Anime i manga en català

Moderadors: Maki, wachimiro

• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7

Joanks
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 495
Membre des de: dj. 27 abr. 2006, 21:33
Ubicació: Namek

[MEGA] Breaking Bad (Català) [Completa]

dc. 09 oct. 2013, 12:42

.
Imatge

Sinopsi:
Als cinquanta, la vida d'en Walter White (Bryan Cranston) és una lluita constant per superar obstacle rere obstacle. Si temps enrere s'havia dedicat, amb èxit, a la investigació química al prestigiós Los Alamos National Laboratory, ara en Walter compagina les classes amb alumnes de secundària desganats a Nou Mèxic amb una mitja jornada en un túnel de rentat de cotxes per arribar a final de mes. A banda d'això, ell i la seva esposa Skyler (Anna Gunn), una dona que es guanya la vida modestament comprant i venent objectes per eBay, han de pujar en Walter Júnior (R.J. Mitte), un noi de 17 anys molt tenaç amb paràlisi cerebral, fet que suposa un repte continu per a la família.

El dia després de la festa d'aniversari dels seus 50 anys, en Walter es desmaia al túnel de rentat. Quan a la sala d'emergències de l'hospital li diagnostiquen càncer i li donen dos anys de vida, ell opta per reservar-se la mala notícia.

Procurar pel futur de la seva família és ara la seva màxima prioritat i la millor ocasió per estrenar-se se li presenta quan el seu cunyat Hank (Dean Norris), que és un agent antidroga, li ofereix unir-se al seu equip. Durant una batuda en un laboratori de metamfetamina, Walter observa com un antic alumne seu, Jesse Lee Pinkman (Aaron Paul), se salva de quedar detingut. Aleshores, en Walter decideix aprofitar la seva experiència com a químic i proposa a en Jesse que es converteixin en socis.

En Walter requisa instruments de bona qualitat del magatzem de l'institut i, amb el seu fons de pensions, es compra una caravana de segona mà per convertir-la en un laboratori mòbil que els permetrà operar lluny de les mirades de veïns xafarders, competidors i policia. Gràcies a l'experiència de Walter, no triguen gaire a poder assaltar els carrers amb la metamfetamina més pura que Jesse hagi vist mai.

En vista d'un futur gris que l'ha alliberat de tot vincle amb la societat i l'ha deixat sense res a perdre, Walter White està a punt de patir una transformació radical; una transformació que el farà passar de marit i pare que lluita en el joc de la vida a un competidor intrèpid i despietat del perillós món de les drogues i el crim.
(extreta de TV3)
Si voleu més informació sobre la sèrie, visiteu: http://ca.wikipedia.org/wiki/Breaking_Bad

Característiques:
Àudio: català (i en la majoria de capítols també hi ha l'anglés)
Vídeo: DVD-Rip, TV3 HD-Rip i del "3 a la carta".
Subtítols: forçats en català.
Muntatge: Els capítols tenen diverses procedències. N'hi ha de Mecanoscrit.cat (muntador: Mgomezal) en DVD-Rip, també n'hi ha ripejats de TV3 HD fets per rucatalà (muntador: Teucre) i que vaig baixar en el seu moment per eMule, també n'hi ha muntats per mi en DVD-Rip i, quant a l'última temporada, és del "3 a la carta". Tot i la diversitat, els capítols es veuen molt bé; en done fe, ja que els he vist tots amb bona qualitat en la TV gran del saló i no m'han donat cap problema.
Fitxa del doblatge: http://www.eldoblatge.com/fitxa/4704
Contrasenya: (desplegueu per a fer-la visible)
http://forum.animelliure.net/

1a Temporada (2008)
Imatge
Capítols:

2a Temporada (2009)
Imatge
Capítols:

3a Temporada (2010)
Imatge
Capítols:

4a Temporada (2011)
Imatge
Capítols:

5a Temporada [1a part] (2012)
Imatge
Capítols:

5a Temporada [2a part] (2013)
Imatge
Capítols:

----------------------------

Puge a descàrrega directa Breaking Bad per petició d'un usuari. Si no l'heu vista, aquesta és una bona oportunitat.
No deixeu de vore aquesta obra mestra amb les veus dels grans Domènech Farell i Hernan Fernández!

US LA RECOMANE DE TOTES TOTES!!

ATENCIÓ: DIVERSOS USUARIS M'INFORMEN QUE UNA PART DELS ENLLAÇOS O BÉ JA NO ESTAN OPERATIUS, O BÉ LA CONTRASENYA DE L'ARXIU DESCARREGAT S'HA FET MALBÉ I NO ES POT DESCOMPRIMIR.
TINC LA INTENCIÓ DE REPUJAR LA SÈRIE, PERÒ, PER DIVERSOS MOTIUS, TARDARÉ UNA MICA.
MENTRESTANT, US RECOMANE QUE ACUDIU A MECANOSCRIT, ON SÍ QUE ESTÀ TOTA PLENAMENT OPERATIVA.
Joanks l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. 07 oct. 2016, 19:40, en total s’ha editat 16 vegades.
ImatgeUn viatge que va començar fa molt de temps, en un lloc ni proper ni llunyà.
Aquesta és la nostra història. Aquests són els nostres herois. BOLA DE DRAC!!

