Anime i manga en català

Moderadors: Guiru, Maki

 
Krovikan

Problemes amb el ed2k

dt. 26 des. 2006, 23:07

Hola:

Quan em van tornar l'ordinador després d'aquell mes (Septembre crec) tot anava bé excepte...

cada dia es clavava l'ordindor completament. I vull dir pantalla totalment gelada. I a més el led del HD es quedava encés.

Afortunadament al fer RESET no pasava res...

Vaig fer una proba. No obrir el aMule.

He estat 2 mesos amb el aMule tancat i mai més he tingut problemes.

Fa 2 dies vaig obrir-lo perquè volia baixar un capítul de South Park sobre el World of Warcraft però...

a les 2 hores es va clavar l'ordinador.

Problema detectat. És l'amule.

La meva versió és la 2.1.3-1 i encara no hi ha cap actualització (desde Maig).

Quina alternativa em podeu recomanar per la xarxa ed2k i que no usi wxwidgets? (lo del wxwidgets ho dic perquè l' aMule les fa servir, a veure si tindrà això la culpa.. Les que tinc instalades són la versió 2.6.2.1-20 que són el RPM més alt que existeix).


Salutacions :adeu:
 
Avatar de l’usuari
Elwe
Moderadors
Moderadors
Entrades: 1910
Membre des de: ds. 11 oct. 2003, 19:57

dc. 27 des. 2006, 07:55

Tens el MLDonkey i lphant, i em sembla que tots dos poden funcionar tant des de consola com amb interfície gràfica. Jo només he provat el MLDonkey, tot i que faig servir l'aMule.

:adeu:
 
Krovikan

dl. 01 gen. 2007, 04:07

Elwe ha escrit:
Tens el MLDonkey i lphant, i em sembla que tots dos poden funcionar tant des de consola com amb interfície gràfica. Jo només he provat el MLDonkey, tot i que faig servir l'aMule.

:adeu:


Gràcies per la resposta. :yeah:

Quan pugui probaré de posar el MLDonkey.

Curiós això de que s'executa desde consola i la GUI es mitjançant el navegador web...


Salutacions :adeu:

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 10 visitants