Anime i manga en català

Moderadors: Moderadors, Webmaster

Otohure
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 88
Membre des de: dg. 09 maig 2021, 21:17
Ubicació: Planeta Kaitō

Perquè "Animelliure" em sembla el millor lloc per parlar d'anime

dl. 21 juny 2021, 23:36

• Comunitat. Comencem pel sana que és la comunitat, no hi ha insults ni mals rotllos. La gent t'ajuda o et corregeix, però mai et parla malament o et eleva el to.

• Que sigui en català. No sabia que hi havia fòrums que eren completament catalans. Conec el fòrum pels meus pares que em van recomanar. M'encanta.

• La qualitat de l'anime de Animelliure. L'anime està en la millor qualitat possible.

• La informació. També té molta informació interessant.

『 Aquestes són algunes raons de per que em sembla la millor web informativa i el millor fòrum 』

wachimiro
Moderadors
Moderadors
Entrades: 1893
Membre des de: dg. 19 feb. 2006, 16:53
Ubicació: China

Re: Perquè "Animelliure" em sembla el millor lloc per parlar d'anime

dt. 22 juny 2021, 18:08

Mal rotllos de tant en tant apareixen i tenim una ració de drama xD. Pero gràcies a la gent que comparteix material aquest fòrum és força útil. Ara amb el canvi de requerir missatges està arribant gent nova, a veure si amb sort algú nou ens pren el relleu i els moderadors ens podem jubilar ;).
Si teniu cap problema per descarregar amb JDownloader feu servir aquesta versió i actualitzeu aquí la trobareu. -->>JDownloader <<--

terminator
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2812
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

Re: Perquè "Animelliure" em sembla el millor lloc per parlar d'anime

dj. 24 juny 2021, 14:41

Otohure ha escrit:
• Comunitat. Comencem pel sana que és la comunitat, no hi ha insults ni mals rotllos. La gent t'ajuda o et corregeix, però mai et parla malament o et eleva el to.

• Que sigui en català. No sabia que hi havia fòrums que eren completament catalans. Conec el fòrum pels meus pares que em van recomanar. M'encanta.

• La qualitat de l'anime de Animelliure. L'anime està en la millor qualitat possible.

• La informació. També té molta informació interessant.

『 Aquestes són algunes raons de per que em sembla la millor web informativa i el millor fòrum 』

Para mi esto solo es una sombra de lo que era en 2004/2005, alli si que te ayudaba la gente y agradecian cada subida que hacias, ahora se ha convertido en: o subes la serie cuando yo te digo o eres mierda y te insulto encima... Tienes que dejar de lado tu vida para que esten contentos, basicamente en eso se ha convertido, yo he tenido casos asi, y esque se ha llenado de gente que lo quiere mascado todo hoy dia, antes colaborabamos entre todos, buscabamos material entre todos y conseguiamos de todo.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants