Anime i manga en català

Moderadors: Moderadors, Webmaster

 
Avatar de l’usuari
V0ldem0rt
Usuari
Usuari
Entrades: 8
Membre des de: dg. 14 març 2021, 10:18
Ubicació: BDN
Contacta:

Re: Presentacions! [Fil perquè et presentis a la comunitat d'Animelliure]

dj. 25 ago. 2022, 09:10

Bon dia a tothom !

Vaig estar registrat a Animelliure durant anys i panys. No vaig participar mai als forums :kk: :jiji: , era dels que anava mirant la pàgina web principal i quan m'interessava algun contingut doncs el baixava. :xiulant: No sé si farà un parell d'anys em vaig tornar a registrar, em va ser impossible recuperar l'anterior registre, suposo que vàreu fer neteja a la base de dades d'inactius.

Bé doncs em teniu per aquí, jo no puc aportar gaire però faré el què pugui. ;-)

Salut i gràcies per ser-hi ! :yeah:
 
Neotix10
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 387
Membre des de: dc. 27 jul. 2011, 00:12

Re: Presentacions! [Fil perquè et presentis a la comunitat d'Animelliure]

dj. 29 set. 2022, 19:32

Molt Bones de Nou! Feia mil que no pasaba pero aquí? Tot be per aquí de nou???
Espero que sí, intentaré participar-hi mes. :adeu: ^^
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Unknown Pseudoartist
Usuari
Usuari
Entrades: 12
Membre des de: dc. 09 nov. 2022, 18:02
Ubicació: Unknown Lands
Contacta:

Re: Presentacions! [Fil perquè et presentis a la comunitat d'Animelliure]

dv. 25 nov. 2022, 18:25

Hola a tothom! Sembla que no es millor moment per començar a partitipar, ja que el forum no te la activitat que es podria esperar. Pero tot i així, i com a nostalgic de les epoces deuradas "dels forums de tota la vida", m'encantaria contribuir d'alguna manera.

Soc una persona que va començar a fer "covers parodia" de música de videojocs de manera totalment accidental, fent el pallasso per simplement fer riure una mica a la gent. Amb el temps i la pràctica, però, estic aprenent molt i millorant dia tras dia, així com tenit la gran sort de contar amb músics de veritat que colaboran tocant instruments pels meus arrangements i mes.

Normalment faig música principalment per una comunitat i concurs de música de videjocs anomenada Dwelling of Duels, on tinc gaire be tot el que faig des de l'any passat, tant les coses que son "parodia en solitari" com cossetes mes series amb músics colaborant, i de vegadas jo colaborant amb altres també.

I recentment, tras fer uns cuants remixes de videojocs clàssics de Bola de Drac Z (la saga Butouden de la SNES principlament) estava pensant en fer un petit álbum o EP amb totes aquestes cançóns, i m'agradaria compartir algunes d'aquestes cosses al forum.

De moment deixo una mostra d'un remix del tema d'en Vegeta al videojoc DBZ Super Butouden 1, amb clips de veu del Vegeta català com si el mateix estigués "cantant a una tornada força enganxosa" :D, espero que os agradi (o al menys us faci riure una miqueta!)
https://cubeatic.com/index.php/s/KztAs4wmicS3rqP

I be, això es tot per ara, suposo. Espero participar mes subint i contribuir una mica a que el foro no estigui tant "mort" :)
 
Avatar de l’usuari
Andreuenc
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 119
Membre des de: dl. 04 set. 2017, 22:23
Ubicació: Barcelona (Catalunya)

Re: Presentacions! [Fil perquè et presentis a la comunitat d'Animelliure]

dg. 29 gen. 2023, 21:35

Hola a tothom! Sembla ser que no em vaig presentar quan em vaig registrar al seu dia, l' any 2017, així que aprofitaré aquesta estona per fer-ho. Pero primer de tot vull donar-vos les gracies per aquesta web i aquest forum i per totes les vostres series, pel.licules, ova's i animes. Hem vaig registrar poc després que la noia amb la que duia set anys em deixés i sincerament l' anime va ser un dels meus refugis. Veure de nou moltes de les series i pel.licules que ja havia vist al seu dia i sobretot poder veure el munt de series i pel.licules que no habia pogut veure... (aquell maleït horari de si no recordo malament dijous a la nit al 33, on feien anime i que sempre em perdia, ostres tot el que em vaig perdre...no vaig veure al seu dia Evangelion, amb aixó ho dic tot i mira que no em perdia el Super3 ni els animes que feien al vespre...pero aquell horari de dijous...quin drama). Doncs be, gracies per tot, perque amb tot el que teniu aqui em vaig poder distreure, no pensar tant i deixar passar el temps! Arrel de totes aquestes descarregues que vaig fer, es quan em vaig animar a fer aquelles pujades a Yandex: El puny de l' estel del nord, La reina del mil.leni, Ninja Scroll, El vent d' amnesia i Venus Wars, carai, era el mínim que podia fer (que per cert vaig tenir que aprendre a muntar videos i audios i convertir videos per poder fer-ho, perque no ho havia fet mai).

Doncs be, em dic Daniel, m' agrada el futbol i soc soci del Sant Andreu, a veure si puguem aviat a 2ª RFEF. A part m' agrada l' anime i la musica en general, pero sobretot Metal, Grunge, Rock, Metal Industrial i Rock Català. Els meus herois favorits son Mortadelo i Filemón i l' Spiderman. També m' agraden els ordinadors, el meu te força anys, es un Core2Extreme QX9770 a 3200 Mhz. (Overclockejat a 3600 Mhz.) amb 16Gb DDR3 1333 Mhz (En teoria hauria de poder overclockejar-se a 1600 Mhz. pero no m' ensurto), amb una GeForce GTX 1050 TI OC 4gb i una Sound Blaster X-FI Xtreme Gamer Fatal1ty Pro, penso que te corda per estona i sincerament tinc ganes que surti Diablo 4. També m' agraden les videoconsoles, tinc la PlayStation 4, pero també la 3 Slim i la 2 Fat (Gracies Wallapop per permetre'm "recuperar-les" per la causa), be, també tinc una NASA (Una NES clónica). No cal que digui que també m' agraden els videojocs i els jocs d' ordinador (Si em poso a parlar d' aixó no acabem fins demà, el que si que diré es que somio amb el retorn de PC Fútbol) i es clar al PC tinc un sistema dual amb Windows 10 x64 i Windows 7 x86, ja que per la retrocompatibilitat amb els jocs antics, de la época de Windows 95 en endavant es el millor que hi ha, més encara si a Windows 7 l' instal.leu DosBox ECE, que entre altres coses te suport per 3DFX, juntament amb D-Fend Reloaded pels jocs de l' época d' MS-DOS (penseu que el meu primer PC va ser un Pentium 133 l' any 1995 o 1996), tot i que abans havia tingut un Amstrad CPC 464 de Cassette. He de dir, que l' XP també es molt bo en aquestes qüestions de retrocompatibilitat. I res de màquines virtuals, serveixen per fer proves pero son molt limitades.

A part d' aixó doncs no se que dir (Sort que no se que dir...), soc de l' any 80. Recordo l' era pre Club Super 3, la veu en off anunciant la programació, el Dr. Slump, el Capità Harlock, Els barrufets, Tintin, Asterix i Obelix, Mortadelo i Filemón, Spiderman, D'Artacan, el Barrio Sesamo o Los mundos de Yupi, tots els programes d' en Josep María Bachs, per exemple. Penso que tot aixó s' ha de conservar, i es maco que hi hagi webs on es pugui descarregar o mantenir. Tot aixó es cultura, es historia i a sobre es en la nostra llengua, el català.
Visca la Unió Esportiva Sant Andreu!!!
 
Avatar de l’usuari
martigs
Usuari
Usuari
Entrades: 3
Membre des de: dg. 12 feb. 2023, 14:46

Re: Presentacions! [Fil perquè et presentis a la comunitat d'Animelliure]

dt. 21 feb. 2023, 21:20

Bon vespre, soc nou per aquí mai había pensat que existiría una página on es tractes sobre les series animadas de la nostra infancia, moltes gracies per aquesta comunitat.
 
gurumisato
Usuari
Usuari
Entrades: 2
Membre des de: dt. 07 març 2023, 16:22

Re: Presentacions! [Fil perquè et presentis a la comunitat d'Animelliure]

dt. 07 març 2023, 17:02

Bones! Nou per aquí. La vaig visitar algunes vegades fa molts anys, quan tenia mono de veure BD en català i vaig trobar un projecte d'Albert Wesker que compilava tot el material. N'estic tant agraït que porto la vida fent de llavor d'aquest torrent.
 
Avatar de l’usuari
Sinistre.
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 104
Membre des de: dc. 31 oct. 2012, 15:27

Re: Presentacions! [Fil perquè et presentis a la comunitat d'Animelliure]

dv. 24 març 2023, 08:25

Benvinguts!
 
ciclon6662
Usuari
Usuari
Entrades: 1
Membre des de: ds. 25 març 2023, 11:39

Re: Presentacions! [Fil perquè et presentis a la comunitat d'Animelliure]

ds. 25 març 2023, 16:10

Hola buenas tardes gracias por aceptarme
 
dmcampos
Usuari
Usuari
Entrades: 3
Membre des de: dj. 22 des. 2022, 16:33

Re: Presentacions! [Fil perquè et presentis a la comunitat d'Animelliure]

dj. 06 abr. 2023, 20:57

Hola a tothom! Sóc portuguès i estic aprenent català. Veure anime en català em sembla una bona manera de fer-ho.
 
Avatar de l’usuari
NapBuf
Usuari
Usuari
Entrades: 19
Membre des de: dl. 17 abr. 2023, 19:01
Ubicació: Kyoto, Japó

Re: Presentacions! [Fil perquè et presentis a la comunitat d'Animelliure]

dc. 19 abr. 2023, 16:37

Hola a tothom! Fa anys que porto llegint el forum de forma intermitent, però per una cosa o altre mai m'he registrat, fins ara. Em sento molt identificat amb la generació 3xl i amb tots els animes i series que es van produir durant aquella època. També tinc bastant d'interès en tot el mon de les releases d'animes i sèries en català, i m'agradaria aprendre com fer servir el vapoursynth i totes les altres eines que es fan servir, encara que no se ben bé per on començar. També tinc interès en tot el mon dels upscales, i recentment he estat buscant documentació del ESRAGAN, Cupscale i altres models per fer upscale d'animes, encara que estic al corrent de que hi ha bastanta controversia amb totes aquestes noves eines. Finalment, també dir que porto vora 4 anys vivint al Japó, encara que tinc pensat tornar a Catalunya cap al Setembre. Salut i felicitacions a tota la comunitat per aquest gran projecte que es Animelliure!
 
Avatar de l’usuari
efipso
Usuari
Usuari
Entrades: 2
Membre des de: dl. 01 ago. 2022, 14:48
Ubicació: Lleida
Contacta:

Re: Presentacions! [Fil perquè et presentis a la comunitat d'Animelliure]

dc. 26 jul. 2023, 19:51

Bones a tothom!
Estic tornant al anime i posant-me al dia de lo que vaig deixar a mitjes (i començant de nous, hola onepiece!) i res, per aqui estic!
 
Avatar de l’usuari
DoraKram
Usuari
Usuari
Entrades: 10
Membre des de: ds. 29 jul. 2023, 19:16
Ubicació: Segle XXII

Re: Presentacions! [Fil perquè et presentis a la comunitat d'Animelliure]

dj. 03 ago. 2023, 22:37

Bona nit a tothom!

Fa temps que volto per aquí al fòrum llegint cosetes anònimament i, finalment, he fet el pas de registrar-me.

Porto seguint anime en català, de qualsevol temàtica, des que era un nen petit mirant el K3. Ara mateix estic enganxadíssim a la reemissió de One Piece a l'X3 i em recorda a aquella època daurada del doblatge d'anime en català...

Un honor saludar-vos!
 
Antiparticula
Usuari
Usuari
Entrades: 3
Membre des de: dj. 27 jul. 2023, 22:05

Re: Presentacions! [Fil perquè et presentis a la comunitat d'Animelliure]

dt. 08 ago. 2023, 00:21

Hola a tots!
Fa anys ja voltava per aquí, però ho vaig anar deixant de banda fins avui.
Ara he tornat amb ganes de tornar a formar part de la comunitat i ajudar amb el que pugui.
Salut!
 
Perm6142
Usuari
Usuari
Entrades: 3
Membre des de: dt. 15 ago. 2023, 09:40

Re: Presentacions! [Fil perquè et presentis a la comunitat d'Animelliure]

dt. 15 ago. 2023, 23:04

Hola a tothom!
Qualsevol persona a qui li agradi minimament l'anime en català coneix aquest fòrum, Jo fa anys us seguia la pista però ara feia temps que no venia per aquí. Els meus animes de la infància eren Doraemon, Keroro, Shin-Chan, Bobobo, la màgica do-re-mi, sakura... Vaja els típics. Tinc moltes ganes de poder-los veure de nou i en català.
 
Lowitle
Usuari
Usuari
Entrades: 2
Membre des de: dv. 15 set. 2023, 19:15

Re: Presentacions! [Fil perquè et presentis a la comunitat d'Animelliure]

dv. 15 set. 2023, 23:08

Hola a tots,
He de reconèixer que fa temps que no miro Anime. Només seguesc el Manga de One Piece, però el fet de que l'hagin fet Live Action a Netflix m'ha fet ganes de tornar a veure l'anime, aquest cop amb la meva parella.
Jo tenia uns 12-13 anys quan vaig conéixer Animelliure, va marcar molt la meva adolescència, m'agradava baixar-me animes i gravar-los en DVD i fer-los caràtules, etc. Encara tinc capses amb DVDs així que ja mai més he tornat a mirar.
Han canviat molt els temps però m'ha agradat enrecordar-me d'aquella època. Ara ja amb 32 pe'ls 33 s'ha de seguir procurant que al web hi hagi el lloc per l'idioma que ens uneix també a l'anime.
A n'aquell aleshores em feia dir ran_king.
Estic al grup de Telegram, crec que és una alternativa molt bona per distribuir l'anime, no sé quina és la vostra opinió.
Ens anam llegint.
Salut!

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants