Anime i manga en català

Moderadors: Guiru, Maki

 
TasMan

Problemes amb les ultimes versions de Compiz i Xgl

dg. 06 ago. 2006, 11:49

Hola Linuxers!

Tinc un problemeta, a vorer si hi ha algú que em puga ajudar a resoldre.

He instalat el servidor gràfic XGL i el compiz per a totes les pigaetes gràfiques.
Però el problema és que si instal·le els paquets des del CD-ROM de la distribució, tot funciona correctament a excepció del efecte aigua.

Poc després vaig actualitzar a les versions més noves, encara que em vaig adonar que estaba en versió CVS, però com ficava que era una actualització de seguretat el vaig instal·lar.

Ara a més de que no em funciona l'efecte aigua, tampoc em funciona el thumbnails de finestres (el meu preferit) i l'augment de pantalla no funciona correctament.

El que estic pensant és que com la versió del CD tenia prous errades, han llevat algunes que donaven problemes, fins que les solucionen.
Però no estic molt segur, així que si teniu el mateix problema, o tal volta coneixeu alguna sol·lució... Tot és benvingut.

[hide= Info del PC (amagat)]
Sistema Operatiu:

Distribució: SuSE Linux 10.1
Arquitectura: x86
Kernel: 2.6.16.21-0.13
Acceleració Gràfica: Activada

Tarjeta Gràfica:

Marca: Nvidia
Model: Ge-Force 5200
Mem: 128 M

Procesador:

Marca: Genuine Intel
Model: Intel Pentium 4
Velocitat : 2.8 Ghz

Memòria: 512 M

[/hide]
Gràcies! :yeah:
 
klixato

dg. 06 ago. 2006, 12:47

tu mateix ho dius, vas servir una versió de CVS i les versions de CVS per definició *MAI* són estables

quins repositoris fas servir per la suse? els oficials? jo per la ubuntu n'he agafat uns de xgl.compiz.info no se si allà tindràn repositoris per suse :huh:
 
Avatar de l’usuari
DeGEtE
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 182
Membre des de: dt. 10 ago. 2004, 01:31
Ubicació: Perdut en una altra dimensió
Contacta:

dg. 06 ago. 2006, 13:10

Jo he fet servir aquests repositoris a la meva Ubuntu i funciona perfectament
deb http://www.beerorkid.com/compiz/ dapper main
deb http://xgl.compiz.info/ dapper main
Només cal que els afegeixis i facis un update
Imatge
Hi ha 10 tipus de persones,
les que saben binari i les que no
 
TasMan

dg. 06 ago. 2006, 16:00

Gràcies per les respostes. ^^

El fet es que si que utilitze les que venen del repositori oficial de SuSE, per això mateixa estaba extranyat de que hagesin ficat un CVS dins d'una actualització de seguretat, però clar com Novell és la propietaria del Xgl doncs tal volta ho fan per això.

De totes formes vaig a vorer els repositoris de Ubuntu, a vorer quines són les versión que tenen i comprovar-ho.

per cert, per casualitat sabeu quina és la pàgina oficial del Xgl i del compiz, a vorer si compilant el codi font per mi mateixa, funcionara.

El del Xgl supose que estarà a la pàgina de Novell, però el compiz es que no hi ha forma de trobar-ho, al igual que el compiz themer, tots diuen que ho tenen i jo no ho trobe per cap lloc.

=== EDITE ===

Vale, ja ho tinc clar, el que passa es que les vostres són les antigues, i per això us va bé com a mí al principi. El que no tinc clar és per que les han ficat en el repositori d'actualitzacions, sabent que són inestables. ¬¬

Gràcies de Nou. :P
 
Avatar de l’usuari
Morest
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 185
Membre des de: dt. 14 juny 2005, 20:37
Ubicació: Banyoles - Girona
Contacta:

dt. 08 ago. 2006, 20:10

A mi m'ha anat sempre b amb l'ubuntu.

Tampoc no hi he fet massa res i no sé massa els efectes que té,

A part d'un problema amb el netbeans i un temps per configurar l'ATI no he tingut cap problema
Imatge
 
klixato

dc. 09 ago. 2006, 00:32

amb ubuntu al wiki hi ha una molt bona documentació tant per xgl com aiglx o com se'n digui l'altre

i tot i que vaig amb una integrada de intel (i915GM) em funcionava prou bé, una mica lagat tot plegat, però suposo que el dual core i els 2 Gb de ram ajuden :jaja:
 
Avatar de l’usuari
DeGEtE
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 182
Membre des de: dt. 10 ago. 2004, 01:31
Ubicació: Perdut en una altra dimensió
Contacta:

dg. 20 ago. 2006, 12:32

TasMan ha escrit:
El del Xgl supose que estarà a la pàgina de Novell, però el compiz es que no hi ha forma de trobar-ho, al igual que el compiz themer, tots diuen que ho tenen i jo no ho trobe per cap lloc.

Ara he llegit això que havies dit xD I bé...el compiz themer, l'han canviat de nom, ara es diu cgwd-themer, el problema és que si tens el compiz-themer no podràs actualitzar el cgwd, per tant el que has de fer és desinstal·lar el compiz-themer i instal·lar el cgwd.
Una mica rebuscat però diria que s'entén :bleh:
Llavors una vegada el tinguis instal·lat, per fer que s'executi, has de canviar el "gnome-window-decorator" i canviar-lo per "cgwd".
Per tant quedaria d'aquesta manera.
"cgwd & compiz --replace gconf decoration wobbly\........."

La veritat és que està bastant bé això dels themes...el que la majoria són còpia de l'Aero de windows vista però bé...sort que és força atractiu :P
DeGEtE l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. 21 ago. 2006, 00:05, en total s’ha editat 3 vegades.
Imatge

Hi ha 10 tipus de persones,

les que saben binari i les que no
 
TasMan

dg. 20 ago. 2006, 23:57

DeGEtE ha escrit:
Ara he llegit això que havies dit xD I bé...el compiz themer, l'han canviat de nom, ara es diu gcwd-themer, ...
... La veritat és que està bastant bé això dels themes...el que la majoria són còpia de l'Aero de windows vista però bé...sort que és força atractiu :P


Gràcies per la info :yeah: . ja me l'he instal·lat, per cert era cgwd :P , però ho he trobat.

No el volia utilitzar perquè hem quede més guapo les finestres, si no més bé perque tenia problemes amb el gnome-window. Ara tot està OK!.

Gràcies de nou! :adeu:
 
Avatar de l’usuari
DeGEtE
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 182
Membre des de: dt. 10 ago. 2004, 01:31
Ubicació: Perdut en una altra dimensió
Contacta:

dl. 21 ago. 2006, 00:02

Jajaj, ostres perdona, pal a l'hora de mirar-ho :xiulant:
I clar...és el que te anar fent un copiar-pegar :bleh:
Imatge

Hi ha 10 tipus de persones,

les que saben binari i les que no

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants