Anime i manga en català

Moderadors: Kero, Steve Maister

Naruto
Usuari
Usuari
Entrades: 2
Membre des de: ds. 30 des. 2017, 23:22

[PET] Kenan & Kel

dg. 31 des. 2017, 00:04

hola a tots i totes!!
Porto un temps buscant la sèrie de Kenan i kel en català, però no he tingut molta sort. El màxim que he trobat ha estat algun capítol i per aqui algun tema vell i oblidat, però poc mes.

És una llàstima que sigui tan difícil de trobar, ja que era una sèrie molt bona i divertida!

Com de tant en tant recordo la sèrie i mai la trobo, m'he animat i he decidit registrar-me i crear aquest tema a veure si hi ha sort! imagino que hi haurà més gent interessada en aquesta sèrie, així que si algú mes està interessat que s'animi i demostri el seu interès també!!!! :)

moltes gràcies amics!

Saggio
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 179
Membre des de: dc. 18 juny 2014, 09:47

Re: [PET] Kenan & Kel

dv. 05 gen. 2018, 01:36

Hi ha un projecte en marxa però és secret per culpa de personatges que es dediquen a robar el material i dir que és seu o que simplement menyspreen al ripejador i al que va gravar la serie.

Naruto
Usuari
Usuari
Entrades: 2
Membre des de: ds. 30 des. 2017, 23:22

dt. 09 gen. 2018, 12:35

Hola Saggio
Moltes gràcies per la resposta! no sé si és una bona notícia o dolenta, ja que dius que és secret. Sempre hi ha personatges d'aquest tipus a tot arreu i em sap greu que per gent així tots surtim perjudicats. És una vergonya la gent així!

Dit això, hi ha alguna forma d'estar en aquest projecte secret? m'agradaria molt, ja que com vaig dir en el meu primer missatge aquesta sèrie m'agradaria tenir-la.

Moltes gràcies de nou a tots i totes!

evilgio88
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 300
Membre des de: dv. 23 març 2007, 16:11

dc. 10 gen. 2018, 00:46

jo tambe vui estar en el projecte

moltes gracies
ImatgeImatgeImatge

Qui està connectat