Anime i manga en català

Moderadors: Steve Maister, wachimiro, Bilkoff

ackman
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 71
Membre des de: dt. 02 maig 2006, 15:17

Dracs i masmorres ep.24 (Dungeons & Dragons)(Toei Animation)(DOBLATGE PERDUT!)

dl. 28 oct. 2019, 21:58

Imatge

Aquí teniu l'episodi 24 d'aquesta gran sèrie que crec que molts estarieu esperant. La poso a manga/anime perquè l'animació és realitzada per Toei Animation.
Crec que no calen presentacions, aquí el teniu:
https://racaty.com/s25edsski1zs

No disposo de més capítols, així que de moment és l'únic que existeix ara mateix en català. Espero que el disfruteu ;)
Buscant algo sobre el doblatge català d'aquesta sèrie em vaig trobar aquest comentari referent a l'edició de DVD en castellà:
Un compañero escribio mail por el tema al editor, y han salido datos, como minimo interesantes.
El doblaje catalan no se incluye, ya que la tv catalana no tiene ni puñetera idea de donde esta, o si esta. Se le da por perdido. Y yo que pensaba que esas cosas solo pasaban con tve en emisiones muy antiguas donde reutilizaban las cintas.

Enjoy!

terminator
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2572
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

Re: Dracs i masmorres ep.24 (Dungeons & Dragons)(Toei Animation)(DOBLATGE PERDUT!)

dl. 28 oct. 2019, 22:57

Potser abans del que us penseu tindreu una sorpresa ( no per part meva)

XenoVageta
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 34
Membre des de: ds. 15 abr. 2017, 19:28

Re: Dracs i masmorres ep.24 (Dungeons & Dragons)(Toei Animation)(DOBLATGE PERDUT!)

dv. 01 nov. 2019, 08:52

Mooltes gracies! es impensable com s'hagi perdut el doblatge d'aquesta serie, amb la de vegades que la van repetir. Ja estava cansat de veure-la, tenia alguns episodis casi grabats a la mémoria. En fi, si el Petit Xef ha aparegut, tot es possible.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant