Anime i manga en català

Moderadors: Guiru, Maki

 
Avatar de l’usuari
MyGoku
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 1984
Membre des de: dg. 13 feb. 2005, 11:03
Ubicació: Bescanó i Salt
Contacta:

KDE a un ubuntu

dl. 04 set. 2006, 17:33

Doncs això, he vist que amb el apt-get hi era només dient-li KDE, em diu que són uns 200 mb de descàrrega. Me l'instalo directament així o d'alguna altra manera?

:adeu:
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Cloud
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2424
Membre des de: dj. 25 març 2004, 16:32
Ubicació: Entre Flix i Tarragona
Contacta:

Re: KDE a un ubuntu

dl. 04 set. 2006, 17:41

MyGoku ha escrit:
Doncs això, he vist que amb el apt-get hi era només dient-li KDE, em diu que són uns 200 mb de descàrrega. Me l'instalo directament així o d'alguna altra manera?

Així segurament ja en tindràs prou, no obstant si volies KDE t'haguéssis pogut instalar directament Kubuntu.

Però suposo que sent un novell vols anar provant de tot i tal.
 
klixato

dl. 04 set. 2006, 18:00

doncs jo vaig fer el mateix al portàtil d'una noia i em va posar 500 Mb o així, per sort era a la UAB i baixaven els paquests a 600Kb :jaja:
 
Avatar de l’usuari
MyGoku
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 1984
Membre des de: dg. 13 feb. 2005, 11:03
Ubicació: Bescanó i Salt
Contacta:

dl. 04 set. 2006, 18:24

No, lo dels 500 mb és un cop desempaquetat em sembla. Per cert, ja l'estic instalant :mrgreen:

:adeu:
Imatge
 
Avatar de l’usuari
MyGoku
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 1984
Membre des de: dg. 13 feb. 2005, 11:03
Ubicació: Bescanó i Salt
Contacta:

dl. 04 set. 2006, 21:47

Bé, diria que s'ha instalat, he reiniciat, però segueixo amb gnome (més les aplicacions que porta el kde) ^^u M'he deixat algo, està clar xD

:adeu:

EDITO: Seguint aquest manual: http://www.kdehispano.org/node/751
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Mad93
Moderadors
Moderadors
Entrades: 5850
Membre des de: dj. 27 nov. 2003, 20:00
Ubicació: Vivint a la universitat ><
Contacta:

dt. 05 set. 2006, 00:15

Quan et logueges, sols poder triar quin escriptori vols fer servir, surt com una llista desplegable, al menys amb el kdm...
Imatge
Tant avorrit que m'he fet un bloc... un més. Servidor mig online...
 
Avatar de l’usuari
MyGoku
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 1984
Membre des de: dg. 13 feb. 2005, 11:03
Ubicació: Bescanó i Salt
Contacta:

dt. 05 set. 2006, 09:51

Mad93 ha escrit:
Quan et logueges, sols poder triar quin escriptori vols fer servir, surt com una llista desplegable, al menys amb el kdm...

Ok, merçi, ja ho he solucionat (gràcies mad ;) )

Ara tinc un altre problema: El wine. He intentat fer funcionar el pando però no m'ha funcionat ^^u No sé si ho he fet bé, aquí el que he fet i el resultat:
miquel@miquel-desktop:~$ wine /home/miquel/Desktop/Pando/pando.exe
err:module:import_dll Library gdiplus.dll (which is needed by L"Z:\\home\\miquel \\Desktop\\Pando\\pando.exe") not found
err:module:LdrInitializeThunk Main exe initialization for L"Z:\\home\\miquel\\De sktop\\Pando\\pando.exe" failed, status c0000135


Algo malament?

:adeu:
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Mad93
Moderadors
Moderadors
Entrades: 5850
Membre des de: dj. 27 nov. 2003, 20:00
Ubicació: Vivint a la universitat ><
Contacta:

dt. 05 set. 2006, 10:43

L'has instal·lat? Diria que el wine necessita que l'instal·lis el programa amb ell, tot i així no tots funcionen bé. Jo l'he de provar, però com m'és realment necessari no l'he tocat gaire.

L'únic amb el que ho vaig provar va ser el SSA i no em va deixar executar-lo després d'instal·lar-lo pq li mancaven unes fonts (diga'm mandrós per no instal·lar-les :P).
Imatge
Tant avorrit que m'he fet un bloc... un més. Servidor mig online...
 
Avatar de l’usuari
MyGoku
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 1984
Membre des de: dg. 13 feb. 2005, 11:03
Ubicació: Bescanó i Salt
Contacta:

dt. 05 set. 2006, 11:34

xD Jo he llegit per no sé on de gent que l'ha fet córrer, el pando. El que no entenc és què he de fer: Obrir l'instalador del pando amb el wine, i que l'instali?

:adeu:
Imatge
 
Avatar de l’usuari
DeGEtE
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 182
Membre des de: dt. 10 ago. 2004, 01:31
Ubicació: Perdut en una altra dimensió
Contacta:

dt. 05 set. 2006, 13:43

Sí, l'has de tornar a instalar.
Doncs quan configures tries el lloc on vols que estigui la "unitat" que farà servir el "windows" del wine, encara que nomès emuli, però necessita totes les rutes normals de windows.
I clar, no té apis ni els arxius necessaris d'aquesta manera, per tant has d'executar l'instal·lador, que funcionarà gràcies al wine i instal·lar-lo, com si d'un windows recen formatejat es tractés.
Llavors he vist també, que pots fer servir la mateixa partició o disc on tinguis el windows real instal·lat, però la veritat això no ho he probat, ja que de l'altra manera funciona perfecte.
Imatge
Hi ha 10 tipus de persones,
les que saben binari i les que no
 
TasMan

dt. 05 set. 2006, 13:58

Jo també he escoltat alguna cosa de l'emulacio de pando en wine, però van tindre que configurar-ho amb el comandament winecfg i no funcionava molt bé. També he tingut entés que Pando està creant una versió per a linux. Per a quan?, doncs no ho han especificat, però diuen que molt prompte.

==EDITE==

Hi ha un post a Pando que explica tot açò i que la versió linux ixirà aquest any, és a dir com a molt d'ací a 4 messos.

Ací tens la pàgina

:adeu:
 
Avatar de l’usuari
MyGoku
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 1984
Membre des de: dg. 13 feb. 2005, 11:03
Ubicació: Bescanó i Salt
Contacta:

dt. 05 set. 2006, 15:12

Merçi, ara ho probo. :yeah:

:adeu:
Imatge

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 19 visitants