Anime i manga en català

Moderadors: Guiru, Maki

 
Avatar de l’usuari
wolffan
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 1631
Membre des de: ds. 20 nov. 2004, 21:11
Ubicació: Esplugues (País del foc)
Contacta:

Instalacio de coses

dt. 11 abr. 2006, 16:27

Doncs soc noob de linux. Vui saver com instalar els paquests que te linux-ubuntu. De moment una eina que es diu ndiswrapper que en teoria m'ha de servir per poder tenir wifi al portatil.
Imatge
DIARI D'UN INFORMÀTIC
Gràcies al Maki_ per la firma!
 
4catalonia

dt. 11 abr. 2006, 17:00

Aquell amic meu (el de l'intensiu) hem va recomanar la web www.ubuntuguide.org, suposo que deus tenir el windows per tant connectat des d'allà e imprimeix-te els passos :adeu:

P.D: Tot i això hem sembla recordar que hem va dir que molts paquets els has de baixar per mitjà d'una aplicació que porta l'ubuntu.
 
Avatar de l’usuari
Mad93
Moderadors
Moderadors
Entrades: 5850
Membre des de: dj. 27 nov. 2003, 20:00
Ubicació: Vivint a la universitat ><
Contacta:

dt. 11 abr. 2006, 19:04

Ubuntu està basada en debian i per tant fa us d'apt-get per a gestionar paquets, tot que gràficament es fa servir synaptic , que us farà la vida més fàcil ;)
Imatge
Tant avorrit que m'he fet un bloc... un més. Servidor mig online...
 
Avatar de l’usuari
wolffan
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 1631
Membre des de: ds. 20 nov. 2004, 21:11
Ubicació: Esplugues (País del foc)
Contacta:

dt. 11 abr. 2006, 19:19

nuse la veritat esk no pillo res del manual, a mes si m'he de descarregar els paquets des de internet ta xungo perk no en tinc, aixo ho preguntava per a poder instalar una eina per fer rular un codec per fer rular la pcmcia...o sigui k anem arreglats xD.
Imatge

DIARI D'UN INFORMÀTIC

Gràcies al Maki_ per la firma!
 
Avatar de l’usuari
Mad93
Moderadors
Moderadors
Entrades: 5850
Membre des de: dj. 27 nov. 2003, 20:00
Ubicació: Vivint a la universitat ><
Contacta:

dt. 11 abr. 2006, 19:36

Home, hi ha sets de DVD de distribucions, però internet sol ser important per a un SO linux XD

Si el que necessites és activar wifi amb nsdit... aquest XD el que sols necessitar és els drivers de windows i ja està per fer-ho anar. A veure si veu això en klix que ho ha hagut de fer al seu portàtil.
Imatge
Tant avorrit que m'he fet un bloc... un més. Servidor mig online...
 
Avatar de l’usuari
Morest
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 185
Membre des de: dt. 14 juny 2005, 20:37
Ubicació: Banyoles - Girona
Contacta:

dc. 12 abr. 2006, 23:58

A mi la wireless amb el mandriva ja me la va trobar.

No se si es poden trobar .deb com es troben els .rpm de red-hat

Segur que hi ha alguna pagina en la que et pots baixar els .deb corresponents, que son com instalacions .exe en windows, i despres fent doble clic ja s'instala tot.

Jo sok de red-hat, no en se gaire res de debian o sigui k no et puc ajudar massa en lo dels gestors de paquets. ^^u
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Mad93
Moderadors
Moderadors
Entrades: 5850
Membre des de: dj. 27 nov. 2003, 20:00
Ubicació: Vivint a la universitat ><
Contacta:

dj. 13 abr. 2006, 00:32

El problema es que és possible que necessiti els drivers de windows per a fer anar la seva tarja, potser aquest manual t'ajuda, està en castellà i segurament et serà més fàcil de llegir, hi ha més fils sobre el tema si fas servir el buscador.

http://www.ubuntu-es.org/node/2895
Imatge
Tant avorrit que m'he fet un bloc... un més. Servidor mig online...
 
klixato

dj. 13 abr. 2006, 00:49

el wi-fi del portàtil com que era una intel ipw2100 doncs cap problema, l'ubuntu ja mu va detectar solet

ara amb el nou portàtil com que és una tribanda (a/b/g) i és molt més nova (va amb el kit del dual core) doncs no l'aconsegueixo fer funcionar :plora:
 
Avatar de l’usuari
wolffan
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 1631
Membre des de: ds. 20 nov. 2004, 21:11
Ubicació: Esplugues (País del foc)
Contacta:

ds. 15 abr. 2006, 22:23

La putada del meu esk es un linkys i no hi ha drivers i els he de muntar amb un programa k diuen ells i no me l'agafa. En fi mirare el manual, apart de no deixarme instalar moltes coses de les k en teoria podria.
Imatge

DIARI D'UN INFORMÀTIC

Gràcies al Maki_ per la firma!
 
Avatar de l’usuari
Mad93
Moderadors
Moderadors
Entrades: 5850
Membre des de: dj. 27 nov. 2003, 20:00
Ubicació: Vivint a la universitat ><
Contacta:

dg. 16 abr. 2006, 00:34

klix ¬¬ el teu és el oficial d'intel per als centrinos, i funciona amb el driver del ipw2200, però l'has de compilar com a mòdul de kernel tu.
Imatge
Tant avorrit que m'he fet un bloc... un més. Servidor mig online...
 
klixato

dg. 16 abr. 2006, 12:44

i no ho podies haver dit abans? ¬¬ ¬¬

en fi ara estic a windows i si estarà uns quants dies, que ha de comprimir tres capis de tenjou, un bon benchmarck pel dual core a veure si rendeix bé :mrgreen:

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants