els passos previs que s'han de fer per a que tot funcioni estan fets, l'única diferència és que si quan estic en mode usuari miro les propietats de la carpeta que monto, a la que funciona hi tinc 555 i a l'altre 755, és a dir, a la que no hem funciona tinc activat el permís d'escriptura i en l'altre no. Això en mode root no hi és, estan totes dues a 555.

Us copio el que vaig posar al fstab a veure si canviant alguna cosa es pot solucionar, ahir vaig estar remenant i no ho vaig aconseguir :no: , i mira que vaig canviar coses.

/dev/hda1 /mnt/windows ntfs ro,umask=0222 0 0
/dev/hdb1 /mnt/windowsanime ntfs ro,umask=0222 0 0

Merci per endavant :adeu:

P.D: Si no té arreglo hauré de fotrem en mode root per a mirar la carpeta... :D

Edito: Ja vaig arreglar lo del videolan i us volia donar les gràcies, hem vai baixar el kaffeine que deia en mad, és molt millor que l'altre, i ja hem funcionen tots els subs sense problemes. Ho dic aquí pq no cal fer un nou missatge en l'altre post ;-)
 
Avatar de l’usuari
Mad93
Moderadors
Moderadors
Entrades: 5850
Membre des de: dj. 27 nov. 2003, 20:00
Ubicació: Vivint a la universitat ><
Contacta:

dl. 08 ago. 2005, 00:50

Jo en les carptetes aquestes afegeixo l'usuari que vull que tingui permisos sobre la partició. Es posat el uid i avall, el que tinc jo per exemple amb una fat32:

/dev/hdc1 /home/mad93/anime vfat defaults,noatime,uid=1000 0 0
Imatge
Tant avorrit que m'he fet un bloc... un més. Servidor mig online...
 
4catalonia

ds. 13 ago. 2005, 00:02

Problema solucionat, al final amb el que ja tenia posat va acabar funcionant (no entenc pq va funcionar de cop i volta) :blink: Tot i això moltes gràcies mad per la resposta, queda anotada per si les "flys" :adeu:
 
klixato

ds. 13 ago. 2005, 08:56

treballar amb particions ntfs en mode escriptura és un perill, jo de tu (si es que pots) formatejaria i posaria fat32 per el windows

apart que el podrás llegir i escriure perfectament des de linux, els "avantatges" de seguretat que ofereix l'ntfs respecte el fat32 diria que més aviat ja son un mite que una realitat

:adeu:
 
Avatar de l’usuari
XcRaSh
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 767
Membre des de: dv. 07 maig 2004, 15:55
Ubicació: Lost Costa Brava

dj. 18 ago. 2005, 17:55

Formatejar i posar FAT32 ....... o baixar-te i instalarte el Captive NTFS:

Es un modul ke el ke fa es agafar les llibreries ke te el W$ per a tractar l'NTFS i utilitzar-es ell.
D'akesta manera pots confiar en ke no et petara el HD.

Problema: Va més lent, ja ke es una espècie d'emulació.

EDITO: La web:
http://www.jankratochvil.net/project/captive/

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 17 visitants