Anime i manga en català

Moderadors: Guiru, Maki

 
Krovikan

Comencen els problemes de ports

dt. 16 ago. 2005, 22:54

Hola:

He posat l'amule i ja comencen, ID Low. Mireu el registre:

http://usuarios.lycos.es/krovikan/imagenes/Amule.png

O per exemple, mireu que passa al conectar per FTP amb el meu espai:

http://usuarios.lycos.es/krovikan/imagenes/FTP.png

Les dades del FTP estan bé.

Podreu observar també que la traducció de l'Amule falla als caracters especials com accents.

Us passa a algú això amb l'Amule?

I amb els ports que faig? Si ho haig de fer el router no sé com fer-ho. Crec que és a questa pantalla però no sé omplir les dades:

http://usuarios.lycos.es/krovikan/imagenes/Router.png

Per altre part, si em bloqueja tot intent d'accés a l'exterior...., quina m**** (penso que és millor el modem).


Salutacions ^^u
 
Avatar de l’usuari
Mad93
Moderadors
Moderadors
Entrades: 5850
Membre des de: dj. 27 nov. 2003, 20:00
Ubicació: Vivint a la universitat ><
Contacta:

dc. 17 ago. 2005, 01:31

... ejem millor el mòdem... si no està configurat....

El cas és que pots fer tres coses, si vols fer servir el router de firewall i/o tens més d'un pc, el pots tenir en multipuesto i fer redirecció de ports NAT (tu li dius a on porta cada port , a quin dels pcs va).

La segona és establir una ip per defecte, i així a menys que diguis el contrari el router portarà la connexió a la ip establerta per defecte (perds la funció de firewall però segueixes podent tenir més d'un pc al radera del router).

La última funció és monopuesto, que bàsicament fa de mòdem, només pots tenir-hi un pc i avall.

Personalment prefereixo la primera, així jo decideixo per quin port s'entra i a quin pc es va.

En el dels ports, ara suposem que volem el port 4662 per a l'amule, aquest port és tcp. La id segurament deu anar per defecte, el port d'inici el 4662 i de final el 4662. El private port ho deixes buit o hi poses el mateix, prova. Tipus ja hem dit que tcp i ip la teva local del pc.

Amb el 4672 udp exactament igual però amb udp a la tria.

El de private port posaria la mà el foc que es pot deixar en blanc pq si pots triar rangs de ports suposo que si no hi poses res anirà al port corresponent del pc amb la mateixa numeració.
Imatge
Tant avorrit que m'he fet un bloc... un més. Servidor mig online...
 
Krovikan

dc. 17 ago. 2005, 22:27

Gràcies. :yeah:

Ja tinc la mula amb High ID. ;-)

M'ha fet falta posar el private.

De fet només tinc un ordinador i prou. Potser si algún dia arribo al tope de 20 ports el posi en monopuesto si sé.

Respecte al FTP em pregunto si no serà problema de ports. Perque és una tonteria que tingui problemes amb el 21, crec jo.

Et surten bé les lletre a l'Amule o et surt com a la meva imatge?


Salutacions :adeu:
 
Avatar de l’usuari
Mad93
Moderadors
Moderadors
Entrades: 5850
Membre des de: dj. 27 nov. 2003, 20:00
Ubicació: Vivint a la universitat ><
Contacta:

dc. 17 ago. 2005, 23:10

Krovikan, jo arribo al límit amb 4 pcs al radera... de ports normalent no arribes a necessitar-ne gaires. IRC, emule, bittorrent.. en qualsevol cas no facis servir els per defecte, que es nota :P

Pel que fa a l'amule, jo ho veig tot correctament en quant a accents i demés, però de la interfície. Dels noms dels elinks no li agraden i m'hi pose un cuadrat on va l'accent, però diria que ja em rula, ho he de provar.
Imatge
Tant avorrit que m'he fet un bloc... un més. Servidor mig online...
 
Pallando

dc. 17 ago. 2005, 23:48

El problema dels accents es problema de les llibreries wx, en el foro de aMule project parlan d'aixo mateix en aquest post.

Amb l'aMule 2.0.1 tenia aquest problema amb SUSE 9.1, ara am l'aMule 2.0.3, i unes altres wx ja s'em veu be.
 
Avatar de l’usuari
XcRaSh
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 766
Membre des de: dv. 07 maig 2004, 15:55
Ubicació: Lost Costa Brava

dj. 18 ago. 2005, 17:41

- Respecte lo dels ports: Jo al meu router NO vaig a la pantalla akesta de "Port Forwarding" sino ke vaig a la de NAT. Ara bé .... cada router es un món.

- Respecte lo de FTP ... jo al meu router no vaig haver de obrir cap port per poder-me conectar a la FTP de lycos....... Solament hauries de obrir el port 21 si es el teu PC el ke fa de servidor FTP.

- Les lletres de l'amule ... NPI ^^u :xiulant:

:adeu:

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants