Anime i manga en català

Moderadors: Guiru, Maki

 
suburu
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 595
Membre des de: dv. 19 des. 2003, 11:25
Ubicació: Perdio por el mundo

Cambiar la hora de linux automáticamente en los cambios hora

dj. 06 abr. 2006, 11:02

A ver, en mi empresa tenemos muchas tiendas instaladas con ekipos con linux por toda españa, pero cuadno se cambia la hora en los ekipos no se cambia l ahora automáticamente en linux, por lo tanto me tengo qeu conectar una por una por telnet y cambiarle la hora yo.

Hay alguna forma de que se cambie la hora automáticamente en estos cambios de horario de verano e invierno???

Tengo entendido que en internet hay servidores horarios donde te ajustan la hora no es cierto???

Y cómo lo tendría qu ehacer más omenos para que cada día se ajustase la hora bien en el ekipo???

Graciassss
 
klixato

dj. 06 abr. 2006, 11:29

et sona una cosa que es diu NTP (network time protocol) ? :bleh: :bleh: :bleh:

l'actives i li dius que cada X temps es connecti a comprovar l'hora i llestos, res més fàcil

tot i així no entenc perquè no te l'ha actualitzat en el canvi d'horari, jo el tinc desactivat (em ralla haver d'esperar 5 o 6 segons que quan s'engega el pc vagi a mirar la data i hora) i tot i així el va actualitzar correctament (que també és un descans tenint 1 pc, 2 portàtils, 1 mòbil i l'ipod ^^u )
 
suburu
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 595
Membre des de: dv. 19 des. 2003, 11:25
Ubicació: Perdio por el mundo

dj. 06 abr. 2006, 13:48

Pues no sé por qué no la cambia pero no lo hace. De todas formas la conexión a internet es por modem, afectará eso al servicio ese que tu´dices????
 
klixato

dj. 06 abr. 2006, 14:19

resposta breu: NO :bleh:
 
Avatar de l’usuari
Morest
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 185
Membre des de: dt. 14 juny 2005, 20:37
Ubicació: Banyoles - Girona
Contacta:

dv. 07 abr. 2006, 22:03

Jo ho acabo de posar lo del NTP pk tenia problemes amb el windows i el linux ja que cada un em posava la hora k li anava b!

No he tingut cap problema per cert, tot i que he provat un servidor de NTP de espanya que no funcionava a part d'aixo res mes!
Imatge
 
suburu
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 595
Membre des de: dv. 19 des. 2003, 11:25
Ubicació: Perdio por el mundo

dg. 09 abr. 2006, 16:02

Morest te he mandao un mp

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 21 visitants