Anime i manga en català

Moderadors: Maki, wachimiro

Marcuz M Law
Usuari
Usuari
Entrades: 6
Membre des de: dl. 15 feb. 2016, 21:03

Re: [Mega][26/53]Avatar, La Llegenda de la Korra [CAT][WEBDL][720p]

dj. 17 oct. 2019, 00:23

Hola bones, la resta de capítols teniu pensat pujar-los?

Moles gràcies

Hakyra
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 277
Membre des de: dj. 06 set. 2018, 15:00

dt. 22 oct. 2019, 12:38

Marcuz M Law ha escrit:
Hola bones, la resta de capítols teniu pensat pujar-los?

Moles gràcies

AH MERDA M'EN HE OBLIDAT DE KORRA

Aquesta tarda em baixo la season 3 Asap i la pujo!!
La 4 segurament tambe, intentare tenirla com mes aviat millor

Hakyra
Sanshinchu
Sanshinchu

dv. 25 oct. 2019, 14:59

Ja m'estic baixant tota la Season 3. Quan pugui la penjo.

Per cert, a partir de la Tercera Temporada, el color te entre 2 i 3 frames de delay per a tots els episodis restants. (no em pregunteu com perque no en tinc ni idea, el video venia dona't aixi) No hi puc fer res.

Canviar la font del video tampoc ho arreglaria ja que TV3 talla i escurça les pauses en negre, hauria de ajustar tot el audio i no crec que valgui la pena a ser honest.

Com ja vaig dir, espereu a que algun mecenes faci una versió com deu mana si podeu. (Intervención al final faràs la sèrie o no?)

Hakyra
Sanshinchu
Sanshinchu

dl. 18 nov. 2019, 08:57

Avui si puc la penjo, torno de la feina a les 8 de la tarda, a veure si no m'oblido i la penjo ja

Hakyra
Sanshinchu
Sanshinchu

dl. 18 nov. 2019, 22:47

VINGA VA UNA MICA MÉS HÒSTIA:

Imatge

A veure si la aconsegeuixo penjar avui, vinga fotre una tirada de 26 caps de cop a veure si puc (S'estan baixant molts encara)

Update: Ja s'han baixat tots, ara procedeixo a converitr els subtitols, abans he de fer login a les meves 23 contes de MEGA (o sino s'esborren els arxius) per tant puc trigar una mica, els episodis s'aniran pujant a mesura que els vagi fent, pero per demà al matí haurien de estar tots

Update abans de la finalització d'aquest projecte: Els estic fent tots, de moment vaig per el 35, potser algun capitol te un typo, ja que els estic fent tots de una sola tirada i tocar les metadates, subtitols i dades de 26 capitols de cop es algo cansat, els vaig pujant a mesura que acabo de treure'ls del forn (o, en aquest cas MkvToolNix). abans de la 1:00 ja haurien de estar tots penjats

Hakyra
Sanshinchu
Sanshinchu

Re: [MEGA]Avatar, La Llegenda de la Korra [COMPLETA][CAT][WEBDL][720p][53 Capítols]

dt. 19 nov. 2019, 01:12

Doncs... Ja esta!! un Projecte menys per fer, si us ha sigut útil o us he facilitat mirar aquesta sèrie en català ja estic content :)

No oblideu donar suport a TV3 quan dobli series que us interesin!! sense ells això no seria possible!!

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants