Anime i manga en català

Moderadors: Steve Maister, wachimiro, Bilkoff

Redyck
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1206
Membre des de: dc. 07 set. 2005, 01:15

Re: [MF] MegaPost One Piece 1-405(Cat/Jap DVD-Rip/HDTV) + Ex

ds. 24 març 2012, 12:09

Per al dilluns o dimarts ja tindreu una tanda de 12 episodis revisats i corregits.

PD: I ja estic preparat per la nova remesa de capítols que ben aviat faran (ja tinc totes les Raws següents :yeah: :yeah:).

youkai
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 170
Membre des de: dl. 04 jul. 2011, 18:25
Ubicació: Madrid, amb el cor en valència

ds. 24 març 2012, 12:31

Redyck ha escrit:
youkai ha escrit:
Hola, sols volia informar que mentre estava baixant les versions actualitzades, en el dlc on està tota la sèrie, al enllaç dels capítols 253-260 hi posa DVD-RIP, però en els capítols que jo tinc (quan ho vaig descarregar encara funcionava el MU) em fica HDTV, supose que hi ha hagut una errada a l'hora de pujar els capítols.
Aprofite per agrair a Redyck i a tots els que ací col·laboren el seu esforç dessinteressat, gràcies!!

Precisament des del 253 a 260 no s'hi van fer en HDTV perque no es van trobar les raws en aquesta resolució. El que hi va pujar en el seu dia els capítols va posar "HDTV" (1280x720) en lloc de "HD" o "DVD-Rip" (704x396), que seria el mes convenient. Comprova-ho tu mateix en els teus capitols.

Ara que tinc una mica de temps lliure hem posaré a revisar alguns dels capitols que m'heu dit que es veien malament.

Salu2.

Moltes gràcies per l'aclaració

supercisco96
Usuari
Usuari
Entrades: 4
Membre des de: ds. 24 març 2012, 17:27

ds. 24 març 2012, 17:37

Redyck ha escrit:
youkai ha escrit:
Hola, sols volia informar que mentre estava baixant les versions actualitzades, en el dlc on està tota la sèrie, al enllaç dels capítols 253-260 hi posa DVD-RIP, però en els capítols que jo tinc (quan ho vaig descarregar encara funcionava el MU) em fica HDTV, supose que hi ha hagut una errada a l'hora de pujar els capítols.
Aprofite per agrair a Redyck i a tots els que ací col·laboren el seu esforç dessinteressat, gràcies!!

Precisament des del 253 a 260 no s'hi van fer en HDTV perque no es van trobar les raws en aquesta resolució. El que hi va pujar en el seu dia els capítols va posar "HDTV" (1280x720) en lloc de "HD" o "DVD-Rip" (704x396), que seria el mes convenient. Comprova-ho tu mateix en els teus capitols.

Ara que tinc una mica de temps lliure hem posaré a revisar alguns dels capitols que m'heu dit que es veien malament.

Salu2.

Hola mira con el tema este de que no teneis las raws en HD desde el 253 hasta el 260, te quería decir que yo tengo las raws en HD 720p desde el 253 hasta el 256, si te interesan para montarlos en catalán me avisas, yo actualmente los subo en castellano y en HD en mi canal de Youtube Supecisco96...
Te escribo en español porque aunque yo sea catalán y lo entienda llevo 3 años fuera de catalunya y no me acuerdo mucho de el catalán escrito, lo podría hacer pero no tengo ganas de escribir algo y quedar en ridículo por equibocarme...
Yo sabes si te interesan avisame ;) Por cierto muy buenos post, como en castellano solo emitirán hasta el 263, me estaré viendo desde el 264 en catalán que es mucho mejor y más avanzado ;)

Redyck
Ushinchu
Ushinchu

ds. 24 març 2012, 18:58

supercisco96 ha escrit:
Hola mira con el tema este de que no teneis las raws en HD desde el 253 hasta el 260, te quería decir que yo tengo las raws en HD 720p desde el 253 hasta el 256, si te interesan para montarlos en catalán me avisas, yo actualmente los subo en castellano y en HD en mi canal de Youtube Supecisco96...
Te escribo en español porque aunque yo sea catalán y lo entienda llevo 3 años fuera de catalunya y no me acuerdo mucho de el catalán escrito, lo podría hacer pero no tengo ganas de escribir algo y quedar en ridículo por equibocarme...
Yo sabes si te interesan avisame ;) Por cierto muy buenos post, como en castellano solo emitirán hasta el 263, me estaré viendo desde el 264 en catalán que es mucho mejor y más avanzado ;)

Hay mucho engaño en esto de las resoluciones. Yo he llegado a encontrarlas en "supuestamente" HDTV PERO no eran más que un reescalado. No vaya a ser ese tu caso.

supercisco96
Usuari
Usuari
Entrades: 4
Membre des de: ds. 24 març 2012, 17:27

dg. 25 març 2012, 03:22

Redyck ha escrit:
supercisco96 ha escrit:

Hay mucho engaño en esto de las resoluciones. Yo he llegado a encontrarlas en "supuestamente" HDTV PERO no eran más que un reescalado. No vaya a ser ese tu caso.

Que no que yo noto lo que es verdadero 720p y lo que no... En serio es en HD y si no cuando los suba a mi canal del 253 al 256 os pongo un enlace y vereis que es un buen HD

ent18
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 46
Membre des de: dg. 25 des. 2011, 02:45

dg. 25 març 2012, 20:49

Redyck ha escrit:
PD: I ja estic preparat per la nova remesa de capítols que ben aviat faran (ja tinc totes les Raws següents :yeah: :yeah:).

Bé! Per octubre en principi no?

Guardales bé aquestes RAW... no vagi a ser que et peti el Disc Dur i després no pugis trobar-les, com li ha passat a en xxx001 al seu post de Detectiu Conan :( Que quan emetin nous capitols en català de DC no tindrem RAWS

hanamichi63
Usuari
Usuari
Entrades: 2
Membre des de: dg. 25 març 2012, 23:08

dg. 25 març 2012, 23:11

Hola crack gran aquesta serie, me la he estat baixant pero han caducat tots els links gracies per llegiró.

lionelmessi
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 34
Membre des de: dl. 04 oct. 2010, 10:50

dl. 26 març 2012, 13:19

Redyck ha escrit:
Per al dilluns o dimarts ja tindreu una tanda de 12 episodis revisats i corregits.

Que buena noticia y que ganas de tenerlos ya xDD (lastima que hasta despues de verano no los den...pero bueno, la espera vale la pena :yeah: )
Nada mas y nada menos que 51 capítulos nuevos, Sabondy y Impel Down :lol: :lol:

Gracias por todo Redyck!

Redyck
Ushinchu
Ushinchu

dl. 26 març 2012, 18:28

Por causas MAYORES, bloqueo temporalmente la bajada de los episodios. Más info en unos dias... o no.

Lizarus
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 429
Membre des de: dc. 15 ago. 2007, 13:46
Ubicació: Jardí de Balamb
Contacta:

dl. 26 març 2012, 18:46

Redyck ha escrit:
Por causas MAYORES, bloqueo temporalmente la bajada de los episodios. Más info en unos dias... o no.

Ostres, no fotis. T'estan "robant" la release? Espero que es solucioni aviat.
Imatge
PS3 - Lizarus
X360 - Drazkan

misa155
Usuari
Usuari
Entrades: 24
Membre des de: dj. 02 feb. 2012, 15:38
Ubicació: Girona
Contacta:

dl. 26 març 2012, 20:32

això no és un post, es un supermegaultrahiper post. de vritat moltísimes gràcies Redick. ets el meu ídol después d'en Ruffi

Redyck
Ushinchu
Ushinchu

dl. 26 març 2012, 21:10

A ver, explico un poco esto de los ficheros que he bloqueado.
Supongo que por causa de la mucha gente que se está descargando los ficheros, Mediafire creo que se ha dado cuenta y ha visto que los ficheros incumplen sus "normas" de hospedaje y las ha bloqueado para todos (excepto a mi, claro).

Por ahora veo un par de opciones: Una, dejar todo esto de una vez y mandarlo a tomar por c.. :plora: :adeu: Y dos, subirlo a otro server B) :yeah: .

Evidentemente he tenido una larga discusión con mi lado bueno y mi lado malo y al final hemos llegado a una solución consensuada: Volveré a subir los capitulos a otro Server!!!

El servidor elegido esta vez va a ser Fileserve. Creo que a más de uno le dará un yuyu al saberlo, sobretodo si tiene que bajar toda la serie. Pero viendo las demás opciones, esta es la mejor. Y esta vez será un fichero por capitulo sin dividirlo en partes. Y será en rar CON CONTRASEÑA y los nombres de los ficheros encriptados (pa que no se vea lo que hay dentro).

Con mi super fibra óptica no creo que me ocupe más de dos o tres días, así que toca esperarse un poco.

Si alguien tiene otra propuesta mejor estoy abierto a discutirla.

Salu2.

Victor-chan
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 64
Membre des de: dt. 26 jul. 2011, 14:21

dl. 26 març 2012, 21:50

Ya que estas puesto, podrías subirlo también a torrent (para los que les jode la vida el fileserve, Me Incluyo)
Van dos i cau el del mig!

Redyck
Ushinchu
Ushinchu

dl. 26 març 2012, 22:12

Victor-chan ha escrit:
Ya que estas puesto, podrías subirlo también a torrent (para los que les jode la vida el fileserve, Me Incluyo)

Compartir por Torrent mas de 160GB ^^u no está en mis planes, lo siento.

lionelmessi
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 34
Membre des de: dl. 04 oct. 2010, 10:50

dl. 26 març 2012, 22:56

Joder que mala pata!
A mi personalmente no me importa que servidor elijas, siempre que a ti te vaya bien ^^

Si los subes a fileserve lo normal es que no pase nada si los baja mucha gente, porque yo me bajo One Piece y otras series de fansubs y allí los cuelgan en servidores como fileserve, rapishare, depostfile... y la gente los baja a fuego xDD

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants