Anime i manga en català

Moderadors: Kero, Steve Maister

xagasa
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2214
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: (Peticions) Anime Urotsukidoji -Saga Ovas ''Pelicules''

dv. 02 set. 2016, 00:36

Django ha escrit:
9 ovas? no eren 5? estan les 9 en castella?

Realment la primera pelicula son 3 oves que manga video va ajuntar en format pelicula.
Quasi el mateix amb la segona part que son 2 oves i manga video va fer el mateix les va ajuntar en una.
Apartir de la 3a ho va distribuir cartoonia i ho va editar com la versio original 4 oves.
La 4a en te 3 oves i tambe les van editar aixi.

xaiman
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2440
Membre des de: dv. 15 set. 2006, 22:28
Ubicació: al planeta d'en kaito

dc. 14 set. 2016, 10:11

Hola, he estat mirant el tema i de moment fare la 1 per si realment hi ha interes no tinc molt de temps per pedre si no agrada. Seran 18,5 gb. si despres algu vol fer un rip es lliure. a10 :yeah:

xagasa
Ryushinchu
Ryushinchu

dc. 14 set. 2016, 10:34

xaiman ha escrit:
Hola, he estat mirant el tema i de moment fare la 1 per si realment hi ha interes no tinc molt de temps per pedre si no agrada. Seran 18,5 gb. si despres algu vol fer un rip es lliure. a10 :yeah:

Ostres seria genial si fesis aquesta versio de oves. Si vols et paso els audios.

Edit: M'han deixat tot els vhs de les oves. El problema es que el meu reproductor vhs es va retirar. He mirat en una botiga de segona ma i el preu es alucinant. M'han dit que es aixi perque els reproductors vhs ara han passat a ser un objecte de coleccionista. No dire el preu. Pero es mes car que un dvd gravador.

xaiman
Ryushinchu
Ryushinchu

dv. 16 set. 2016, 20:06

Aqui teniu la version 720p tambe tinc feta la 1080p y estic fen un dvdrip ja que no trobo raws bones. La diferencia del dvdrip es que es veu mes imatge al ser 4:3.
Si algu amb temps pot fer un bon post li agrairia. a10 :yeah:

https://mega.nz/#!jBhgTQrT!THwWnm8IH6Xx ... kzMjH5qK_w

xagasa
Ryushinchu
Ryushinchu

ds. 17 set. 2016, 12:00

xaiman ha escrit:
Aqui teniu la version 720p tambe tinc feta la 1080p y estic fen un dvdrip ja que no trobo raws bones. La diferencia del dvdrip es que es veu mes imatge al ser 4:3.
Si algu amb temps pot fer un bon post li agrairia. a10 :yeah:

https://mega.nz/#!jBhgTQrT!THwWnm8IH6Xx ... kzMjH5qK_w

Ostres quina sorpresa. Encara no m'ho crec. Moltes gracies. Es veu molt be. Quina diferencia amb la versió vhs que tinc jo.
¿Tens pensat fer la segona?. Realment de tota la saga les dues primeres son les millors. Salutacions i bona feina.

Edit:
-Veig que la raw es de la versió bluray disc english com posa als credits finals.
Tal com he dit es veu molt be i aquesta edició es la mateixa que va utilitzar manga video en les dues primeres pelicules.
-Dit d' una altre manera la versio en vhs del 1990 que va editar manga video era la versio anglesa. I si has pogut aconseguir la pelicula 2 en bluray english
et servira igual de be perque tindra la mateixa durada i format. (La versió japonesa no serveix perque tan la peli 1 com la 2 les van tallar en forma de oves)
Salut i espero que si disposes de temps puguis fer la 2 que també es molt bona.
Moltes gracies :yeah:

xaiman
Ryushinchu
Ryushinchu

ds. 17 set. 2016, 22:06

en bluray domes van editar la primera les altres seran en dvdrip domes les que son doblades asta la 4 pero de moment estic per la 1 encara. a10 :yeah:

xagasa
Ryushinchu
Ryushinchu

dg. 18 set. 2016, 15:14

xaiman ha escrit:
en bluray domes van editar la primera les altres seran en dvdrip domes les que son doblades asta la 4 pero de moment estic per la 1 encara. a10 :yeah:

Doncs per mi perfecte si les fas en versió dvd. Sempre es molt millor que en vhs com estan actualment. El tema de fer un post. Doncs si vols el vaig preparant jo la sinopsis de les pelicules. Bueno si et sembla be m'ho dius ok. Salut :yeah:

xaiman
Ryushinchu
Ryushinchu

dg. 18 set. 2016, 21:23

Si si pots ferlo sense cap problema i posar la versio que hi ha. a10 :yeah:

xagasa
Ryushinchu
Ryushinchu

dj. 19 gen. 2017, 11:05

Fa uns dies parlant amb un amic de pelicules de manga video va sortir el tema de les oves de urotsukidoji. Per sort ell te el vhs de urotsukidoji 2 i ha conectat el vhs al pc i ha pogut extreure l'audio. Ha quedat un audio bastant bo comparat amb el audio amb sorolls que existeix actualment. Si algu tingues el bluray o una versio dvd de qualitat bona li puc passar l'audio.

jordi.sansa
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 336
Membre des de: dv. 19 ago. 2011, 17:35

dt. 24 gen. 2017, 23:07

ostres quins records, ara m'ho baixo! gràcies xaiman.

cronos
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 96
Membre des de: dt. 03 juny 2014, 22:34

dj. 27 jul. 2017, 10:03

Al final com ha quedat el tema? s'ha fet el montatge de la saga o no?
Algú disposa del DVD originals?

Teniu una llista dels DVD en anglès de totes les pelis al menys?

xagasa
Ryushinchu
Ryushinchu

dj. 27 jul. 2017, 12:22

En dvd nomès van sortir les dues primeres però va ser una edició limitada. Ho confirmo perqué jo les vaig tenir. Crec que les va editar mangafilms i l'audio era castellano i japones amb sub per censures ja que era edició sense censures. Actualment disposo de tots els audios en qualitat d'audio bastant bo per part d'un amic que tenia els 2 primers vhs de mangafilms i les la resta d'oves que va editar cartoonia. L'audio va ser extret amb un vhs conectat al ordenador per mirar de no perdre qualitat d'audio.

-Osigui que si algu s'anima i te raws per fer el muntatge menvii un mp i li pasare els audios. Seria bo fer una bona versio actualment les versions que hi ha a google son de molt mala quailitat i el audio de la 2 es dolentissim el audio que tinc actualment es sense soroll de fons.

-Nota: Si pot ser m'agradaria que si algu em demana els audios sigui per fer la versio i compartirla a la web. Ho comento mes que res perque me trobat que es demana audios asegurant fer una bona relase i al final. Si te visto no me acuerdo.

Salutacions. :yeah:

xagasa
Ryushinchu
Ryushinchu

dj. 24 ago. 2017, 10:59

¿Algú sap on es poden trobar raws de les pelis? A poder ser amb format peli. Osigui les oves enganxades. Els DVD japos de les oves tenen molt mala qualitat. Existeix la versió americana amb format pelis. Serien 4 pelis. ¿Si algú em pot dir on puc trobarles provaré de fer-les jo mateix?

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants