Anime i manga en català

Moderadors: Guiru, Maki

 
macrut

Com instal·lar els drivers de l'adaptador USB?

dg. 21 gen. 2007, 22:33

Fa 4 o 5 dies que vaig instal·lar l'Ubuntu. Tot em funciona de meravella, exceptuant internet... que no funciona...
Bueno, doncs tinc un router 3CRWDR100A-72 i el model de l'adaptador USB és un 3CRUSB10075...
Per configurar internet vaig simplement a Sistema-Administració-Treball amb xarxa i allà selecciono tarja de red (crec que es deia així) i en modifico les propietats... el cas és que no em diu ni la Essid i que afegint les dades jo, no funciona... Així que he investigat una mica i he descobert que el meu adaptador USB no és compatible amb el Linux...
Bueno, el cas és que el meu adaptador USB no és compatible amb el Linux i per tant m'haig de baixar els drivers i instal·larlos... (ja tinc la pàgina)
I bueno, jo no se com s'instal·len, em podrieu dir com es fa? :(

Gràcies igualment... :)
 
macrut

dl. 22 gen. 2007, 20:04

Ningú ho sap? :(
 
Avatar de l’usuari
Mad93
Moderadors
Moderadors
Entrades: 5850
Membre des de: dj. 27 nov. 2003, 20:00
Ubicació: Vivint a la universitat ><
Contacta:

dl. 22 gen. 2007, 20:11

Crec que has de fer servir un programa anomenat ndiswrapper amb el firmware original.-> http://ndiswrapper.sourceforge.net/medi ... /Main_Page
Imatge
Tant avorrit que m'he fet un bloc... un més. Servidor mig online...
 
klixato

dl. 22 gen. 2007, 20:21

has mirat als fòrums de ubuntu que algú altre no ho hagi demanat, allà hi ha moltíssima gent i la majoria de preguntes son com la teva, com es fa XXX? com es fa YYY? etc etc

www.ubuntuforums.org
 
macrut

dl. 22 gen. 2007, 20:58

klixato ha escrit:
has mirat als fòrums de ubuntu que algú altre no ho hagi demanat, allà hi ha moltíssima gent i la majoria de preguntes son com la teva, com es fa XXX? com es fa YYY? etc etc

xxxxxxx


Això mateix que us dic ho he preguntat a 4 forums més. :yeah:
I he buscat informació al respecte i he vist el que us he dit... ^^u
 
macrut

dl. 22 gen. 2007, 21:53

Mad93 ha escrit:
Crec que has de fer servir un programa anomenat ndiswrapper amb el firmware original.-> ndiswrapper web


Al introduir el comando següent em surt un error...

"Downloading

Download the latest version of the ndiswrapper sources from here and extract it with

comando------> tar -zxvf ndiswrapper-version.tar.gz"

M'he baixat el ndiswrapper-1.34.tar , l'he posat al pendrive i després l'he copiat al Linux... I al introduir el comando anterior em surt això:


macrut@macrut-desktop:~$ tar -zxvf ndiswrapper-version.tar.gz
tar: ndiswrapper-version.tar.gz: Cannot open: No such file or directory
tar: Error is not recoverable: exiting now
tar: Child returned status 2
tar: Error exit delayed from previous errors

Com es fa? ^^u
 
Avatar de l’usuari
LordNightmareII
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 780
Membre des de: dg. 07 des. 2003, 13:58
Ubicació: En un munt d'escombreries. Gally :D
Contacta:

dl. 22 gen. 2007, 23:39

Hola macrut, encara no n'entenc molt de linux, pero diria que la comanda el que fa es una descompressio. Si no te troba l'arxiu, has provat de fer-ho amb el descompressor que porta el linux mateix, sense comandes ni res.
Imatge
Imatge
 
macrut

dl. 22 gen. 2007, 23:42

LordNightmareII ha escrit:
Hola macrut, encara no n'entenc molt de linux, pero diria que la comanda el que fa es una descompressio. Si no te troba l'arxiu, has provat de fer-ho amb el descompressor que porta el linux mateix, sense comandes ni res.


Doncs sóc nou en això, no se gairebé res... com es diu el descompressor en qüestió? :mrgreen:
 
Avatar de l’usuari
Mad93
Moderadors
Moderadors
Entrades: 5850
Membre des de: dj. 27 nov. 2003, 20:00
Ubicació: Vivint a la universitat ><
Contacta:

dt. 23 gen. 2007, 12:52

Primer de tot, no hi ha aquest paquet a la teva distribució de linux?

Crec que a l'ubuntu t'hi pots instal·lar el synaptic, que és un instal·lador gràfic de paquets i instal·lar el ndiswrapper.

Per instal·lar el synaptic, tant com el ndiswrapper ho pots fer amb:

apt-get install synaptic ndiswrapper
Imatge
Tant avorrit que m'he fet un bloc... un més. Servidor mig online...

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants