Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
seventeen
Usuari
Usuari
Entrades: 7
Membre des de: dc. 05 nov. 2008, 11:32

BLEACH en Català

dc. 03 feb. 2010, 08:54

Aquet matí eh enviat aquet sugeriment el Canal Súper 3.

Salutacions.

Jo ús voldria fer una proposta, per poder comprar i doblar la sèrie Bleach.

Ja que era mateix, està lliure la seva llicencia, per que el canal on la donaven abans (BUZZ), a deixar de donar-la, ja fa temps. Per tant la podeu comprar per donar-la, per el nou canal súper 3, juntament amb les admissions d’ara: One piece, Inuyasha, Detectiu Conan,...

Si no podeu per falta de recursos, la proposta que ús faig és de fer una pàgina web o alguna cosa semblant, per que la gent poguí donar els diners que volguí per poder aconseguir la sèrie Bleach. Jo crec que molta gent ho faria (Jo sóc un), encara que només la gent posin 1 euros, si ho fan 100.000 persones serien 100.000 euros, i jo crec que en tota Catalunya hi ha més de 100.000 persones que ho farien, per tal de veure aquesta sèrie en la seva llengua materna.

Que penseu, que és possible o no.
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

Re: BLEACH en Català

dc. 03 feb. 2010, 09:48

seventeen ha escrit:
Aquet matí eh enviat aquet sugeriment el Canal Súper 3.

Salutacions.

Jo ús voldria fer una proposta, per poder comprar i doblar la sèrie Bleach.

Ja que era mateix, està lliure la seva llicencia, per que el canal on la donaven abans (BUZZ), a deixar de donar-la, ja fa temps. Per tant la podeu comprar per donar-la, per el nou canal súper 3, juntament amb les admissions d’ara: One piece, Inuyasha, Detectiu Conan,...

Si no podeu per falta de recursos, la proposta que ús faig és de fer una pàgina web o alguna cosa semblant, per que la gent poguí donar els diners que volguí per poder aconseguir la sèrie Bleach. Jo crec que molta gent ho faria (Jo sóc un), encara que només la gent posin 1 euros, si ho fan 100.000 persones serien 100.000 euros, i jo crec que en tota Catalunya hi ha més de 100.000 persones que ho farien, per tal de veure aquesta sèrie en la seva llengua materna.

Que penseu, que és possible o no.


Penso que et fas moltes il·lusions, però bé, almenys ho has probat.

A mi que portin bleach o no m'es igual, no és una sèrie que m'entusiasmi aixi que prefereixo que portin el ritme de OP del japó que ho inverteixin en doblar bleach...
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Risck
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1275
Membre des de: dt. 15 març 2005, 17:13
Ubicació: mmm.. bona pregunta...
Contacta:

Re: BLEACH en Català

dc. 03 feb. 2010, 10:05

no crec que arribessin ni als 50€ si tenen que comptar amb els donatius de la gent.
Imatge
 
seventeen
Usuari
Usuari
Entrades: 7
Membre des de: dc. 05 nov. 2008, 11:32

Re: BLEACH en Català

dj. 04 feb. 2010, 10:35

Ya tinc la resposta, es aquesta:

Hem pres bona nota de la teva recomanació i del suggeriment, gràcies per l'aportació. La possibilitat de contractar els drets d'emissió d'una sèrie no depèn només del preu, sinó també d'altres detalls legals: el mercat audiovisual internacional és un sector molt complex en què es donen tota mena de situacions. Hi estarem atents.
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

Re: BLEACH en Català

ds. 06 feb. 2010, 17:35

seventeen ha escrit:
Ya tinc la resposta, es aquesta:

Hem pres bona nota de la teva recomanació i del suggeriment, gràcies per l'aportació. La possibilitat de contractar els drets d'emissió d'una sèrie no depèn només del preu, sinó també d'altres detalls legals: el mercat audiovisual internacional és un sector molt complex en què es donen tota mena de situacions. Hi estarem atents.


Segueixo pensant que seria bo que no et fessis masses il·lusions, però bueno, mai se sap.

Gràcies per copiar-nos la resposta que et va donar tv3.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
tidu96
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 357
Membre des de: dl. 07 des. 2009, 19:55

Re: BLEACH en Català

ds. 06 feb. 2010, 17:53

Si ens tenim que esperar a que fassin Bleach anem bé =D
A mi tampoc m'emociona gaire aquest anime.

Que inverteixin els diners que es gastarien comprant Beach amb els capis del Detectiu conan =P
Imatge

Tinent Serguei Andropov del grup d'Operacions Especials de Rozenkreutz. A data d'avui, t'allibero dels teus deures com a soldat. Moltes gracies per tot Andropov.
 
