Anime i manga en català

Moderadors: Guiru, Maki

 
Avatar de l’usuari
LordNightmareII
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 780
Membre des de: dg. 07 des. 2003, 13:58
Ubicació: En un munt d'escombreries. Gally :D
Contacta:

Ipod linux en nano 2a generacio

dl. 30 oct. 2006, 23:01

Pues aixo que si algu sap com va el tema, en principi i segons tinc entes per ara el ipod linux nomes admet la primera generacio dels nano, pero la segona tindria que estar al caure no¿?

Algu sap com va el projecte, es que a la wiki del projecte sol posa que encara no ho soporta :adeu:
Imatge
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Mad93
Moderadors
Moderadors
Entrades: 5850
Membre des de: dj. 27 nov. 2003, 20:00
Ubicació: Vivint a la universitat ><
Contacta:

dt. 31 oct. 2006, 01:45

Jo ho vaig provar amb el meu de 4 Gb i vaig trobar que encara estava verd, amb l'instal·lador no vaig aconseguir res de res ><

Sempre pots provar de fer un backup de l'ipod i tirar-te a la piscina. Amb un dd pots recuperar tranquilament l'ipod ;)
Imatge
Tant avorrit que m'he fet un bloc... un més. Servidor mig online...
 
Avatar de l’usuari
LordNightmareII
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 780
Membre des de: dg. 07 des. 2003, 13:58
Ubicació: En un munt d'escombreries. Gally :D
Contacta:

dt. 31 oct. 2006, 07:53

Si es el nano enacara sembla dificil instalar-lo, però espero que no tardi molt en adaptar-lo ^^u

El problema es que a la pagina web del projecte, no hi ha enlloc una project bar on puguis veure com esta d'avançat el projecte, i clar diuen que s'està fent però no es sap com van xD
Imatge

Imatge
 
Avatar de l’usuari
Mad93
Moderadors
Moderadors
Entrades: 5850
Membre des de: dj. 27 nov. 2003, 20:00
Ubicació: Vivint a la universitat ><
Contacta:

dt. 31 oct. 2006, 22:53

El nano de primera generació en teoria es pot, però ja et dic, et pot tocar que sigui un camí de flors i violes com un infern...

De la segona generació veig que res de res.
Imatge
Tant avorrit que m'he fet un bloc... un més. Servidor mig online...
 
Avatar de l’usuari
LordNightmareII
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 780
Membre des de: dg. 07 des. 2003, 13:58
Ubicació: En un munt d'escombreries. Gally :D
Contacta:

dc. 17 gen. 2007, 20:08

Mad93 ha escrit:
Jo ho vaig provar amb el meu de 4 Gb i vaig trobar que encara estava verd, amb l'instal·lador no vaig aconseguir res de res ><


Si, recupero el tema perque he vist bastants post sobre el downgrade, la pregunta es la seguent, vale veig com se pot fer el downgrade, amb lipod wizard, pero realment hi ha possibilitats de fer-lo funcionar baixant el firmware? Vull dir, els programadors de ipod linux estant tenint molts problemes per compatibilitzar el ipod de 2a generacio amb el ipod linux, diuen que canvia bastant amb el de 1a generacio.

I despres en el cas de que em mulli, amb un simple format com a FAT32, i usant el itunes per baixar la ultima actualitzacio, s'arreglaria el problema tornant a tindre l'ipod original que tenia?

Merci

PD Dius que ho vas provar i que estava molt verd, es a dir vas aconseguir algo amb lipod de 2a generacio? Pots explicar una miqueta?

PD2 Ara he recordat que et vaig enviar uns mp per el canvii de banner d'animecat, (fa uns mesos xD) i no he rebut resposta xDDDDD
Imatge

Imatge
 
Avatar de l’usuari
Mad93
Moderadors
Moderadors
Entrades: 5850
Membre des de: dj. 27 nov. 2003, 20:00
Ubicació: Vivint a la universitat ><
Contacta:

dc. 17 gen. 2007, 21:06

Jo ho faig fer amb l'ipod nano de primera generació de 4 gigues. El primer que s'ha de provar és mirar si el mode dades funciona correctament, per a poder reformatejar-lo encara que t'ho carreguis tot. Mira les instruccions aquí http://www.methodshop.com/mp3/ipodsuppo ... ndex.shtml

També estan a apple, però ara no em deixava entrar a la seva web ><

Els de l'ipodlinux aquest tenen un instal·lador automàtic, però el cas es que a mi no em va funcionar per res...

En el segon PD envia'm de nou el mg amb les dades, ho sento però vaig molt saturat darrerament ><
Imatge
Tant avorrit que m'he fet un bloc... un més. Servidor mig online...
 
Avatar de l’usuari
LordNightmareII
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 780
Membre des de: dg. 07 des. 2003, 13:58
Ubicació: En un munt d'escombreries. Gally :D
Contacta:

dc. 17 gen. 2007, 23:48

si, aixo del mode disc ja ho havia provat quan vaik provar dinstalar amb els instaladors grafics.

Dema tenvio el mp xDDD
Imatge

Imatge
 
Avatar de l’usuari
LordNightmareII
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 780
Membre des de: dg. 07 des. 2003, 13:58
Ubicació: En un munt d'escombreries. Gally :D
Contacta:

dj. 18 gen. 2007, 19:43

Buenu el cas es que jo ja havia pogut formatejar correctament el meu ipod, i vaig aconseguir reinstalar el firmware a traves de l'itunes.
Pero clar el que vaig a fer ara es bastant diferent, es canviar el firmware, i no se si en el cas de que ho hagui fet, podria tornar al firmware original amb un simple formateig i tornant a instalar a traves de l'itunes.

I en el cas de tenir el firmware antic, amb aixo seria possible que l'ipod linux m'acceptes l'ipod?

Que m'en dius Mad¿? :adeu:
Imatge

Imatge
 
Avatar de l’usuari
Mad93
Moderadors
Moderadors
Entrades: 5850
Membre des de: dj. 27 nov. 2003, 20:00
Ubicació: Vivint a la universitat ><
Contacta:

dj. 18 gen. 2007, 22:32

Si si, posis el que l'hi posis a l'ipod el pots tornar a reinstal·lar, si no pots els hi tornes als de mac i t'ho fan ells (en el pitjor dels casos). vull dir que és independent del firmware el mode disk, per tant, per molta destroça que li facis, un cop el posis en mode disk podràs reinstal·lar-li el firmware que vulguis.

El ipodlinux és una assignatura pendent que tinc, quan tingui una mica més de temps ho tornaré a mirar a veure si han tret una nova versió.
Imatge
Tant avorrit que m'he fet un bloc... un més. Servidor mig online...
 
Avatar de l’usuari
LordNightmareII
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 780
Membre des de: dg. 07 des. 2003, 13:58
Ubicació: En un munt d'escombreries. Gally :D
Contacta:

dj. 18 gen. 2007, 22:48

jejejeje es que la veritat es una cosa que pica molt la curiositat xDDD

Jugar al jocs de GBC entre clase i clase a la uni :banana2:
Imatge

Imatge

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants