Anime i manga en català

Moderadors: Guiru, Maki

 
Avatar de l’usuari
pringat
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 170
Membre des de: dv. 21 abr. 2006, 12:46
Ubicació: Enfront el monitor

experiències amb beryl o compiz

dg. 14 gen. 2007, 15:51

Buenas,
He instal.lat beryl amb aiglx sota Ubuntu Edgy. El cas és que a mí no hem funciona tan bé com els videos que he vist al youtube. No sé si es que tinc poca tarja gràfica o que (Geforce 5200 128MB TurboCaché). FUncionar funciona però un pel arrelentit.

Els que l'heu instal.lat, quines targes gràfiques teniu? Les animacions us van lleugeris i fluïdes? Podeu explicar la vostra experiència.

salut :yeah:
 
Avatar de l’usuari
Mad93
Moderadors
Moderadors
Entrades: 5850
Membre des de: dj. 27 nov. 2003, 20:00
Ubicació: Vivint a la universitat ><
Contacta:

dg. 14 gen. 2007, 21:26

He mirat pel youtube això i sincerament dubto que sense una gràfica potent es pugui fer res de tot això amb fluidesa.

Jo tinc una ati 9200 amb 128 megues, així que ni m'ho proposo de posar-me això al pc... xD
Imatge
Tant avorrit que m'he fet un bloc... un més. Servidor mig online...
 
Avatar de l’usuari
pringat
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 170
Membre des de: dv. 21 abr. 2006, 12:46
Ubicació: Enfront el monitor

dl. 15 gen. 2007, 09:09

Hola de nou,
Hi ha gent que amb un P3 700mhz i tarja merda PCi, diuen haver-ho fet funcionar. La teva tarja és segur més bona que la meva, segur que et funcionaria, el que passa, es que penso que hauria d'anar més fluid, o potser soc massa tiquismiquis.
 
Avatar de l’usuari
Mad93
Moderadors
Moderadors
Entrades: 5850
Membre des de: dj. 27 nov. 2003, 20:00
Ubicació: Vivint a la universitat ><
Contacta:

dl. 15 gen. 2007, 11:05

No no, si anar-me m'aniria, és el que dius, per a que no em vagi fluid paso. Una cosa és funcionar i l'altre és anar com hauria d'anar. A menys que tingués una tarja molt bona no m'ho posaria, prefereixo rendiment a pijades :P
Imatge
Tant avorrit que m'he fet un bloc... un més. Servidor mig online...
 
Avatar de l’usuari
pringat
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 170
Membre des de: dv. 21 abr. 2006, 12:46
Ubicació: Enfront el monitor

dl. 15 gen. 2007, 12:11

Per cert,
tú utilitzes Gentoo, no?
Es guanya amb rendiment compilant les coses? realment val la pena?
Jo es que trobo que a mi el linux (sobretot amb gnome) sempre m'ha anat lentet.
 
Avatar de l’usuari
Mad93
Moderadors
Moderadors
Entrades: 5850
Membre des de: dj. 27 nov. 2003, 20:00
Ubicació: Vivint a la universitat ><
Contacta:

dl. 15 gen. 2007, 20:42

Home, doncs sincerament no sé que dir-te..., diuen que es nota més en màquines limitades, però per contra tardes una eternitat en compilar les coses xD

Jo personalment no noto tant la 'eficiència' sinó més el cantó de fer el teu sistema com a tu et roti.
Imatge
Tant avorrit que m'he fet un bloc... un més. Servidor mig online...
 
Avatar de l’usuari
Morest
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 185
Membre des de: dt. 14 juny 2005, 20:37
Ubicació: Banyoles - Girona
Contacta:

dj. 18 gen. 2007, 01:27

Bé Doncs en això puc respondre jo.

He usat el compiz i l'altre dia vaig instalar el beryl.

A mi tots dos m'han anat molt b i tinc una gràfica de 128 (ati mobility radeon 9700) i com podeu veure és de portàtil.

El problema principal sempre és tenir la gràfica ben configurada, i això no es tasca fàcil ^^u

Si vols provar compiz, et pots baixar el cd de la versió beta 3 del mandriva 2007, era la versió pre release i et porta en el cd els drivers instalats correctament, és un live cd o sigui que no hauràs d'instalar res i ho pots provar.

I si t'instales el mandriva 2007 tb funcionarà, no ho he dit però el mandriva 2007 porta el compiz de sèrie, però t'hauràs d'instalar la gràfica tu pel teu compte ja que no et poden passar els drivers instalats perque son propietaris.

Prova-ho la veritat es que sembla que les coses vagin millor, com a mínim és una mica més maco ^^

Vinga gent cuideu-vos! :yeah:
Imatge
 
Avatar de l’usuari
pringat
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 170
Membre des de: dv. 21 abr. 2006, 12:46
Ubicació: Enfront el monitor

ds. 20 gen. 2007, 13:11

Tú que creus Morest, es millor ATI o NVIDIA per a aquestes coses?
 
Krovikan

ds. 20 gen. 2007, 13:39

Segons he llegit a molts llocs els drivers de Nvidia estan més depurats que els ATI.

I no ho dic perquè tingui una Nvidia.

També diuen que ojalà que AMD li foti canya als drivers de ATI per pulir-los, que es canviarien a ATI els de Nvidia....

Nvidia forever.


Salutacions :adeu:
 
Avatar de l’usuari
DeGEtE
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 182
Membre des de: dt. 10 ago. 2004, 01:31
Ubicació: Perdut en una altra dimensió
Contacta:

ds. 20 gen. 2007, 14:30

Això de l'estabilitat depèn molt de la versió que utilitzis, ja que al no ser encara estable del tot, és normal que no vagi el més fluid possible.
Sobre això que dius què és millor si nvidia o ati, depèn que utilitzis. Per aiglx funciona millor nvidia, en canvi per xgl ati te millor rendiment que no amb l'aiglx. El problema és que l'xgl necessita molts més recursos, a part que no té l'acceleració al no poder carregar l'opengl. Avui en dia la millor opció és aiglx+beryl, però el problema és que l'aiglx tan sols funciona amb els drivers no oficials, i és per això que el rendiment no és màxim, però quan comencin a funcionar amb els drivers propietaris i es vagi millorant pot acabar surtint molt suc.

Personalment, tinc una Ati Radeon 9550 de 256mb i amb el que aconsegueixo més rendiment és amb XGL+Beryl. Amb l'aiglx també va bé, però no va tan fluid, ja que amb l'XGL el puc fer anar amb els drivers oficials.
Imatge
Hi ha 10 tipus de persones,
les que saben binari i les que no

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants