Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

promessha
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 25
Membre des de: dv. 10 feb. 2012, 20:45

Ninots Dr. Slump

dg. 30 des. 2012, 23:10

Bon dia a tothom... La veritat no se si aixo va aqui o si m'equivoco de forum, pero per provar...

M'agradaria que algu que domini el tema, em pogues dir a quina col.leccio de ninus pertanyen tots aquests que tinc del Dr. Slump i quan poden valer aproximadament. Si m'en falta algun, etc... Be realment, hi ha dos coleccions, tots els homes de caramel que es veuen, menys el nº 1 q esta dos cops, pertanyen a una altre col.leccio que si se el q valen i q son tots de un mateix pack d ninus, pero la resta, els vaig comprar a un videoclub perdut de la roca que els tenia en exposicio, i no se realment si vaig pagar molt, poc, si en falta algun (ja que son 30 en total i m'agradaria sapiguer si falta algun i acabar la "cole" posats a fer jeje). A veure si algu em pot dir algo. Gracies !

Imatge

Uploaded with ImageShack.us

TurboPork
Usuari
Usuari
Entrades: 23
Membre des de: dj. 14 març 2013, 17:32

Re: Ninots Dr. Slump

dj. 02 maig 2013, 19:31

Hola! Els de dr mashirito, ja ho saps.

La resta, formen part de ls dvd box japoneses que van surtir fa uns anys, es a dir, venia la dvd box ncha amb el eu crresponent pack d figures, i el mateix amb la dvd box hoyoyo.

No se si t'en falten o no, pero segur que formen part d'aquesta col.lecció. Ara mateix, no se quan poden valer, jo els vaig comprar els dos packs per uns 90 euros a l'any 2008. No especifiques si els tens sueltos o amb capsa, suposo que ara mateix en capsa el preu s'ha incrementat bastant pr el que he vist, pero sueltos no ho se, pero ho dubto, la qualitat es pèssima, sobretot si els compares amb els de dr mashirito.

De la col.leccio de dr mashirito, hi havia un pack especial que duia dues figures mes, que no eren mes que obokaman i arale en distintes postures.

Despres, per si t'interessa, hi ha altres col.leccions, com la militar, la deles gatchans, una dels invents del dr sembei, etc.

Espero haver-te ajudat, salutacions!

promessha
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 25
Membre des de: dv. 10 feb. 2012, 20:45

ds. 04 maig 2013, 14:16

Gracies per la info !

Els ninots els tinc sueltos, pero se que els tinc tots, nomes em faltaria un que es el Tori-bot ! jajaja pero no le vist mai enlloc, nomes en una foto.

Els del dr mashirito si que els tinc tots, fins i tot els especials pel que em van dir a al tenda on els vaig comprar.

TurboPork
Usuari
Usuari
Entrades: 23
Membre des de: dj. 14 març 2013, 17:32

dg. 05 maig 2013, 12:11

Ah, si, si , el torirobot, jeje, aquest no venia amb les capses, venia suelto! Despres si vaig a casa, intentaré fer una foto perque ho vegisamb la capsa. Els de dr mashirto venien amb capses individuals també, pero com la presentacio de les edicions ncha y hoyoyo, no ni ha cap, es una passada. En canvi, les figures, son dolentissimes, jeje

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants