Anime i manga en català

Moderadors: Guiru, Maki

 
Avatar de l’usuari
wolffan
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 1631
Membre des de: ds. 20 nov. 2004, 21:11
Ubicació: Esplugues (País del foc)
Contacta:

Distribució que feu servir i perk....

dv. 09 juny 2006, 09:41

Jo tinc una ubuntu, i la veritat és que ja en comenso a estar fins als ubuntus de la distribució. Sobretot pel que fa a no reconeixer el hardware i a problemes amb el java... el c.... i coses d'aquestes. Vamos que estic fins als nassos i me la vui canviar però sembla que cap sigui bona.
Imatge
DIARI D'UN INFORMÀTIC
Gràcies al Maki_ per la firma!
 
Pyzzy
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3376
Membre des de: dc. 03 des. 2003, 22:34
Ubicació: Can'-Ka No Rey

dv. 09 juny 2006, 10:28

SUSE 10... per les practiques de la FIB "va de muerte" :bleh: .

:adeu:
 
4catalonia

dv. 09 juny 2006, 11:10

Jo faig servir Fedora pq apart de que em serveix per a tot va ser la que vaig trobar més fàcil de "muntar", el SUSE no l'he provat per tant no et puc dir res... :adeu:

P.D: Interessant el post així quan faci format (inminent) podré triar una nova distribució per la part linux.
 
klixato

dv. 09 juny 2006, 11:50

ubuntu i gentoo


amb una ja ho tens tot mastegat i amb l'altre només has de llegir la documentació per fer el que vulguis fer

en quan a programes i tot plegat totes les distros porten tot el que necessites, i sinó tu compiles que per això és progrmari lliure
 
Avatar de l’usuari
wolffan
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 1631
Membre des de: ds. 20 nov. 2004, 21:11
Ubicació: Esplugues (País del foc)
Contacta:

dv. 09 juny 2006, 12:12

El ubuntu no em pilla la pcmcia, el suse jo vai tenir el 9 i el hardware era com si no existis ell tenia el petit sistema i nava fent... xD.
Imatge

DIARI D'UN INFORMÀTIC

Gràcies al Maki_ per la firma!
 
klixato

dv. 09 juny 2006, 16:00

que no tu reconeixi de primeres doncs voldrà dir que tu has de currar una mica més :P

per pcmcia prova el ndiswrapper amb els drivers per a windows, mira't els forums de la distribució que fas servir buscant per la pcmcia que tens, googleja una mica .... :bleh:
 
Avatar de l’usuari
wolffan
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 1631
Membre des de: ds. 20 nov. 2004, 21:11
Ubicació: Esplugues (País del foc)
Contacta:

dv. 09 juny 2006, 16:53

klixato ha escrit:
que no tu reconeixi de primeres doncs voldrà dir que tu has de currar una mica més :P

per pcmcia prova el ndiswrapper amb els drivers per a windows, mira't els forums de la distribució que fas servir buscant per la pcmcia que tens, googleja una mica .... :bleh:


Noooooo el ndis.... es satanic!!! No gosis dir el seu nom en aquest forum sagrat!
Imatge

DIARI D'UN INFORMÀTIC

Gràcies al Maki_ per la firma!
 
Avatar de l’usuari
Mad93
Moderadors
Moderadors
Entrades: 5850
Membre des de: dj. 27 nov. 2003, 20:00
Ubicació: Vivint a la universitat ><
Contacta:

dv. 09 juny 2006, 18:28

Jo vaig amb gentoo i de mort, ara configurar-ho tot porta un xic de feina, però bé, un cop ho tens tot montat de perles. Jo ara tb he hagut de jugar amb les pcmcia i ha estat facilet fer-ho anar, tot i que per desgràcia la tarja que hi volia posar (una pcmcia de tdt d'avermedia) no està suportada pel que es veu xD
Imatge
Tant avorrit que m'he fet un bloc... un més. Servidor mig online...
 
Krovikan

Re: Distribució que feu servir i perk....

ds. 10 juny 2006, 02:47

wolffan ha escrit:
Jo tinc una ubuntu, i la veritat és que ja en comenso a estar fins als ubuntus de la distribució. Sobretot pel que fa a no reconeixer el hardware i a problemes amb el java... el c.... i coses d'aquestes. Vamos que estic fins als nassos i me la vui canviar però sembla que cap sigui bona.


OpenSuSE 10.1 :mrgreen:

Si tens problemes amb Java, amb SuSE no instal·lis Java amb el Yast i fes això:

Per instal·lar Java:

Baixar el paquet de Java de 32 bits --> Linux RPM in self-extracting file (encara que tinguis un 64 bits perque el Firefox és de 32) de aquí

A partir d'ara com a root:

Crear /usr/java
Copiar paquet Java-1_5_0_07-linux-i586-rpm.bin a /usr/java
Fer chmod a+x Java-1_5_0_07-linux-i586-rpm.bin
Executar amb --> ./Java-1_5_0_07-linux-i586-rpm.bin
S'instalarà automàticament el RPM de Java

Per habilitar Java en Firefox:

cd /usr/lib/browser-plugins
ln -s /usr/java/jre1.5.0_07/plugin/i386/ns7/libjavaplugin_oji.so

Reiniciar Firefox si estava obert.


Salutacions :adeu:

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 10 visitants