Avatar de l’usuari
stex3
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 744
Membre des de: dg. 17 abr. 2005, 13:26
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: BLEACH en Català

ds. 06 feb. 2010, 19:11

Personalment jo crec que haurien de comprar una serie que ja estigues acabada ja per serie llargues tenen començades one piece, detectiu conan i segurament tambe pense comprar inuyaha. Una serie que podien comprar seria eyeshield 21 que ja esta acabada.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

Re: BLEACH en Català

ds. 06 feb. 2010, 19:52

stex3 ha escrit:
Personalment jo crec que haurien de comprar una serie que ja estigues acabada ja per serie llargues tenen començades one piece, detectiu conan i segurament tambe pense comprar inuyaha. Una serie que podien comprar seria eyeshield 21 que ja esta acabada.


Exacte, com dius tu, aquest cop han comprat 15 capis més de Inuyasha per posar-nos pràcticament al ritme japo. La pena és que inuyasha tpoc m'apassiona i poques vegades la miro. xD

PD: M'encantaria que doblessin Death Note en català. Realment ho trobaria genial.

Code Geass en català, també estaria bé.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Areko13
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 25
Membre des de: dl. 05 oct. 2009, 21:06
Ubicació: Paris

Re: BLEACH en Català

dg. 07 feb. 2010, 13:56

Jo dono la meva opinio.

Estic completament d'acord amb Bleach, i sip, jo faria la meva donacio. No, no es la meva seria preferida, pero s'ha guanyat un bon lloc i bona posicio.

Altres series a les que apuntaria amb el dit, son facilment, Eyeshield21 ( i que comsti que soc jugador de Rugby ( enemic natural del futbol america)) pero... es una seria molt bona amb lo qual, em fixo en la qualitat, no la rivalitat.
Altre serie, tambe acabada, Soul Eater, no fa falta coments per aquesta no? :D

Espero hagi servit d'algo lo dit! a cuidarse!

Keep Smiling
 
Avatar de l’usuari
Bardock
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 201
Membre des de: dj. 12 nov. 2009, 16:44

Re: BLEACH en Català

dt. 09 feb. 2010, 15:36

Jo hi posaria diners i tot.ç
Que fessin bleach en català sería la cosa que més feliç em faría en aquests moments es una serie increiblement bona, a la que naruto no arriba ni a la sola de la sabata.

I que deixin de fer detectiu conan, que ja cansa!
Imatge
 
seventeen
Usuari
Usuari
Entrades: 7
Membre des de: dc. 05 nov. 2008, 11:32

Re: BLEACH en Català

dg. 04 jul. 2010, 21:55

Al final sembla que tant insistir a dels TV3 perque fessin Bleach en catala a funcionat. Perque es veu que l'estrenaren amb el nou canal 3xl en setembre juntament amb Death Notet i Nana.
 
Avatar de l’usuari
terminator
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3015
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

Re: BLEACH en Català

dg. 04 jul. 2010, 21:59

seventeen ha escrit:
Al final sembla que tant insistir a dels TV3 perque fessin Bleach en catala a funcionat. Perque es veu que l'estrenaren amb el nou canal 3xl en setembre juntament amb Death Notet i Nana.


no crec que sigui per aixo, ja que hi ha gent que porta milenis demanant altres series i no els fan ni cas, segurament habran vist el bomb daquesta serie i han decidit probar-ho
 
bellagami
Usuari
Usuari
Entrades: 4
Membre des de: dl. 07 març 2011, 20:21

Re: BLEACH en Català

dl. 07 març 2011, 20:32

Jo sincerament com han dit abans, penso que haurien d posar-se al ritme d Japó amb One piece, es una molt bona sèrie i de la que té més capitols tv3 (405 de 489) i tenir 279247812734801780 sèries inacabades o molt allunyades dl nivell que foten al Japo doncs no esq sigui molt inteligent..
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

Re: BLEACH en Català

dt. 08 març 2011, 00:11

bellagami ha escrit:
Jo sincerament com han dit abans, penso que haurien d posar-se al ritme d Japó amb One piece, es una molt bona sèrie i de la que té més capitols tv3 (405 de 489) i tenir 279247812734801780 sèries inacabades o molt allunyades dl nivell que foten al Japo doncs no esq sigui molt inteligent..


El més probable és que segueixin treient més capítols de OP, per això no crec que ens hagim de preocupar massa ja que tv3 és la primera que sap que OP manté la expectació de molta gent i per tant, no crec que deixin de comprar-la sempre que puguin, esclar.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Maki
Moderadors
Moderadors
Entrades: 6323
Membre des de: dt. 18 maig 2004, 17:02
Ubicació: Donde-puedo-verte
Contacta:

Re: BLEACH en Català

dt. 08 març 2011, 12:22

I quan fem els 84 capitols pagats mooooolt més cars per a que vegis One Piece, què?
Al japó emeten 50 capitols al any, un per setmana. Desprès què?
Imatge

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 30 visitants