Maki
Moderadors
Moderadors
Entrades: 6313
Membre des de: dt. 18 maig 2004, 17:02
Ubicació: Donde-puedo-verte
Contacta:

Re: [MEGA] Breaking Bad [Cat] [Completa + Extres] [Pujant]

dc. 09 oct. 2013, 15:12

Crec que seria millor si deixes els capitols sense amagar. Si no, sembla que no hagis pujat encara res.
Imatge

Joanks
Sushinchu
Sushinchu

dc. 09 oct. 2013, 18:51

Doncs sí, ben mirat ^^u Ho havia posat així perquè volia posar els enllaços, però al final he optat per posar-los amb el títol.

Afegida tota la 2a i començant la 3a! Segurament, demà estarà tota.
ImatgeUn viatge que va començar fa molt de temps, en un lloc ni proper ni llunyà.

taketokun
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 858
Membre des de: dg. 17 gen. 2010, 21:28

dc. 09 oct. 2013, 21:14

Doncs va, li donarem una segona oportunitat a la serie, ja que quan la van fer al 3xl la vaig deixar al tercer o quart episodi.

Joanks
Sushinchu
Sushinchu

dj. 10 oct. 2013, 18:39

Si hi continues una mica més, ja voràs com t'acabarà enganxant. Una vegada arranca, ja comença l'emoció.

Aprofite per actualitzar amb la pujada de tota la sèrie doblada al català. Em queda enllestir els últims capítols subtitulats per a pujar, però això ja per a demà.

:adeu:

inuyasha000
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 317
Membre des de: dj. 28 oct. 2010, 01:16

dj. 10 oct. 2013, 21:42

m'han parlat molt be d'aquesta serie li donare 1 oportunitat l'ha baixare :D

Joanks
Sushinchu
Sushinchu

Re: [MEGA] Breaking Bad (Català) [Completa + Extres]

dv. 11 oct. 2013, 12:27

No te'n penediràs! Jo la vaig descobrir gràcies a les recomanacions del gran crític serièfil Toni de la Torre. Ací en teniu el seu blog: http://blogs.tv3.cat/seriesenblog.php El seguisc regularment i acostume a llegir les crítiques que fa. Gràcies a això he descobert moltes grans sèries.

Actualitze amb la pujada completada de Breaking Bad. Que la gaudiu tant com l'he gaudida jo! :yeah:
(Em falten els extres que ja pujaré quan els ordene una mica.)

:adeu:

inuyasha000
Sanshinchu
Sanshinchu

Re: [DD] [MEGA] Breaking Bad (Català) [Completa + Extres]

ds. 12 oct. 2013, 19:00

encara no la puc baixar perque tinc que fer lloc al dis cur que el tinc fins la bandera de series i anime xD

Joanks
Sushinchu
Sushinchu

dg. 13 oct. 2013, 18:40

Doncs no et preocupes, que jo crec que aguantarà al MEGA. L'he comprimida amb contrasenya i amb un nom discret. A vore si fan bondat i no l'esborren... :xiulant:

inuyasha000
Sanshinchu
Sanshinchu

dg. 13 oct. 2013, 20:17

els he posat el JD y ja anire baixan.los de mica en mica :D

venomic69
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 58
Membre des de: ds. 26 gen. 2013, 23:09
Ubicació: A dalt de la montanya

dl. 14 oct. 2013, 01:55

Moltes gràcies Joanks!!! :profident: :profident:
Lluita per aconseguir allò que realment desitges...

Joanks
Sushinchu
Sushinchu

dt. 15 oct. 2013, 09:59

De res, venomic69! Que la gaudisques! :yeah:

Joanks
Sushinchu
Sushinchu

dv. 15 nov. 2013, 12:00

Aprofite per informar que, segons avança Toni de la Torre, els nous capítols de Breaking Bad (els 8 últims de la sèrie), ja tenen data d'estrena en català: a principis de 2014! :)
http://blogs.tv3.cat/seriesenblog.php?itemid=52037

Segons vagen eixint, aniré substituint els enllaços que estan en versió original subtitulats pels doblats. :yeah:

inuyasha000
Sanshinchu
Sanshinchu

dv. 29 nov. 2013, 22:49

pots pujar de nou el 3x12 y 3x13? els he baixat diverses vegades i en diuen que estan danyats gracies :D

Joanks
Sushinchu
Sushinchu

dt. 03 des. 2013, 18:38

Hola! Acabe de baixar-me els dos capítols que indiques en un ordinador on no han estat mai i, després de descomprimir-los, els he pogut reproduir perfectament. Mira a vore si te'ls pots baixar de nou. Prova en un altre ordinador, si de cas. Jo me'ls he baixat amb el Jdownloader.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants