Anime i manga en català

Moderadors: Kero, Steve Maister

zbrat
Usuari
Usuari
Entrades: 9
Membre des de: dj. 19 maig 2016, 20:09

Perfect Blue [BR Selecta]

dg. 15 set. 2019, 01:41

Hola!

Algú té el bluray de Selecta de Perfect Blue? Tinc la original de 1997 amb so estereo però el 2016 es va fer una remasterització en castellà 5.1 i m'agradaria molt tenir-la.

Moltes gràcies!

Hakyra
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 264
Membre des de: dj. 06 set. 2018, 15:00

Re: Perfect Blue [BR Selecta]

dg. 22 set. 2019, 18:11

Al CeX val com 8 euros i n'hi acostuma a haver-ni un munt de elles... suposo que deu ser fàcil de aconseguir

fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3304
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

dg. 13 oct. 2019, 20:13

El 5.1 d'aquesta peli (també la de Patlabor) es horrible, el doblatge es va fer en mono i van posar aquest àudio al 5.1 japones (treient el canal de les veus del japones), amb la qual cosa va crear interferències i cancel·lacions al fer aquesta mescla, per a rematar-ho a sobre te el to de l'àudio malament, aixi que s'escolta com el cul, si voleu un bon àudio useu el del DVD de Manga Films.

Hakyra
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 264
Membre des de: dj. 06 set. 2018, 15:00

dc. 30 oct. 2019, 02:57

fabrebatalla18 ha escrit:
El 5.1 d'aquesta peli (també la de Patlabor) es horrible, el doblatge es va fer en mono i van posar aquest àudio al 5.1 japones (treient el canal de les veus del japones), amb la qual cosa va crear interferències i cancel·lacions al fer aquesta mescla, per a rematar-ho a sobre te el to de l'àudio malament, aixi que s'escolta com el cul, si voleu un bon àudio useu el del DVD de Manga Films.

Lo pitjor no es que facin aquestes bestieses, sino que a sobre no et donen altre opció que mirar la seva monstruositat.
No tinc problema amb que facin aixo, simplement en que em donin la opcio de escoltar el audio original sense retocar ja estaria be.
En serio que no se que coi fan.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants